Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 07:52

Oh wat schandalig die nagels! Daar krijgen kunstnagels nou een slechte naam van.

Als ik kn verwijder laat ik een klant ook nooit zo weg gaan. Ik lak ze juist af met een doorzichtige lak zodat ze wat meer bescherming hebben tegen invloeden van buiten af. En het staat gewoon verzorgd.

Ik zou ze lekker lakken. Een extra laagje kunnen ze wel gebruiken

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:56

@Nathalie, inderdaad! Dit is gewoon niet normaal.

@Yv, die van jou is erg mooi!

Ik heb een artikel over NailSnaps, daarmee kun je je eigen nail wraps maken.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:16

Baptiste <3 ik ga dat geld er nooit aan uitgeven maar mooi is ie wel!

Die decals zijn ook leuk maar wel heel erg duur... ik las ooit de tip dat je ook gewoon water decal papier kunt kopen bij bruna of zo, tientje voor 5 euro, en die kan je zelf helemaal volprinten met je nagelafbeeldingen. Uitknippen, laagje topcoat, en ze zijn klaar om in water te weken en op te plakken. Heb het zelf nog niet geprobeerd...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:19

Zeg nooit, nooit!! :=

Leuk informatief artikel Tazzey, alleen als ik je een tip mee mag geven.... Je geeft eigenlijk alleen informatie die een ander ook kan vinden op internet, ik mis dan echt het stukje review was een blog juist een blog maakt... Wat is de reden dat je enkel informatief blijft en niet het zelf besteld en test met foto's erbij?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:26

Baptiste is inderdaad prachtig! Voor een echt bijzondere nagellak heb ik zo'n bedrag wel over, net als mijn Chanel Taboo <3

Ik weet niet of hier nog mensen geïnteresseerd zijn in een goeie witte nagellak, maar door deze blog heb ik Bourjois La Laque in White Spirit gekocht, en hij dekt echt onwijs goed. Bijna in één - iets dikkere - laag, en hij droogt supersnel. Daarnaast blijft 'ie ook megagoed zitten, echt een aanrader :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:55

Ik had 'm een tijd geleden in de sale, anders had ik 'm ook nooit gekocht hoor. Nu heb ik er ondertussen drie en ze zijn allemaal bijzonder goed in alle opzichten, dus ik vind ze de prijs wel waard :j. Net als Deborah Lippmann, ook erg duur maar erg goed in kwaliteit!

Ik vind die wraps echt veeeeeeeeeel te duur. Kun je 2x mee doen, koop ik liever nagellak, dat gebruik ik tenminste nog. Kan het uniek zijn, maar vind het alsnog veel te duur.

Je hebt wel reversed stamping Drunksheep, dan stempel je een stempelplaatje gewoon op een laag topcoat of basecoat. Inkleuren, goed laten drogen. Dikke laag topcoat, laten drogen en van je velletje afschrapen. Als je 'm dan op een natte nagel legt heb je ook een decal.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:57

Die heb ik juist weggedaan omdat hij voor geen meter dekte en heel streperig was. Ik heb zelf OPI Alpine Snow en die vind ik zelf heel erg fijn.

@Yonker, ik heb ze nog niet in huis en dit artikel moest online omdat er iets mis ging met het artikel wat er oorspronkelijk stond.

Dat decal papier heb ik ook over nagedacht ik durf het alleen niet aan, veel te bang dat ik m'n dure laser printer sloop...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:03

Hmm toch wel jammer, want ik vind juist een mening altijd zo belangrijk. Die komt dus nog? :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:47

Ik heb wel vaker pers- of informatieve berichten zonder review. Misschien maak ik nog eens een aparte review als ze binnen zijn.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 20:01

Ik heb mn belastinggeld terug dus wilde als cadeautje voor mezelf picture polish bestellen.. zijn gravity en die andere mooie kleurtjes niet meer te koop! :(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:36

Al ruim een jaar niet meer :P

Maar niet getreurd, PP heeft nog zát andere prachtige lakjes!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:18

Ik heb net bericht gehad dat de OPI Color Paints onderweg zijn. Ik ben benieuwd of die beter zijn dan de sheer tints van vorig jaar.

Ik heb vandaag China Glaze UV Meant to Be op mijn blog. Gave kleur, verschrikkelijke formule.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:15

Oei die nagels Siggi!

Ik ben heel benieuwd Tazzey! Het idee van de Color Paints vind ik erg leuk, maar de Sheer tints waren natuurlijk een redelijke flop...

Mocht iemand tips en ideeën hebben voor mijn NK-manicure: graag!
Voorbereiding op het NK (2)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:25

Die sheer tints waren dramatisch. Na een jaar zijn ze niet meer te lakken, als je het kwastje uit het flesje haalt dan zitten er tussen het flesje en het kwastje van die draden van nagellak.

Ik zou voor een zwarte basis kleur kiezen en daar de top overheen, en dan op alle nagels. Het mag voor zo'n gelegenheid best iets uitbundiger. Je zou ook voor een glitter ombre kunnen kiezen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:30

Ik zou voor petal to the metaal of heli-hun gaan!! Vind hem over zwart niet zo.. En zou gewoon helemaal doen geen gradient :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:40

Met je jurk in gedachten zou ik voor over wit gaan en dan gewoon helemaal, 2 laagjes, lekker veel neon :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:42

Welke kleur is je jurk Bernette? Lees wel glitterende latinjurk maar kan de kleur nergens vinden... Of lees ik er nou overheen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:43

Ja dat vind ik ook wel een goede optie, gewoon 2 lagen glitter :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:45

Yv_ schreef:
Welke kleur is je jurk Bernette? Lees wel glitterende latinjurk maar kan de kleur nergens vinden... Of lees ik er nou overheen?

Citaat:
De redenen daarvoor zijn heel simpel: doordat ik al een glitterende latin-jurk gekocht had was er minder budget over en, misschien nog wel belangrijker, ik ben nog lang niet uitgekeken op mijn roze-met-oranje glitterjurk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:51

Dussssss... Thnx!! :')

Maar nu nog een foto :)), dat is veeeel beter kleurtjes kiezen 8-)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:51

Gebeurd de beste Yv :(:) :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:52

t :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:52

Ook dat gebeurt de beste :j _O-

Ow... wacht... mag... niet... offtopic....
Ik heb gisteren heel erg auw mijn nagel afgescheurd door een lompe poowny ;(

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:11

Ik vind hem zelf over zwart ook wat te donker. Ik twijfel inderdaad heel erg tussen Heli-Yum of een witte als basis...

Dit is de jurk overigens:
Afbeelding
Foto heb ik voor de duidelijkheid ook nog even in het artikel gezet ;)

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:29

Hey even snel een vraag aan jullie.
Mijn nagels zijn best breed en groeien niet snel en breken af waardoor nailart ofzo niet echt lukt, hebben jullie tips voor groeien ofzo?
Ook drogen mijn nagelriemen snel en scheuren ze hebben jullie hiervoor producten?