Ladyloe schreef:Ja misschien moet ik de weegschaal gewoon een tijdje weg zetten. Verschil in de spiegel zien vind ik heel moeilijk. En dat kennen misschien meer mensen wel, als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds mezelf als toen ik begon met afvallen. Heel soms op een foto denk ik dan he! Nu zie ik het.
Herkenbaar hoor! Maak dan deze week een foto en zo elke week een foto, totdat je verschil ziet?
Ik zie mezelf ook nog wel als vol, de ene dag heb ik dat ook meer dan de ander.

voor het eerst haha. Helaas is 3 dagen eten voor mij plus 2,5, fijn lichaam. Nu ben ik ook ziek en verkouden dus lekker vol vocht maar fijn is anders. Nu alvast bezig met een rondje van 7 km. Vandaag niet zo veel eten, concours en dan vanavond nog uiteten. Geen toetje maar en wat normaals eten. Die kilos er maar weer af
Net resultaat al! Hoe heb jij het aangepakt? 

Hier bleef het ook lang steken. Ik heb qua hoeveelheden van eten & sporten niks aangepast, maar wel brood even vervangen voor rijst/mais-wafels en nu gaat het ineens weer omlaag. Misschien eens “spelen” met variatie in voedsel? (Als je dat niet al doet/geprobeerd hebt tenminste)
Vrijdag uit eten met een groep van stal. Wel gezonde keuzes gemaakt, maar je eet toch altijd meer dan je thuis zou doen... Zaterdag een bbq en gister een feestje met veel hapjes en pizza en een beetje teveel rode wijn.
Vandaag compensatiedag dus met gezond eten en veel fruit en groente. Ik begin zo aan een enorme smoothie met fruit, kokos en komkommer.