Je betaald niet niks Het zit in je pakket dus betaal je er indirect wel voor... die prijs is berekend op het gebruik maken van de diensten die erin zitten.... dat de meeste mensen die creditcard nou niet gebruiken.....
Ik heb nog 10% korting van mn verjaardag voor BB trouwens... maar denk dat ik maar oversla Mocht iemand hier nog die code willen dan doe maar pbtje.
Yv_
Geplaatst: 06-01-15 20:08
Ik betaal volgens mij echt al sinds ik over gegaan ben op het adult pakket hetzelfde, op jaarsverhogingen na? En cc heb ik pas een jaar of 5.. Edit: ooooh zo! Ska dat weet ik niet, dan zijn al die mensen stom
Ik ook geen bb, kijk volgende maand wel weer. Zat gekocht deze maand
Is een stick foundation nou wel of niet fijn om mee te werken? Moet zeggen dat het mij altijd een beetje tegen staat, maar waarom zou ik je eigenlijk niet kunnen zeggen
Tillie20
Geplaatst: 07-01-15 10:04
DnT schreef:
Is een stick foundation nou wel of niet fijn om mee te werken? Moet zeggen dat het mij altijd een beetje tegen staat, maar waarom zou ik je eigenlijk niet kunnen zeggen
Ik heb het gevoel dat het dan meteen heel cakey wordt.
Ik denk dat we alle sticks linken aan de max factor panstick? Ik geloof dat die cakey stick zo heet :p
Djilna
Geplaatst: 07-01-15 10:25
Je zou het denken, maar ik vind het reuze meevallen. En ik heb ook meerdere vloeibare foundations dus kan het vergelijken Hij is nl heel goed uit te blenden met vingers of bufferkwast.Ik gebruik hem vaak zelfs heel lokaal en dan zie je de overgang niet eens.
Ik denk wel dat je hem heel cakey kunt krijgen als je er teveel van aanbrengt.. Want hij bouwt heel snel op.
Wel via die winkel die sommige van jullie eng vinden om te bestellen ivm het pakketje dat niet aan komt, weet alleen de naam niet meer.. Ja kan ze wel op de Nars website krijgen!
Ja het is wel betrouwbaar maar ik heb van meerdere gehoord dat ze hun pakketje niet hebben ontvangen en geen geld terug kregen. Heb er zelf 1x besteld en dat ging prima.
Het is idd een beetje een gokje met HQHair. Heel soms komt er een pakketje niet binnen en dan krijg je vaak ook niks meer te horen van de klantenservice