Zooo, weer even uit meelees modus 
Lous schreef:Maandag begint de 100 dagen challenge bij ons op de sportschool. 100 keer sporten in 100 dagen.
Je kon zelf opgeven hoeveel je daarvan zou willen halen.
Vanaf 60 mag je meedoen met een loterij die ze dan ook extra doehn.
Bij zulk soort dingen komt de fanatiekeling in me naar boven

. Dus ik heb me ingeschreven voor de 100.
Dat betekend dat ik niet elke dag voluit ga. Ik ben dan ook begonnen met een schema op te stellen.
En nu maar hopen dat ik en mijn beesten in die tijd ook niet ziek zullen worden.

Heel veel succes! Opzich een gave challenge, maar zeker eentje die met beleid gedaan moet worden om niet in blessures te gaan hangen. Afwisseling is key, maar dat weet je zelf vast wel 
MarlindeRooz schreef:Dit is mijn score van gister! Vanmiddag lekker armen trainen![ [url=m/4vG4zA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WT2eus.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie set joh!
En jouw benen lijken ook aardig gespierd zeg, nice!
Ik kom er niet in de laatste tijd... De ene week kan ik energywise 4 tot 5x gaan sporten, de andere week maximaal 2x en dan ben ik echt een vaatdoek. Gelukkig is mijn eten nu wel aardig op orde, dus dat is in ieder geval iets
De laatste paar weken keurig netjes een mealprep gedaan en dat is echt i-de-aal met onregelmatige diensten. Tenminste altijd wat gezonds te eten 
Vanmiddag heb ik voor het eerst sinds een dik jaar weer op mijn rolschaatsen gestaan en 15km geskate. Het ging echt niet van harte, maar oh wat heb heb ik skaten gemist! Er was ook een dame op inline skates aan het rijden, nog even een stukje gezellig samen gereden en kon nog aardig aanhaken (rolschaatsen is behoorlijk trappen wil je snelheid maken
) en ze heeft me uitgenodigd voor een skeelertraining van haar schaatsclub. Echt leuk, ga het zeker proberen!