Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Als je het niet dagelijks doet, dan is het resultaat wel minder. Maar het is inderdaad best zwaar om te combineren, zeker in het begin. Ik heb mijn hardlopen toen wat op een lager pitje gezet en ben kortere afstanden gaan lopen.Ik doe dees niet in 30 dagen omdat ik tussendoor ook hardloop. Ik wilde beide samen combineren, maar dat is me echt teveel. Ik moet nu nog 5 dagen level 3, daarna ga ik denk ik het opvolgprogramma doen, ripped in 30. De rest zijn allemaal vrij lange filmpjes en daar ga ik denk ik snel op afknappen...
sympie schreef:Zijn er mensen die echt het verschil voelen na 30 dagen?
KarinvdM schreef:secricible schreef:Als je het niet dagelijks doet, dan is het resultaat wel minder. Maar het is inderdaad best zwaar om te combineren, zeker in het begin. Ik heb mijn hardlopen toen wat op een lager pitje gezet en ben kortere afstanden gaan lopen.Ik doe dees niet in 30 dagen omdat ik tussendoor ook hardloop. Ik wilde beide samen combineren, maar dat is me echt teveel. Ik moet nu nog 5 dagen level 3, daarna ga ik denk ik het opvolgprogramma doen, ripped in 30. De rest zijn allemaal vrij lange filmpjes en daar ga ik denk ik snel op afknappen...sympie schreef:Zijn er mensen die echt het verschil voelen na 30 dagen?
Ja, als je het trouw elke dag doet en ook gezond eet en niet snoept en snaait zijn de resultaten groot.
Ik ben er vorig voorjaar veel mee afgevallen, ik heb toen eerst de 30DS gedaan, daarna Ripped en daarna beiden nog eens, totdat ik aan het eind een blessure kreeg, toen ben ik gestopt.
Gisteren ben ik weer begonnen aan de 30DS en ik heb nu weer behoorlijk spierpijn, maar ik heb net toch dag 2 gedaan.
secricible schreef:Ik heb vandaag een ripped in 30 gedaan. Wilde geen rustdag inlassen en had geen tijd voor de bfbm, dus dan maar die, maar ik vond de eerste 2 corcuits echt makkelijker dan makkelijk. Alleen 3 vond ik pittig... Ik ga dus weer lekker terug naar de bfbm icm hardlopen.