wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 07:03

Vervelend dat het allemaal zo'n wending heeft genomen.. Ik open het topic een paar keer per dag om te kijken hoe gaat.
Fijn dat het nu even redelijk gaat.
Het is inderdaad alweer een jaar geleden dat ik je topic vond.. Ik ben dezelfde leeftijd en daardoor begon ik mee te lezen. Vreselijk wat het allemaal met je doet.

Het zou jammer zijn als je je weg laat jagen uit je eigen topic.. Volgens mij vind je het wel een uitlaatklep, je kan er kwijt wat je wil.
Je doet alles op je eigen manier, en zo moet het ook!

Ik hoop dat je er toch ook nog steun uit haalt.
Voor nu hopelijk wat goede dagen.

nanne02

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 07:55

Veel kan ik niet doen, maar je bent altijd in mijn hart!
Je ben echt een fantastische doorzetter, waar ik eigenlijk, zonder dat ik je ken, heel trots op ben!
Ik denk aan je, Priscilla, en ook aan je man, dochter en kleindochter! :(:)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 07:57

Och wat triest..
Ik begrijp ook niet waarom jouw opmerking over de vp door 1 iemand zo uit zn verband getrokken is, een aantal het als waarheid aannemen en dan begint het domino effect..

Misschien moeten bokkers die hardop twijfelen het topic gewoon verlaten. Dan kan TS haar ei gewoon kwijt hier!

TS, mocht je dat niet meer willen, dan is dat ook heel begrijpelijk en dan eens ik je heel erg veel sterkte voor de komende weken! Ik hoop dat het nog hele mooie mogen zijn!

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:22

Wat jammer dat de Bokkers die zo nodig een discussie moesten beginnen het hebben verpest voor jou! :(

Ik hoop dat je ook vandaag weer een goede dag hebt! :*

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:27

Lieve pris

Ik vind het heel erg dat je waarschijnlijk dit topic wil laten voor wat het is. Ook al snap ik de reden helemaal.

Ik hoop dat de mensen die dit hebben veroorzaakt nu blij zijn

Pris mocht je hier niet meer terug komen dan wil ik je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop voor jou nog een paar hele mooie dagen weken etc

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:55

Jammer ts maar zo begrijpelijk. Ik heb met open mond gelezen.
Ik heb veel respect voor je.
Hopelijk blijft het voorlopig een beetje beter met je gegaan zodat je nog zoveel jam en taarten kan maken als je wil.

Sterkte met alles..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:58

Priscilla, er zijn altijd van die mensen die overal commentaar op hebben. Maar ik wil wel eens zien als ze in jouw schoenen staan en in die van Marcel.
Lekker laten kletsen

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:00

Heel erg jammer Pris, maar heeel erg begrijpelijk. Echt zo ontzettend jammer dat topics zo vaak zo moeten verlopen..
Ik heb onwijs veel respect voor jou Pris en ik wil jou en je familie heel veel kracht en sterkte toewensen. Je blijft in m'n hart en hoofd, m'n gedachten zullen bij jullie zijn en er zal een kaarsje blijven branden :(:)

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:02

Lieve lieve priscilla. Ik reageer niet vaak maar lees trouw mee. Wat ben jij dapper. Ik ben supertrots op je. Jij hoeft je tegen niemand te verantwoorden, nergens over. Zoals bekend wat zijn er toch vreselijke mensen op Bokt. Laat ze maar lekker kletsen en reageer er gewoon niet op {:)-:( . Het is jou leven jou situatie. Elke situatie is anders en niet met elkaar vergelijkbaar.
Hopelijk heb je een goede nacht gehad. Ik denk ontzettend veel aan je. Succes vandaag. Ik denk aan je :(:)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:07

ahh jammer Pris dat je het even laat voor wat het is, maar o zo begrijpelijk!
inderdaad, enorm veel respect voor alles wat je mee maakt en hoe je ermee omgaat!
1 jaar geleden, wat gaat de tijd snel.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:10

Begrijpelijke beslissing, TS. :) Erg vermoeiend hoe ieder woord van alle kanten besnuffeld word alvorens hij verkeerd word opgevat.

