[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:58

Ik heb tot nu toe eigenlijk maar eentje die niet 100% opdroogt en dat is Masochist.
De rest droogt super snel, uber matte en zit als een huis.

Maso voelt gewoon anders dan de anderen, maar hij zit als een huis, geeft ook niet af en is wel heel matte.
En qua aankomen... nooit problemen gehad :D

En ik heb er ondertussen 12, dus dat is toch wel een goede basis om een oordeel te vellen lijkt me :')

Oh, wacht... je had het over de dupes, niet over de echte!
Never mind... lezen is ook een vak... :')

Mondy

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:02

Mooie kleuren shizzle ben benieuwd hoe ze over gaan komen :)

Afbeelding

Krullen sinds heeeeeeele lange tijd maar eens gewoon los plus wat meer make up.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:06

Dnt: :') Bedoelde de ali dupes idd :D

mondy: lekker kleurtje! Zou persoonlijk wel je wenkbrauwen wat meer aanzetten, ze vallen zo helemaal weg en dat staat een beetje raar :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:10

Oehhh leuke verpakkingen en verzendmanier <3 ben benieuwd hoe het allemaal staat!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:11

Liselot wat meer .. heb ze niet gedaan eigenlijk nog nooit haha. Zou niet weten hoe ik het mooi moet doen. Vind wenkbrauwen vaak niet zo mooi als ze getekend cq aangezet zijn. Maar komt miss ook omdat ik niet weet hoe :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:11

Oeh korting. <<) Dat wordt bestellen.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:18

Heeft een van jullie een idee waar ik de smashbox foundation halo nr.2 nog kan krijgen? Bij de douglas is deze er helaas uit :(

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:24

Mondy schreef:
Liselot wat meer .. heb ze niet gedaan eigenlijk nog nooit haha. Zou niet weten hoe ik het mooi moet doen. Vind wenkbrauwen vaak niet zo mooi als ze getekend cq aangezet zijn. Maar komt miss ook omdat ik niet weet hoe :D

Als je niet aan de slag durft met potlood zou je het eerst ook eens met een poeder kunnen proberen. Als je niet gelijk dingen wil aanschaffen kun je het zelfs proberen met een matte oogschaduw. Dan krijg je een beetje een idee hoe het staat. Ik denk dat het je gezicht heel sprekend maakt, maar voor jezelf zal het vast wel even wennen zijn.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:34

mondy: Met poeder of een potlood hoeft het er niet direct heel getekend uit te zien hoor. Ik teken die van mijn met de anastasia browwiz en dan ga ik er met een spoolie overheen om het iets uit te vagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:37

Liselot schreef:
mondy: Met poeder of een potlood hoeft het er niet direct heel getekend uit te zien hoor. Ik teken die van mijn met de anastasia browwiz en dan ga ik er met een spoolie overheen om het iets uit te vagen.

Idd, ik heb de eyebrow set van Catrice met poeder, en dan krijg je een mooi natuurlijk resultaat. Gewoon wat oefenen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:44

Mondy schreef:

Ik ben te lomp voor potloden en poeders :+
Mijn oplossing is browbeater van Urban decay :D
Is een soort van wenkbrauw mascara zeg maar.
Dan coat je alleen de haartjes zodat die donkerder of zichtbaarder zijn en hoef je niet Aan de gang met potloden en poeders(daar oefen ik mee verder als niemand het ziet ;) )
Maar dergelijk spul is er van veel merken

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:24

Bedankt voor alle tips !!!! Ga ik maar een keer oefenen als ik de deur niet uit hoef :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:34

Cchanny, ik baalde ook van het gebarsten stukje. En bij sommige kan ik zien dat ze in de pan een beetje 'los' zitten (ze worden magnetisch vastgemaakt als ik me niet vergis) - maar als ik zag op de facebook hoe vaak mensen iets kapot binnen hadden gekregen/meerdere in 1 bestelling... dan heb ik met 1 van de 13 énorm veel geluk gehad. :D

Jodie, ik ben benieuwd hoe de Jeffree dupes gaan zijn!

Mondy, wat heb jij prachtig volle lippen zeg!

Guys. Ik ben echt in make up heaven beland. Ik heb alles geswatcht en oke. Zo blij. :)) Hier komt een enorm gelul dus excuses alvast :+

Eerst even m'n Jeffree's - op de gok besteld maar de kleur bevalt me zo. *\o/* Alles is heerlijk slordig aangebracht maar ik ben vandaag vrij en lekker lui. :') Androgyny leek in sommige lichtvallen trouwens best op Dopey van Colourpop.

Afbeelding

Afbeelding

En dan Colourpop.... Ik ben zó blij! Ze zijn allemaal echt heerlijk zacht, alleen sommige Pearlized/Metallics van Colourpop zelf hebben soms iets minder pigment dan de Matte maar dat was te verwachten. Maar er zijn echt 2 uitschieters, wáuw guys. De collab met kathleenlights is al tijden op internet een enorme hype dat ik me afvroeg of ze nou echt zo goed zijn. En ja. Ik had haar Where The Night Is quad besteld en KathleenLights besteld maar echt - KathleenLights en Telepathy (uit de quad) - wat zijn die romig, als je je vinger er overheen haalt... <3 <3 <3 Ik ben verliefd.

