Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
egnie schreef:KRISSIS Das een mooi horloge. Zit daar ook gps in? Wat ik alleen niet snap is dat je bezuinigd op je schoenen. Das eigenlijk iets waar je nooit op mag bezuinigen. (althans dat ik mijn mening)
Krissis schreef:egnie schreef:KRISSIS Das een mooi horloge. Zit daar ook gps in? Wat ik alleen niet snap is dat je bezuinigd op je schoenen. Das eigenlijk iets waar je nooit op mag bezuinigen. (althans dat ik mijn mening)
Inderdaad, een horloge met GPS. Na de loop aan de laptop en vergelijken met de rest van Nederland.
Bezuinigen op mijn schoenen, dat begrijp je fout. Dit paar heb ik rete goedkoop gekocht en aangeschaft om de funlopen mee te doen. Ik ga echt niet mijn goede schoenen aan snot lopen tijdens een mudrun.
Mudrun is geen wedstrijd, maar puur voor de fun. Het is een parcours met hindernissen en het gaat er niet om wie als eerste de finish haalt. Beetje zonde om daar mijn goede loopschoenen aan snot te draaien.
Een paar van €10 (wat goed zit, loop zonder blessurenleed dezelfde tijd als mijn goede schoenen) wil ik daar best aan vergooien.