Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:41

Die nathalie ziet er idd goed uit. Zelf wil ik gewoon nog best wat vet, hoef geen six pack te hebben. Wil puur een gezond foguur krijgen, heel gespierd hoeft van mij niet.
Overigens heb ik vast een geweldige six pack gekregen van de training, maar er zit gewoon nog teveel vet overheen om het te kunnen zien, lol.

Morgen weer de weegschaal, ondanks dat ik het zo goed doe zie ik er iedere week weer tegenop...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:44

Sec :(:)
Hoe meer je vooruit gaat, hoe meer je zal inzien dat je lichaam écht evolueert en er steeds sterker op wordt, en hoe minder belang je hecht aan dat stomme getalletje.

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 19:47

Pff... vandaag heel slecht gegeten i.v.m. verjaardag en écht geen zin in de 30 days shred. Dus uiteindelijk besloten om een andere workout te doen van JM: Banish Fat Boost Metabolism Complete Workout. En dat heb ik geweten, haha. Wat is dat zwaar! Heb het wel volgehouden, maar het zweet drupte letterlijk in straaltjes van mijn lichaam af..

Nog een charmante foto na de tijd gemaakt, die ik jullie niet wil onthouden :')

Afbeelding

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:00

jeetje, wat ben jij mooi slank!! jaloers!!! haha

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:06

Vandaag weer gesport, dit keer viel level 2 me wel even tegen. Ik zweette me echt kapot. Ik heb veel achter de laptop gezeten dit weekend en dat is te merken aan mijn schouders met de oefeningen.

Afijn morgen weer! :+ *\o/*

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:11

Ik heb vandaag een onverwachte rustdag gehad. Nouja, rustdag... Weer flink gesjuwd, 2 kasten uit elkaR gehaald en naar de box en een wijnkastje de storage in. Kan nauwelijks lopen van de pijn in mijn kuiten...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:25

secricible schreef:
Ik doe dees niet in 30 dagen omdat ik tussendoor ook hardloop. Ik wilde beide samen combineren, maar dat is me echt teveel. Ik moet nu nog 5 dagen level 3, daarna ga ik denk ik het opvolgprogramma doen, ripped in 30. De rest zijn allemaal vrij lange filmpjes en daar ga ik denk ik snel op afknappen...
Als je het niet dagelijks doet, dan is het resultaat wel minder. Maar het is inderdaad best zwaar om te combineren, zeker in het begin. Ik heb mijn hardlopen toen wat op een lager pitje gezet en ben kortere afstanden gaan lopen.

sympie schreef:
Zijn er mensen die echt het verschil voelen na 30 dagen?

Ja, als je het trouw elke dag doet en ook gezond eet en niet snoept en snaait zijn de resultaten groot. :j
Ik ben er vorig voorjaar veel mee afgevallen, ik heb toen eerst de 30DS gedaan, daarna Ripped en daarna beiden nog eens, totdat ik aan het eind een blessure kreeg, toen ben ik gestopt.

Gisteren ben ik weer begonnen aan de 30DS en ik heb nu weer behoorlijk spierpijn, maar ik heb net toch dag 2 gedaan. :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:31

Goed bezig! Ik ga zo beginnen aan dag 6. Nog even mijn motivatie opgraven.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:42

KarinvdM schreef:
secricible schreef:
Ik doe dees niet in 30 dagen omdat ik tussendoor ook hardloop. Ik wilde beide samen combineren, maar dat is me echt teveel. Ik moet nu nog 5 dagen level 3, daarna ga ik denk ik het opvolgprogramma doen, ripped in 30. De rest zijn allemaal vrij lange filmpjes en daar ga ik denk ik snel op afknappen...
Als je het niet dagelijks doet, dan is het resultaat wel minder. Maar het is inderdaad best zwaar om te combineren, zeker in het begin. Ik heb mijn hardlopen toen wat op een lager pitje gezet en ben kortere afstanden gaan lopen.

sympie schreef:
Zijn er mensen die echt het verschil voelen na 30 dagen?

Ja, als je het trouw elke dag doet en ook gezond eet en niet snoept en snaait zijn de resultaten groot. :j
Ik ben er vorig voorjaar veel mee afgevallen, ik heb toen eerst de 30DS gedaan, daarna Ripped en daarna beiden nog eens, totdat ik aan het eind een blessure kreeg, toen ben ik gestopt.

Gisteren ben ik weer begonnen aan de 30DS en ik heb nu weer behoorlijk spierpijn, maar ik heb net toch dag 2 gedaan. :)

Weet ik karin, maar eerder gezegd vind ik het met lekker weer zonde om binnen te gaan sporten. Dan ga ik liever lekker buiten hardlopen. Beide op dezelfde dag is voor mij nog niet te doen. Tot nu toe werkt het op deze manier ook voor mij, ik wil afvallen en dat gaat prima op schema zo, dus dan ga ik lekker zo door :) wellicht pak ik het deze winter nog op en ga ik dan wel iedere dag er mee aan de slag. Alles achter elkaar was toch al geen optie meer voor mij toen ik aan het ebgin van level 2 een blessure kreeg...

