Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loriene schreef:Dan kun je beter ophouden met leven en binnen blijven.
Ben bang geweest voor het virus maar nu allang niet meer.
Ga door met je leven zou ik zeggen en zet die angst weg.
Dit virus blijft zoals alle virussen.
Eapy schreef:loriene schreef:Dan kun je beter ophouden met leven en binnen blijven.
Ben bang geweest voor het virus maar nu allang niet meer.
Ga door met je leven zou ik zeggen en zet die angst weg.
Dit virus blijft zoals alle virussen.
Hoe kún je dat nou zeggen? Vind je jezelf echt intelligenter dan al die experts die zich over dit thema buigen?
Edit: vond het zelf een incomplete reactie. Wat ik bedoel is dat ik me afvraag hoe je kunt weten dat dit virus zo ongevaarlijk is. Ja natuurlijk, het kan integreren in het jaarlijkse griepvirus zoals de Spaanse griep dat heeft gedaan. Maar dat jij niet bang bent voor het virus betekent toch niet dat het ongevaarlijk is?
pien_2010 schreef:Loriene ik hoop het oprecht! En ik hoop oprecht dat jij niet als zoveel virus onkenners vanaf ziekbed of nog erger vertelt dat het vele male erger is.
Toen onze J. Kleinkind zei:"oma het valt zo tegen, ik ben echt heel erg ziek zorg dat jullie het niet krijgen ", toen wist ik genoeg. Ons kleinkind gaat super nu, geen restklachten (24 jaar) maar die waarschuwing heb ik heel goed gehoord.
Eapy schreef:Maar als je om anderen geeft, dan doe je toch alles wat je kunt om te voorkomen dat je anderen besmet? Zoals je zelf zegt, je weet immers nooit hoe het “griepje” bij iemand valt.
Popstra schreef:Janinevv schreef:Maar geloven jullie echt dat het vaccin gaat helpen? Of willen jullie zo snel mogelijk terug naar normaal?
Volgens velen krijgen we dan pas ons vrijheid terug...
Je word dus eigenlijk min of meer onder druk gezet hem niet te weigeren....
DuoPenotti schreef:Ik denk ook dat dit virus blijft.
Maar dat maakt me juist niet angstig.
Of zijn jullie ook bang voor de griep?
En ook experts zeggen dat het blijft.
Zou me niet verbazen dat de mensen die eerst een oproep kregen voor de griepprik en voortaan ook 1 gaan krijgen voor corona.
De rest van de mensen heeft dadelijk genoeg weerstand voor corona en worden er net zo ziek van als de griep.
Shaggy09 schreef:Popstra schreef:Volgens velen krijgen we dan pas ons vrijheid terug...
Je word dus eigenlijk min of meer onder druk gezet hem niet te weigeren....
Ik snap niet dat mensen zo negatief t.o.v. het vaccin staan.
What about de waterpokken, de mazelen en de polio?
Shaggy09 schreef:doel je nu op mij? Ik ben niet negatief hoor. Krijg ook elk jaar een griep prik. Ik vind het alleen niet netjes het min of meer als druk middel gebruikt word want dat word het.Ik snap niet dat mensen zo negatief t.o.v. het vaccin staan.
What about de waterpokken, de mazelen en de polio?
Kinke schreef:Maar je vergeet al die mensen die dood zijn gegaan, of op de IC hebben gelegen/liggen en al die mensen die weken tot maandenlang helemaal niets kunnen. Dat is hetzelfde met de griep?
En tijdens een griepgolf liggen de IC's ook bomvol?
Mijn schoonvader is er ook aan overleden, dat maakt niet dat ik denk dat iedereen eraan overlijdt, maar als je niet ziet hoeveel mensen ernstige klachten hebben of hebben gehad, dan kun je toch niet ontkennen dat het een gevaarlijk virus is?
Femke_Tweety schreef:Mijn vader, 69, hartpatiënt, vrijwilliger in een verpleeghuis mag ook nog niet.
Een deel van de vrijwilligers onder de 65 wel.