[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

youaremystar

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:51

Yheeu. Ik kan na 2 jaar ook weer mee praten! 11 mei staat de volgende gepland.

Ik ben nu al ongeduldig.. -O-

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:02

Aangezien BlackBear de boekingen op dit moment gesloten heeft, vraagje:
Welke shop is vergelijkbaar met BlackBear (ook qua kwaliteit) en is op dit moment wel open voor boekingen? Mijn neef zou graag aankomende week eens ergens binnenlopen met ideeën.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:30

Ken de shop niet maar zit zo snel prachtig werk tussen! Vooral die tijgerogen in die veer, wil zelf ook ooit iets met een tijger of leeuw en deze is we heel mooi! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:33

Het realisme is eeeeecht niet mijn ding maar vind er gave dingen tussen zitten. Wbt vergelijkbaar met Blackbear is moeilijk te zeggen maar Roald vd Broek van Salon Serpent doet dingen die er wel redelijk mee te vergelijken zijn imo.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:38

Val weer binnen na even drukte, ben ook even wat anders wat veeeeel geld kost aan het plannen...

Zag hel3 mooie dingen/ideeën weer!

Witte waas nog over een 'genezen' tattoo is vaak toch nog de nieuwe huid die nog eenmaal moet vernieuwen

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:52

Doubtless schreef:
Ik kom ook weer eens binnenvallen O:)
Ga begin april voor tattoo #4!
Wordt een combinatie van deze voorbeelden:

[ [url=m/URBJhW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTK5s8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IyfPHu.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nu ga ik het topic doorspitten om jullie foto's te bekijken :)

Leuk!! Ik heb ook iets vergelijkbaars, de bovenste zat ook op mijn moodboard :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:19

Ik kom even binnenvallen met een paar vragen :=
Lees nu een tijdje mee en waarschijnlijk wil ik de stap gaan zetten voor mijn eerste tattoo :D Toch twijfel ik nog, zeker omdat je natuurlijk niet weet hoe de tattoo uitpakt en of je hem over een jaar nog leuk vindt. Hoe hebben jullie besloten om je eerste te laten zetten? :Y)

Daarnaast de vraag of jullie nog een goede shop weten in Brabant? Ik woon zelf onder Breda dus mooi meegenomen als het in de buurt is maar de rest van Brabant is ook helemaal prima! Het gaat of om 2 woorden of om een symbool, beide wat kleiner. Symbool wil ik op mijn pols en tekst nog niet helemaal over uit :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:38

Ja, de eerste is gewoon heel spannend. Ik heb er gewoon heel goed over nagedacht, uitgezocht wat ik echt graag wil. Maar uiteindelijk is het toch een kwestie van het doen :p je kan helaas geen garantie krijgen dat je er nooit in je leven spijt van krijgt. Maar door een ontwerp te kiezen waar je echt super blij mee bent en dat echt goed bij je past en als je dan naar een artist gaat die gewoon goed is, dan is de kans dat je er dan nog spijt van krijgt heel klein. En na de eerste is het een stuk makkelijker! Dan weet je hoe het is en ik maakte me er in ieder geval ook wat minder druk om.

En ik zou zeggen, als je te veel twijfelt moet je het niet doen. Een klein beetje twijfel is wel gewoon normaal hoor, ik heb al drie keer toch wel zenuwen gevoeld over mn tattoos, maar het is allemaal goed gekomen.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:14

Dat het spannend is snap ik zeker! Wat dat betreft ben ik met keuzes altijd al moeilijk omdat ik zelf meteen de goede keuze wil maken en bij zoiets is dat toch lastig omdat je nooit weet hoe je er over een tijd over denkt. Wel heb ik besloten dat er eentje gaat komen (heb al vaker gedacht Oke dat is leuk maar nu aangestoken door een vriendin) en het idee wat ik nu heb, vind ik zelf bij me passen, heeft ook een algemene betekenis en ik denk ook niet dat die betekenis ooit anders wordt/weg gaat voor mij. Toch blijft iets zeggen, wat als je het niet meer leuk vindt :=

