XDonja, die schelp is volgens mij wel een jakobsschelp (iig, het getattoeeerd symbool) ook het symbool voor pelgrims die de Camino de Santiago hebben gelopen door Spanje...
Zou m pok groter zetten dan het voorbeeld want die lijnen gaan echt blenden met elkaar.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 24-01-15 07:53
Lon83 schreef:
Cool thnx!
XDonja, die schelp is volgens mij wel een jakobsschelp (iig, het getattoeeerd symbool) ook het symbool voor pelgrims die de Camino de Santiago hebben gelopen door Spanje...
Zo is er voor bijna ieder symbool wel iets te verzinnen.
xDonja, ik heb mijn tattoo op mijn enkel ook uitlopend naar de knobbel Ik vond het juist richting achterkant het meest pijnlijke (Wat mij bij is gebleven )
T zijn bij mij wel degelijk overwegingen. Bij symbolen zoek ik altijd naar mogelijke betekenissen. Puur om te kijken of er niet iets tussen zit wat je écht niet wilt.
Dat is nog eens een originele manier om een naam erin te verwerken, ik vind 't wel gaaf
WilmaBoy
Geplaatst: 24-01-15 17:20
ik ben ook totaal niet voor namen erin te zetten, maar de dochter vond dat ik het wel moest doen.. Dus met Jo even gekeken wat er mogelijk was, en dan kwam hij op het idee om naam in huidskleur te zetten en dus omheen te werken. I vind het ontzettend geslaagd en inderdaad subtiel.
De link die onder de foto staat maakt het iets duidelijker