[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 09:04

Hij zit erop. Duurde ff, was half twee thuis ofzo. :')

Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 10:31

Wat gaaf, Marlies <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 10:34

Heel cool, originele stijl ook!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 10:54

Heel eerlijk, ik vind de bloem niet zo mooi geworden, de bovenkant lijkt niet helemaal te kloppen. Je schets vond ik er mooier uitzien. Misschien wel omdat het nog niet geheeld is.
Maar als die voor jou perfect is, wie ben ik dan he

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:04

In november is Costah Art in Brussel op een conventie. Ik wil super graag een tattoo van hem, maar hij geeft de voorkeur aan grotere ontwerpen omdat het een conventie is... :( Heb hem nu een berichtje gestuurd met m'n motivatie (nogal een speciale die ik hier niet publiek kan/wil delen) en hoop heel erg dat hij een uitzondering maakt...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 14:27

Gillbo schreef:
Heel eerlijk, ik vind de bloem niet zo mooi geworden, de bovenkant lijkt niet helemaal te kloppen. Je schets vond ik er mooier uitzien. Misschien wel omdat het nog niet geheeld is.
Maar als die voor jou perfect is, wie ben ik dan he

Dat mag je vinden hoor. :j Smaken verschillen. Ik ben er iig blij mee. :)

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 14:49

Ik vind 'm niet echt mooi gezet, sommige lijntjes zijn nogal bibberig gezet. In het blaadje linksboven zie je ook dat sommige lijnen veel dikker zijn dan anderen. Jammer want je ontwerp was zo leuk!

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 14:51

Yasmine schreef:
Ik vind 'm niet echt mooi gezet, sommige lijntjes zijn nogal bibberig gezet. In het blaadje linksboven zie je ook dat sommige lijnen veel dikker zijn dan anderen. Jammer want je ontwerp was zo leuk!

Dit dacht ik indd ook toen ik de foto zag.. Zonde!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:12

Ontwerp was leuk, de uitvoering vind ik minder. Gelukkig ben jij er blij mee en daar gaat het om.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:29

Ik had niet zoveel negatieve reacties verwacht eerlijk gezegd. :\

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 16:34

Ik vind hem mooi,de lijntjes die nu bibberig zijn moeten nog helen,vaak ziet het er dan strakker uit dan als het net gezet is.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:42

XmissdaphX schreef:
Mijn flamingo is aan het genezen nu... Het maakt hem echt heel lelijk :')

ja, ik was ook blij dat de mijne nu bijna genezen is, tijdens het genezen is het echt super lelijk, vooral als ze dan zowat vervellen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:59

Ik snapte het ontwerp niet zo, maar het is dus een bloem? :)* Vind hem ook niet heel strak gezet, lijnen lijken bibberig en niet gelijk qua dikte. Maar, laat dat je eigen plezier er mee er niet door verpesten! Door wie is hij eigenlijk gezet?

Kokopelli is gelukkig bijna genezen, hij is bijna helemaal verveld. Hij wordt nu weer wat knapper :))

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 18:12

Tinkerloos schreef:
Ik vind hem mooi,de lijntjes die nu bibberig zijn moeten nog helen,vaak ziet het er dan strakker uit dan als het net gezet is.

Ah kijk een kenner. Fijn dat die lijntjes nog strakker worden dat geeft misschien nu ook een vertekend beeld.

Vind op foto 2 je ontwerp duidelijker naar voren komen (overigens heel duidelijk dat het een bloem is hoor)
Ik ben wel benieuwd hoe de tattoo er uit ziet als die geheeld is!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:22

Rianne11_42 schreef:
In november is Costah Art in Brussel op een conventie. Ik wil super graag een tattoo van hem, maar hij geeft de voorkeur aan grotere ontwerpen omdat het een conventie is... :( Heb hem nu een berichtje gestuurd met m'n motivatie (nogal een speciale die ik hier niet publiek kan/wil delen) en hoop heel erg dat hij een uitzondering maakt...

Leuk! Als we dezelfde bedoelen heb 'k ook een tattoo van hem, twee jaar geleden in Brussel op de conventie laten zetten :)

edit: wil dolgraag nog een tweede van hem trouwens en wou dat in november laten doen, geen idee dat hij nu al bezig is met ontwerpen aannemen := ik mag wel gaan opschieten dus!

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:52

Mooi Bellatrix! mooie plek om te zetten ook :j vind het mooi dat het net lijkt alsof die bloemen in elkaar verstrengeld zitten, soort van knuffelen ( hoe leg ik dat uit :p)

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:18

Ik mag dinsdag opnieuw gaan en hoop dat het niet te veel pijn doet op die ene plek gezien ik daar zenuwpijn(en) hebben sinds mijn operatie. Dit is de schets (schaduwen komen zeker nog op tattoo zelf). Heb eigenlijk geluk dat ik nu al mag gaan gezien zijn wachtlijst 2,5 jaar is..maar net wanneer ik kwam belde er iemand af waardoor hij gelijk een plek had voor de 19e. :P

Afbeelding

Deze heb ik in november laten zetten na 1,5 jaar wachten
Afbeelding
Excuses voor de slechte foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:17

Ik ben morgen bij Black Bear aan de beurt voor mijn eerste tattoo :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:54

Hoelang na de zwangerschap mag/kan je weer getattooeerd worden? Heb een afspraak voor 10 december gepland en ben 31 oktober uitgerekend. Kan dat of niet?

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:43

WiancaR schreef:
Ik ben morgen bij Black Bear aan de beurt voor mijn eerste tattoo :D

Leuk!
Ik bedenk met net dat ik mijn tattoo nog steeds niet heb laten zien, morgen first thing in the morning maak ik een foto!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 08:14

_love12_ schreef:
Hoelang na de zwangerschap mag/kan je weer getattooeerd worden? Heb een afspraak voor 10 december gepland en ben 31 oktober uitgerekend. Kan dat of niet?
Ik denk dat je weer getatoeëerd kan worden zodra de baby geboren is. En stel dat je een keizersnee krijgt,zelfs dan ben je weer op de been tegen de tijd dat je afspraak is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:14

Bellatrix schreef:
Ik had niet zoveel negatieve reacties verwacht eerlijk gezegd. :\

Dat snap ik heel goed, maar helaas moet ik mee gaan met mijn voorgangers, ik moest goed kijken of ik er een bloem in zag... En idd de lijnen zijn idd niet zo netjes gezet. Idd zoned want ik vond het ontwep heel mooi. Had je dat zelf getekend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:17

Tinkerloos schreef:
_love12_ schreef:
Ik denk dat je weer getatoeëerd kan worden zodra de baby geboren is. En stel dat je een keizersnee krijgt,zelfs dan ben je weer op de been tegen de tijd dat je afspraak is.

Ik denk eigenlijk pas als je stopt met borstvoeding geven, als je dat doet natuurlijk.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:38

Emmaa_ schreef:
Tinkerloos schreef:

Ik denk eigenlijk pas als je stopt met borstvoeding geven, als je dat doet natuurlijk.

Dit staat op borstvoeding.com
Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 14:20

Dan is er dus geen probleem. ;)