Het is in ieder geval niet de bedoeling dat hij er bij wijze van volgende week al staat, ik ga sowieso nog nadenken en goed rondkijken naar de mogelijkheden etc! Maar om wat ervaringen etc te horen is ook heel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:49

Ik ben heel eerlijk, dat als je nu al denk hem over een paar jaar niet meer leuk te vinden (of bang bent dat dat gebeurt) twijfel je nog te veel en moet je er in mijn mening (nog) niet aan beginnen :j
Pas als je 1000% zeker bent ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 00:02

Robin_Rikkie schreef:
Ik kom even binnenvallen met een paar vragen :=
Lees nu een tijdje mee en waarschijnlijk wil ik de stap gaan zetten voor mijn eerste tattoo :D Toch twijfel ik nog, zeker omdat je natuurlijk niet weet hoe de tattoo uitpakt en of je hem over een jaar nog leuk vindt. Hoe hebben jullie besloten om je eerste te laten zetten? :Y)

Daarnaast de vraag of jullie nog een goede shop weten in Brabant? Ik woon zelf onder Breda dus mooi meegenomen als het in de buurt is maar de rest van Brabant is ook helemaal prima! Het gaat of om 2 woorden of om een symbool, beide wat kleiner. Symbool wil ik op mijn pols en tekst nog niet helemaal over uit :')

Het enige wat ik kan zeggen is, bij twijfel niet doen. Al moet ik toegeven dat ik mijn 1e en 2e niet zo geweldig meer vind. Maar goed toen was ik ook 16 en 18 :')
De tattoos die ik nu heb zijn wat beter doordacht. Dus daar ben ik niet bang voor dat ik ze straks niet meer mooi vind.

Als je tekst wil kan ik je giographic echt aanraden! Hij is zit in Nijmegen is wel een eindje rijden maar het dubbel en dwars waard. Sws is zijn lijnwerk echt super strak dus een goed symbool moet zeker lukken.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 00:50

Ik kom ook weer meekletsen. Ik heb Amanda maar eens een bericht gestuurd! Nu sta ik op de wachtlijst. Nog even 6 tot 12 maanden geduld hebben :+

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:56

Voor de geïntresseerden, morgen gaat de agenda van Andrea Frencken weer open vanaf 10u. Ze gaan inplannen van november tot maart. Op hun facebook (monnikenwerk) staat wat je moet doen om een afspraak te kunnen vastleggen.
Mijn mail staat al klaar! :D Hopelijk wil ze mijn idee zetten!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:42

Nog 3 dagen! :):)

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 21:49

Morgen naar de tattooshop om de tattoo te laten ontwerpen! :D
Ben enorm benieuwd!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 21:57

Berichtje naar mn artieste gestuurd, mag na 6 weken bijwerken. Dus nog 3 weken. Is t heel,erg als ik dan ook een nieuw plaatje wil?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:01

Morgen morgen morgen :):)

Eerste idee van het ontwerp al gezien, dat wordt echt best tof :D

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:30

Succes Amado en Berdien!! :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:31

Ik mag 31-05 naar Robbin :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:45

Ohhh al die plannen :D <3

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 02:36

Even een vraagje,
ik heb contact gehad met tattooshop Artcastle voor een tattoo van mijn hond.
nou is hun voorstel om hem te laten zetten door gast artiest die in April bij hun komt.
hij heet Vlad en komt uit Roemenie.
is hier iemand die ervaring heeft met deze artiest??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:28

Zou hem gewoon even op Facebook opzoeken of je z'n portfolio wel wat vind :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:36

Zo, ik lig in de stoel! Stencil zit erop, wordt zoooo gaaf! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:56

Succes en geniet ervan! :D