Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Deetjeeuh schreef:Urosa, oke dankjewel! Dan ga ik even kijken.
Fijn Inney dat het zo goed gaat! En geniet er lekker van!
Ilse, goed dat je je weer herpakt.
Ik vroeg me af, hebben jullie standaard spierpijn na jullie workout? De eerste keer dat ik weer sportte heb ik 3-4 dagen spierpijn gehad. Maar sindsdien niet meer. Daarom twijfel ik of mijn workouts dan wel intensief genoeg zijn of niet.
Maar er zijn ook weer mensen die nooit spierpijn hebben. Denk dat het niet per se te maken heeft met je training maar ook met je lichaam zelf. 
Ik merk dat het vele sporten mijn lichaam echt heel moe maakt.
Ik kan nog steeds niet sporten (ik weet niet of ik het al vertelde, maar ipv een verrekking blijkt het een scheur te zijn in mijn quadriceps?), maar de pijn is al veeeeel beter, ik hoef geen ibuprofen meer. Alleen 's ochtends doet het nog wel pijn en is het been stijf. Ik moest veel rust houden maar moest voor mijn werk echt van archief naar archief hollen deze week, dus zelfs zonder sporten zat ik haast dagelijks aan +2600 kcal. Blijkbaar heeft het mijn spier uiteindelijk wel goed gedaan, want het voelt weer veel stabieler.
Of toch op zijn minst nood aan minder werk en meer zon. Dat zou al een mooi begin zijn. 

vandaag nog even kalm aan met eten (wel genoeg natuurlijk) en morgen hopelijk weer normaal, want dan moet ik ook uit eten haha.
Rust maar goed uit zeg, van dergelijke griepjes kan je je flink ellendig voelen...
en ook voor jou laura. Hoop echt dat jullie snel opknappen!!!
zit nu op -22.3 sinds ik ben begonnen in augustus. De magische 25 komt dichterbij!
Een mooi gevarieerd lijstje trouwens.
Krijg jij niet onwijs veel complimentjes van je omgeving? 
maar omdat ik nog steeds zwaar overgewicht heb valt het wel minder op denk ik..... ik vind het zelf iig niet echt een prestatie stom he
heb de laatste 2 jaar ook echt die kilo’s er aangegeten.... door stress, en die knop ging ineens wel redelijk om!! Soms nog wel zwakke momenten maar ik hoop dit jaar 2018 toch wel minsten op -30 en het liefste -40 te zitten... of dat haalbaar is geen idee maar -30 moet wel lukken denk ik
Yonker schreef:Nog minimaal een keer 25
Jawel mensen die vragen of ik ben afgevallenmaar omdat ik nog steeds zwaar overgewicht heb valt het wel minder op denk ik..... ik vind het zelf iig niet echt een prestatie stom he
heb de laatste 2 jaar ook echt die kilo’s er aangegeten.... door stress, en die knop ging ineens wel redelijk om!! Soms nog wel zwakke momenten maar ik hoop dit jaar 2018 toch wel minsten op -30 en het liefste -40 te zitten... of dat haalbaar is geen idee maar -30 moet wel lukken denk ik
![]()
Maar wel lief van jullie