Spanning voor de weegschaal was overigens weer onterecht. Ik ging er opstaan, niks afvallen, dus baalde. Totdat ik me besefte dat ik nog niet naar het toilet was geweest die ochtend, wat ik normaal wel doe. Daarna netjes ruim 0,5kg er af :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:21

Vandaag de banish fat boost metabolism gedaan, pfff... Ik was nieuwsgierig na de reactie van kameleon. Maar jeetje, je had gelijk! Die is zwaar zeg... Maar wel lekker om een keer wat anders te doen, ik vind vooral het kickboxen wel erg leuk!

Evti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:45

Ha,

Gister ben ik ook begonnen met level 1. Het viel aardig mee maar vanochtend vond ik het redelijk zwaar. Leuk trouwens dat hier een topic over is :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:19

Dag 7 zit er ook op. Fijn om te merken dat het steeds makkelijker wordt. En tegen de tijd dat het helemaal "comfort zone" wordt, zal je wel door moeten naar level 2.

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:52

Kameleon94: jij ben inderdaad mooi slank zeg! En ik deed ook ooit de Banish Fat Boost Metabolism, maar ik hield die niet tot het einde vol eerlijk gezegd.. Chapeau! Misschien dat ik die over een tijdje ook nog eens probeer.

Snadrem: het is inderdaad leuk om te merken dat je telkens beter wordt! En dan ga je over naar het volgende level, gaat het even moeilijker en daarna wordt het terug beter, dus vooruitgang is er sowieso!

Ik moet straks nog de ripped doen.. ik heb beslist om level 1 wat langer te doen omdat ik er niet altijd aan toe kom om te sporten nu in de vakantie (te weinig routine), dus level 1 gaat nog niet goed genoeg vind ik

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:38

Pfff, animalcare, ik ben blij dat ik biet de enige ben. Laatste circuit doe ik half, heb mezelf verplicht dat ik dit weekend hem echt helemaal moet kunnen, haha.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:33

Ik vind ripped in 30 echt saai en niet echt uitdagend..

Na het lezen van jullie reacties ga ik volgende week beginnen aan bfbm denk 8-)

@Kameleon, als jij er nu al zo slank uit ziet hoe zie je er dan na BFBM uit? Jaloers!!!!! _/-\o_

@Snadrem, heerlijk hè, na een maand heb je nog steeds het gevoel dat je wat gedaan hebt na je work out!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:53

Ik heb vandaag een ripped in 30 gedaan. Wilde geen rustdag inlassen en had geen tijd voor de bfbm, dus dan maar die, maar ik vond de eerste 2 corcuits echt makkelijker dan makkelijk. Alleen 3 vond ik pittig... Ik ga dus weer lekker terug naar de bfbm icm hardlopen.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:16

Grappig, ben ik niet de enige die ripped in 30 niet uitdagend vind.
Ik ga ook maar beginnen aan BFBM, ben heel benieuwd!

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:12

secricible schreef:
Ik heb vandaag een ripped in 30 gedaan. Wilde geen rustdag inlassen en had geen tijd voor de bfbm, dus dan maar die, maar ik vond de eerste 2 corcuits echt makkelijker dan makkelijk. Alleen 3 vond ik pittig... Ik ga dus weer lekker terug naar de bfbm icm hardlopen.

Dat vind ik ook wel, de eerste 2 circuits zijn echt heel erg goed te doen en dan komt het derde en lukte het plots heel wat minder :p

Gisteren verliep level 1 plots heel erg goed dus ik stap vanaf vandaag toch maar over op level 2, mijn schema is toch al in de war dus ik doe maar gewoon door tot ik het level door heb en ga dan weer verder naar 3, zo blijf ik tenminste aan het sporten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:13

Ik ben level 2 volledig en tevens compleet zat, maar na level 3 kon ik een dag lang mijn enkel niet bewegen :7. Gisteren daarom Shred with weights gedaan. Erg leuk en gelukkig wat minder gehups! Aanrader voor dames die misschien wat variatie willen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:12

Pffff, vanochtend wakker geworden met extreme spierpijn. Snapte er al niks van, maar volgens mij heb ik een fikse griep te pakken... Even een dag rust dus... Hopelijk morgen weer, maar ik denk dat het even 2 dagen niks doen wordt en dan zaterdag weer actie...

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:16

Ook hier een dag rust. Ik zit tussen twee nachtdiensten in en mijn lijf heeft er even moeite mee. Ik mag nog de hele nacht mountainbiken, dus ik laat Jillian vandaag even voor wat het is. Morgen weer een dag!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:17

Mountainbiken in de nacht? Wat voor nachtdienst doe jij? Politie ofzo?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:50

Jij mag niet meer raden :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:06

Eeft iemand enig idee of ik iets fout doe? Als ik op mijn rug lig en beenbewegingen doe (dus benen net boven de grond en dan omhoog en weer omlaag) dan schuif ik nog steeds constant weg. Ik doe nu die pipe crunches met 1 been tegelijk, maar als ik ze tegelijk doe dan kan ik dus niet op mijn plek blijven. Enig idee hoe ik dat verander?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:22

Je schuift omdat je je rug hol maakt. En je maakt je rug hol omdat je buikspieren niet sterk genoeg zijn om je rug op de grond te houden. Of je spant ze niet genoeg aan. Hoe dan ook, je buikspieren moeten harder gaan werken om je rug op de grond te houden. Goed opletten dat je je navel in de grond duwt.