Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:06

Oke, het onregelmatige werken heb ik bij deze omarmd... dinsdag rond 20:00 gaan sporten. wat een drama. Bizarre drukte, niet meer leuk. Ik ga wel op rare tijden sporten. :') Gelukkig een pulley vrij waar ik 80% van mn training op kon doen.
Vanmiddag om 13:00 gegaan, heerlijk om alle ruimte te hebben.

Voeding bijhouden helpt mij ook heel erg met bewust/goed eten. Ik gebruik de Food app, en zn broertje Virtuagym om schema's te maken/plannen.

Ik heb trouwens een budgetvriendelijke tip voor liefhebbers van leggings met een hele hoge taille: Prozis. <3

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:55

@tenshi: zakken deze niet af? Prijzen zien er erg goed uit.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 03:28

Ik heb er een van de primark met een hoge taille en die is ook erg fijn!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:31

Mijn kast hangt vol met oa gymshark. Zitten zo fijn! Inmiddels ook echt een verslaving :+. Vind me portemonnee ook leuk :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:21

Dit is mijn score van gister! Vanmiddag lekker armen trainen!Afbeelding
Afbeelding

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:23

Ik wou vanochtend gaan sporten maar werd zo flauw wakker dus maar even niet gegaan :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:27

Goed bezig Marlinde! Ik ga vanmiddag ook weer lekker samen trainen. Armen en schouders mogen weer aan de bak. Begin nu goed zenuwachtig te worden voor die run.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:29

Ik had mij ook afgemeld voor het sporten. Nu toch maar weer aangemeld haha. Voel me een stuk beter als vanochtend eerst.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:36

ItsMe2 schreef:
Ik had mij ook afgemeld voor het sporten. Nu toch maar weer aangemeld haha. Voel me een stuk beter als vanochtend eerst.

You go girl

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:45

Maandag begint de 100 dagen challenge bij ons op de sportschool. 100 keer sporten in 100 dagen.
Je kon zelf opgeven hoeveel je daarvan zou willen halen.
Vanaf 60 mag je meedoen met een loterij die ze dan ook extra doen.
Bij zulk soort dingen komt de fanatiekeling in me naar boven :D. Dus ik heb me ingeschreven voor de 100. 8)7
Dat betekend dat ik niet elke dag voluit ga. Ik ben dan ook begonnen met een schema op te stellen.

En nu maar hopen dat ik en mijn beesten in die tijd ook niet ziek zullen worden. :oo

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 14:40

Mag ik vragen wat het nut is van 100x achter elkaar sporten? En welke sport ga je dan doen als ik vragen mag?

Staat je goed Marlinde! Shirtje is volgens mij ook erg fijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 14:42

Ja heb het shirtje al in het roze en zwart! Erg fijn!

En 100 dagen zonder rustdagen is vooral heel slecht voor je. :=

Maarja je kan ook 3 dagen per week rustig fietsen / wandelen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 14:44

Is het een racerback top? Vind ze namelijk wel fijn er uitzien :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 14:45

gribaldi schreef:
Is het een racerback top? Vind ze namelijk wel fijn er uitzien :)

Ja! :j

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 15:09

Ik ga ook elke dag hoor, je traint niet elke dag dezelfde spiergroep dus er is genoeg rust

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 15:20

Zooo, weer even uit meelees modus :')

Lous schreef:
Maandag begint de 100 dagen challenge bij ons op de sportschool. 100 keer sporten in 100 dagen.
Je kon zelf opgeven hoeveel je daarvan zou willen halen.
Vanaf 60 mag je meedoen met een loterij die ze dan ook extra doehn.
Bij zulk soort dingen komt de fanatiekeling in me naar boven :D. Dus ik heb me ingeschreven voor de 100. 8)7
Dat betekend dat ik niet elke dag voluit ga. Ik ben dan ook begonnen met een schema op te stellen.

En nu maar hopen dat ik en mijn beesten in die tijd ook niet ziek zullen worden. :oo

Heel veel succes! Opzich een gave challenge, maar zeker eentje die met beleid gedaan moet worden om niet in blessures te gaan hangen. Afwisseling is key, maar dat weet je zelf vast wel :)

MarlindeRooz schreef:
Dit is mijn score van gister! Vanmiddag lekker armen trainen![ [url=m/4vG4zA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WT2eus.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie set joh! <3 En jouw benen lijken ook aardig gespierd zeg, nice!