Jij kunt je tijd wel beter besteden, ik hoop dat je nog mag genieten van de mooie dingen in het leven. :*

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:11

Jammer...
Sterkte verder....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:18

Ja SG sommige mensen hebben een leesprobleem. Toen je aangaf dat je er helemaal klaar mee was en sedatie wilde, werd er al aangenomen dat het je sterfdag was :') en nu zeg je dat er een palliatief vpk komt en word er weer wat anders van gemaakt. Ik zou hier ook echt geen zin in hebben hoor, kan je jezelf nog gaan verdedigen ook, die tijd kan je beter gebruiken nou. Geniet van je familie en je "kale kneiters" etc

Sterkte voor jullie allebei :*

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:24

Erg begrijpelijk. Ik wil jou en Marcel heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie nog veel pijnvrije momenten samen mogen beleven :(:)

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:36

Goeiemorgen Spice en Marcel, vind ik ook erg jammer te lezen dat je schrijft steun te halen uit dit topic en dat je er nu geen zin meer meer in hebt, begrijpelijk is het wel hoor. Ik lees ook heel de tijd nog mee en vond het zo fijn te lezen dat je weer aan het eten en drinken bent, werd er helemaal blij van, veel sterkte jullie!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:47

Veel sterkte jullie samen!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:48

Goedemorgen Priscilla en Marcel...!

Hopelijk goed geslapen en op naar een rustige, fijne dag.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:49

Lieve Priscilla, ik kan me heel goed voorstellen dat je uit je eigen topic stapt. Ik had dit eigenlijk wel een beetje verwacht, had het zelf ook gedaan in jouw situatie. Ik vind het heel jammer hoe de maatschappij schijnbaar in elkaar zit, altijd hun zegje willen doen, gelijk willen hebben, het laatste woord willen hebben. Waarom niet in zo'n precaire situatie je eigen ik opzij zetten, meeleven, luisteren en bemoedigen. Ook ik heb me geërgerd aan de toon van het topic de laatste tijd. Ik vraag me 1 ding af: is het voor TS niet mogelijk om een besloten topic aan te maken? Waarin zij mensen uitgenodigd die haar wel steunen? Ik vind het zo zonde dat sommigen het zo voor ts verpest hebben dat zij nu geen steun meer heeft aan dit topic... Weet iemand hoe dat werkt?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:53

Ik lees altijd stil mee..

Ik zeg altijd "als er niemand beter van wordt, zeg dan niks".
Typisch wat hier gebeurd. Een aantal mensen die van alles zeggen, waar echt helemaal niemand wat aan heeft, TS niet, een lezer niet en de posters zelf ook niet. Dus... Zeg dan niks :x

Spice, ik heb je wel al eens pb gestuurd, ik wens je alle goeds van de wereld en dat je nog veel positiviteit mag mee maken!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:08

Goedemorgen!

Ik hoop dat je fijn geslapen hebt en vandaag een mooei dag kan hebben samen met Marcel. En wie weet ook wel met wat jam ;P

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:09

Goedemorgen Spice.

Ik vind het echt jammer dat sommige mensen niet meer inlevingsgevoel hebben door die nutteloze discussies iedere keer te voeren.
Vind echt dat die zich diep mogen schamen.

Hoop dat de "goeie" dagen zich een beetje voort gaan zetten!
Dikke knuffel voor jullie :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:14

Hier ook een jammer, maar begrijpelijk.

Denk aan jezelf, geniet van de tijd samen en richt je op de mooie dingen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:16

Komt me zó bekend voor dat mensen denken dat je liegt en verzint! of zelfs aandacht vraagt.
En het is exact dezelfde bokker die hier zegt dat ze twijfelt aan wat Priscilla zegt.

TS ik begrijp je volkomen! Geniet lekker van de mensen om je heen.Trek je niks aan van wat anderen zeggen,jij weet wat je voelt en mee maakt,en niemand anders.

Fijne dag vandaag,zonder pijn en ziek voelen.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:48

Ik lees het topic al een tijdje mee, maar zo he, wat ben jij een onwijs sterkte vrouw! Ik kan daar niets anders dan respect voor opbrengen. Hetzelfde geldt voor Marcel trouwens, wat een geweldige man is dat.

Ik hoop dat jullie nog veel mooie, pijnvrije momenten mogen meemaken. Dat je vannacht een goede nacht hebt gehad en vandaag een goede dag zal hebben, vol jam en taarten en liefde en mooie dingen.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:50

Spice, jammer dat je het topic laat voor het wat het is, maar snap het helemaal. Totaal respectloos hoe sommigen je verhaal in twijfel durven trekken of kritiek hebben op wat je zegt en zelf maar conclusies trekken. In deze fase van je leven is het zeker niet nodig je te hoeven verantwoorden. Hoop dat je nog veel reservetijd mag hebben en daar lekker van kunt genieten me je familie **\O/** ! En als je Bokt laat voor wat het is, alleen maar begrip hoor!