Roosch schreef:Van asperges val ik gegarandeerd af, die halen mijn maag niet eens. Brrrr.
Same. Als het echt moet eet ik ze wel op, maar vind er echt niks aan.
Dikke knuffel, Esther.

Overweegt hij het verhuisaanbod, Claudia? Of is het niet echt iets voor jullie? Wel gaaf om een tijd in een ander land te kunnen wonen! Zweden is echt heel erg tof trouwens, daar zou ik geen seconde over twijfelen. En zo koud wordt het daar niet, tenzij je in het noorden zit natuurlijk, maar net boven Stockholm valt mee.
Die plaspillen gaan vast een paar kilo schelen, Barbara.

Ik ben inmiddels op dag 5 van eten volgens de orthomoleculair coach. Begin er een beetje mijn weg in te vinden. Het komt heel erg overeen met paleo, dus dat zoekt wel makkelijk naar recepten. Ik kwam er alleen achter dat ik nog geen bakplaat of taartvorm heb, dus die ga ik vandaag of morgen even scoren, dan kan ik wat meer variëren.
Gister ontbeten met een smoothie van banaan, avocado en een halve citroen, met pompoenpitjes en wat lijnzaad. En banaan/havermout/lijnzaad/pompoenkoekjes gebakken als snack. Vanmorgen ontbeten met havermoutpap van amandelmelk, havermout, bramen en kaneel. Heb wel steeds veel afwas nu ik voor elke maaltijd in de keuken sta. En het kost wat meer nadenktijd, maar dat gaat wel beter als ik meer routine heb. Vanavond een Thaise curry en ik maak een pan wortel-kokossoep voor het weekend.