Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gillbo schreef:Heel eerlijk, ik vind de bloem niet zo mooi geworden, de bovenkant lijkt niet helemaal te kloppen. Je schets vond ik er mooier uitzien. Misschien wel omdat het nog niet geheeld is.
Maar als die voor jou perfect is, wie ben ik dan he
Tinkerloos schreef:Ik vind hem mooi,de lijntjes die nu bibberig zijn moeten nog helen,vaak ziet het er dan strakker uit dan als het net gezet is.
Rianne11_42 schreef:In november is Costah Art in Brussel op een conventie. Ik wil super graag een tattoo van hem, maar hij geeft de voorkeur aan grotere ontwerpen omdat het een conventie is...Heb hem nu een berichtje gestuurd met m'n motivatie (nogal een speciale die ik hier niet publiek kan/wil delen) en hoop heel erg dat hij een uitzondering maakt...
_love12_ schreef:Ik denk dat je weer getatoeëerd kan worden zodra de baby geboren is. En stel dat je een keizersnee krijgt,zelfs dan ben je weer op de been tegen de tijd dat je afspraak is.Hoelang na de zwangerschap mag/kan je weer getattooeerd worden? Heb een afspraak voor 10 december gepland en ben 31 oktober uitgerekend. Kan dat of niet?
Bellatrix schreef:Ik had niet zoveel negatieve reacties verwacht eerlijk gezegd.
Tinkerloos schreef:_love12_ schreef:Ik denk dat je weer getatoeëerd kan worden zodra de baby geboren is. En stel dat je een keizersnee krijgt,zelfs dan ben je weer op de been tegen de tijd dat je afspraak is.Hoelang na de zwangerschap mag/kan je weer getattooeerd worden? Heb een afspraak voor 10 december gepland en ben 31 oktober uitgerekend. Kan dat of niet?
Emmaa_ schreef:Tinkerloos schreef:Ik denk dat je weer getatoeëerd kan worden zodra de baby geboren is. En stel dat je een keizersnee krijgt,zelfs dan ben je weer op de been tegen de tijd dat je afspraak is.
Ik denk eigenlijk pas als je stopt met borstvoeding geven, als je dat doet natuurlijk.