Ik kom er niet in de laatste tijd... De ene week kan ik energywise 4 tot 5x gaan sporten, de andere week maximaal 2x en dan ben ik echt een vaatdoek. Gelukkig is mijn eten nu wel aardig op orde, dus dat is in ieder geval iets :') De laatste paar weken keurig netjes een mealprep gedaan en dat is echt i-de-aal met onregelmatige diensten. Tenminste altijd wat gezonds te eten :)

Vanmiddag heb ik voor het eerst sinds een dik jaar weer op mijn rolschaatsen gestaan en 15km geskate. Het ging echt niet van harte, maar oh wat heb heb ik skaten gemist! Er was ook een dame op inline skates aan het rijden, nog even een stukje gezellig samen gereden en kon nog aardig aanhaken (rolschaatsen is behoorlijk trappen wil je snelheid maken :') ) en ze heeft me uitgenodigd voor een skeelertraining van haar schaatsclub. Echt leuk, ga het zeker proberen!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:32

Ik kom even binnenvallen met een vraag, ben afgelopen week iets te druk geweest om mee te kunnen kletsen, excuus!
Heb sinds kort de handstand weer in mijn trainingen zitten en kreeg gisteren na 3 setjes van 20sec. last van tintelende handen. Opzich niet gek, want het is heel belastend.. echter tintelt mijn linkerhand nogsteeds en dan met name bij mijn vingers. :\ Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit voortaan kan voorkomen? Gewoon een kwestie van iets teveel belast denk ik? Wel apart dat het alleen in mijn vingers zit en maar in 1 hand. Meh :Y)

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:59

_lauraaa_ schreef:
@tenshi: zakken deze niet af? Prijzen zien er erg goed uit.

Ik vind ze goed zitten! Hijsen moet soms wel is mijn ervaring maar veul minder dan bij andere leggings tot nu toe.

Marlinde, goeie outfit!

Lous 100 dagen heftig hoor! Vraagt enorme commitment! Ruime drie maanden is dat :oo Heel netjes als dat gaat lukken!!

Tintelende handen klinkt alsof zenuwen wat bekneld raken.. misschien eens kritisch naar de positie van je handen/armen kijken? En je warming up?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:25

Het voelt goed om toch te zijn geweest! En het viel mij ook 100% mee, ondanks de fikse verkoudheid.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:51

Ik deed de handstand als laatste, was dus al behoorlijk opgewarmd :D Zal inderdaad eens laten meekijken volgende keer.
Leuk je hier tegen te komen, long time ago!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:52

Vandaag weer lekker getraind in de sportschool. Ik kan me daar zoveel beter focussen dan thuis. Ook op veel oefeningen weer een nieuw pr gezet dus dat motiveert ook.

Zaterdag gaan we lekker het bos in met de honden en dan zondag weer even knallen.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:55

Dreamy schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag, ben afgelopen week iets te druk geweest om mee te kunnen kletsen, excuus!
Heb sinds kort de handstand weer in mijn trainingen zitten en kreeg gisteren na 3 setjes van 20sec. last van tintelende handen. Opzich niet gek, want het is heel belastend.. echter tintelt mijn linkerhand nogsteeds en dan met name bij mijn vingers. : Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit voortaan kan voorkomen? Gewoon een kwestie van iets teveel belast denk ik? Wel apart dat het alleen in mijn vingers zit en maar in 1 hand. Meh :Y)

Lijkt een beknelde zenuw te zijn Dreamy :(:)

Zoek eventjes naar stretches voor klimmers, misschien helpt dat om je handen/polsen nog specifieker op te warmen. Mijn vriend heeft veel calisthenics getraind en geboulderd en was minimaal 15 minuten kwijt met hand en polsstretches :)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 08:44

Mooi setje marlinde!

Hier dinsdag personal training gehad, gister was de vaste lesgeefster van de BBB er niet maar kregen we de les van een ander, na 35 minuten ben ik op de grond gaan zitten omdat m'n benen gewoon aanvoelde alsof ze m'n eigen gewicht niet meer aankonden & toen alleen nog meegedaan met t stretchen, wel geprobeerd mee te doen met buikspieren maar werd weer helemaal duizelig & misselijk..
Om t in te halen zometeen even een uurtje cardio doen met een vriendin :)
Voedingsschema gaat ook goed, op wat cheatdingetjes na.

Dinsdag ook even gewerkt aan m'n Squat, ik ging niet ver genoeg naar achteren, de pt zei ja je moet eigenlijk denken dat er een elastische band om je heen zit die je naar achter trekt, toen zei m'n vriend heb je niet gewoon een elastiek Haha, dus Squats gedaan met een elastiek en nu gaat t een stuk beter ook zonder :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:23

Wat naar dreamy! Misschien je handen stretchen!
Jessica, slim van dat elastiek!
Dioxide, 2x per week is ook goed toch! Luisteren naar je lichaam is belangrijk. :j
en mijn benen zijn aardig gespierd ja. Ben zo benieuwds wat eronder uitkomt als het vet weg is. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 11:39

Als mensen nog een fijne SportBH willen. Ik heb zelf 75D maar niet zoveel steun nodig haha. Maar heb een Ali linkje voor 4,68 ofzo. Echt leuk ding! :P