Liquids overigens; na mijn drama een tijd terug met de ultra matte was ik bang dat dit teleurstellend zou worden. Had toen bloedende lipstick, enorm droog dat het voelde alsof mijn lippen letterlijk gebarst waren x300, nee geen succes. Maar die Ultra Satins... ik moet bekennen dat ik ze fijner vind zitten dan m'n Jeffree's. :oo Ze zijn nog steeds mooi matte maar hebben minder dat uitdrogende - en bij mij zijn ze ook nog eens NIET plakkerig. <3

Oke genoeg gelul sorry voor het hele verhaal maar ik ben gewoon HEEL enthousiast. Ik had niet verwacht dat een product wat zo gehypt werd (en ZO goedkoop) me ZO intens blij kon maken. :') Ik hoop zo dat ze in de praktijk net zo geweldig gaan aanbrengen. <3

Nog even naast elkaar - Colourpop en Jeffree Star met mijn geweldige streep-zet-kunst. :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat... pigment.... <3

Afbeelding

Dare (Metallic) - Luckfully (Pearlized) - Coconut (Pearlized) - Belladonna Lily (Matte) - Sequin (Metallic)

Afbeelding

Flower Shop (Pearlized) - Drift (Pearlized) - KathleenLights (Pearlized) <3 - Liberty (Ultra-Metallic)
Afbeelding

Where The Night Is quad van de collab met KathleenLights
Midnight (Metallic) - Weenie (Pearlized) - Porter (Metallic) - Telepathy (Ultra Metallic) <3
Afbeelding

Mijn kleine hemel. :))
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-07-16 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:36

Woeeeeh! Mooie swatches en overzicht, fijn dat het zo goed bevalt! Ik ga geloof ik ook maar eens naar die Ultra Satins kijken :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:37

Mooi hoor. :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:39

Wow!!

Heeeel mooi

Via shipito gedaan toch?

Die Dopey vind ik erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:43

Via Shipito ja! Deze was nog snel ook. Verzonden vanuit Shipito op 23 juni, en met Airmail Economy kan het 20-45 dagen duren! Mijn andere moet nog vanaf Colourpop verzonden worden en de ander (ook 23 juni vanaf Shipito verzonden) ligt nu sinds 29 juni bij een postal service op LAX.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:49

Oooooh die CP oogschaduws <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:52

Hoe duur zijn die colourpops dan? Misschien ook maar eens wat bestellen, want die lip kleurtjes <3 Verliefd.. En die oogschaduws, wat een pigment! En hoe moet je dat dan doen via Shipito? En kan je ze wel kopen zonder creditcard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:53

Dub dub dub.. vanavond de meteorites bestellen of niet := :+

Hmm ik denk dat ik m eerst nog eens wil testen.. :') weet niet meer of ik nou 2 of 3 moet :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-07-16 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:56

ElineS schreef:
Hoe duur zijn die colourpops dan? Misschien ook maar eens wat bestellen, want die lip kleurtjes <3 Verliefd.. En die oogschaduws, wat een pigment! En hoe moet je dat dan doen via Shipito? En kan je ze wel kopen zonder creditcard?

Liquid lipsticks $6 en Oogschaduws $5 - een quad is $20 maar ze zijn dus ook allemaal los te koop voor $5. De uitleg zal ik je even PBen. :) Colourpop kan met Paypal of creditcard, zelfde geldt voor Shipito.

Wil nu eigenlijk ook graag hun brow producten proberen... en highlighters en bronzers en grr.. Ik mag niet meer. Even wachten tot ik terug ben van vakantie, dan mag het weer. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:02

even tussendoor, iemand ooit al eens van lazylola.nl gehoord (een webshop) ik ben op zoek naar schoenen en kwam er via google, maar kan er serieus niks over vinden , behalve een site zoals trustpilot maar dan een andere waar hij als betrouwbaar word bestempeld
maar ik heb toch alarmbellen als ik echt serieus niets over een winkel kan vinden

(maar wil heel erg graag dat hij legit is :+ )

edit: nevermind, ik zie zo ontzettend veel google translate tekst op de site staan (heule kromme zinsopbouw etc) dat kan niet legit zijn :n
so the search continues

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:43

Omg shizzle nu wil ik ook! Wat mooi wat mooi!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:55

Shizzel schreef:
ElineS schreef:

Liquid lipsticks $6 en Oogschaduws $5 - een quad is $20 maar ze zijn dus ook allemaal los te koop voor $5. De uitleg zal ik je even PBen. :) Colourpop kan met Paypal of creditcard, zelfde geldt voor Shipito.

Wil nu eigenlijk ook graag hun brow producten proberen... en highlighters en bronzers en grr.. Ik mag niet meer. Even wachten tot ik terug ben van vakantie, dan mag het weer. :')

Oeh! Die liquids! Ik ga 2 brow producten mee bestellen, hun blond is namelijk niet geel blond maar asblond maar toch lichter dan taupe dus die moet ik hebben!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:58

Wat was jij kwijt qua verzending en invoer enzo?