Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Emmaa_ schreef:Is je haar niet erg pluizig omdat het gewoon dood is? Wat is de laatste keer dat je naar de kapper bent geweest?
Als je het steiler en gladder wil zou je het beste kunnen gaan voor een zware, verzorgende shampoo en conditioner. Bijvoorbeeld van Aussie. Blijf af van volumeshampoos, want die maken je haar vaak juist weer wat pluiziger.
Smileyy schreef:Hallo allemaal,
Ik kom hier even binnenvallen met een paar vraagjes.
Ik heb dik haar met slagen en het pluist best veel. Er zitten geen laagjes in. Ik vroeg me af wat voor producten of tips die ik kan gebruiken om het stijler te krijgen en glad, dus minder pluizig. Ik zou graag stijl haar willen i.p.v al die slagen.
Alvast bedankt
Yasmine schreef:Argan olie werkt erg goed, dat gebruik ik ook altijd op nat haar. Je mag er wel echt niet teveel van gebruiken, een paar druppels is genoeg voor een hele haarbos. Ik heb zo'n flesje van €12 van de Etos, maar daar doe ik zonder overdrijven 5 jaar mee
[ Afbeelding ]
Liesjeex schreef:ik heb ook krullend, soms pluizend haar. mijn redmiddel : stijlspray ! als ik gewoon mooie krullen wil (en niet extreem pluizig) doe ik er gewoon heel veel in me haar, laten opdrogen, en dan heb je dus een beetje golfjes/krul haar, super mooi ! als ik het wel helemaal stijl wil doe ik net iets meer stijlspray, en daarna snel stijlen met de stijltang. dan is je haar perfect stijl voor 3 dagen ! ps. stijlspray is van loreal volgens mij
elkee schreef:Ik vind je huidige kapsel ook erg leuk staan. Dat korte ben ik niet zo weg van, maar dat is smaak verschil
Misschien is een bob met de voorkant even lang als dat het nu is en de achterkant korter.
Ik vind je trouwens wat weg hebben van Cameron Diaz. Dat is een compliment in mijn ogen haha!