Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica_1998 schreef:Hier vanochtend een positieve zelftest.
Al langere tijd af en aan neusverkouden, dus die tel ik niet mee(test elke dag of om de dag ivm werk)
Lichte keelpijn sinds vrijdag, testen bleven negatief. (Vr,za,zo,di)
Gister er een kuchje bij gekregen
Vanochtend veranderde het kuchje in zeehondenblaf & dus een knalpositieve zelftest, binnen 2 minuten stonden er 2 streepjes op.
Voor de zekerheid nog 1 gedaan negatief, maar die andere was zo snel positief dat ik dacht hoe kan dat nou.
Nog een zelftest gedaan en die was ook weer positief binnen 2 minuten.
Afgemeld van werk, vanmiddag testen bij de ggd
Sheran schreef:Heel veel volgens mij. Beterschap!
Zebrastreep schreef:Dat doet mij denken aan die keer dat ik dacht slim te zijn door een bidon in de vaatwasser te doen![]()
Ik heb nog steeds nergens last van.. Zou het mogelijk zijn dat het toch nog via mijn zusje komt? zondag 30 januari hadden we het laatste contact moment toen ze de dag erna een positieve zelftest had en uiteindelijk ook een positieve GGD test. Ik had die maandag direct al wat vage klachten zoals oorpijn en begon daarna mij ook slechter te voelen en had wat verhoging en verkouden. Die woensdag had ik een heel heel licht streepje op een zelftest. Dag erna een test bij de GGD laten doen en die was negatief.
Ik doe standaard 2 keer in de week een zelftest voor mijn werk. Ik had woensdag ook nog een extra zelftest gedaan die was negatief , gisteren weer en ook negatief. Ik wou vandaag eerst niet testen omdat ik toch al twee keer had gedaan maar mijn gevoel zei van doe maar wel. En die was weer positief. Heb direct een GGD test laten doen.
Ik heb wel wat contacten gehad deze week , maar geen berichten gehad van mensen dat ze corona hadden. Ik zou ook niet zo goed weten waar het weg moet komen... Was nog we op stal maar daar is genoeg ruimte. Had een sollicitatie maar het lijkt mij dan echt wel dat ik ook van die plek een bericht of telefoontje had gehad. Ik heb geen klachten op de gebruikelijke snotneus na omdat mijn neus al een tijdje wat last heeft van plekjes en korstvorming wat uiteraard jeukt omdat het dan beter wordt waardoor ik wel vaak moet niezen. Dit zijn klachten wat ik al weken heb en meerdere malen negatief op ben getest.
Maar zou het kunnen zijn dat ik het virus eigenlijk vorige week wel had , maar het nu pas naar voren komt? Raar zou dan wel zijn dat er niemand anders besmet is geraakt wat in theorie wel zou moeten omdat ik op mijn werk geen afstand kan houden. Ook daar niemand met klachten en of positieve testen.
amandananana schreef:Mijn 7 dagen quarantaine zijn in principe maandag voorbij. Ik hoest nog een beetje en klink nog een beetje verkouden, verder voel ik me helemaal goed. Ik heb een vitaal beroep, waar ze zeggen dat je, als je nog 1 klacht hebt, mag komen werken. Ik vind dat zó lastig om te beoordelen, want zonder corona zou ik met deze hele milde klachten alweer aan het werk zijn. Ik moet morgen zeggen of ik mijn vroege dienst van maandag kom werken. Moeilijk moeilijk moeilijk.