[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:23

Ik ben een poos terug van heel donkerbruin/zwart naar (wit)blond gegaan. Heeft wel een tijdje geduurd, want het moest met highlights :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 17:03

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:06

Hallo allemaal,

Ik kom hier even binnenvallen met een paar vraagjes.
Ik heb dik haar met slagen en het pluist best veel. Er zitten geen laagjes in. Ik vroeg me af wat voor producten of tips die ik kan gebruiken om het stijler te krijgen en glad, dus minder pluizig. Ik zou graag stijl haar willen i.p.v al die slagen.

Alvast bedankt :)

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:11

Is je haar niet erg pluizig omdat het gewoon dood is? Wat is de laatste keer dat je naar de kapper bent geweest?

Als je het steiler en gladder wil zou je het beste kunnen gaan voor een zware, verzorgende shampoo en conditioner. Bijvoorbeeld van Aussie. Blijf af van volumeshampoos, want die maken je haar vaak juist weer wat pluiziger.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:19

Emmaa_ schreef:
Is je haar niet erg pluizig omdat het gewoon dood is? Wat is de laatste keer dat je naar de kapper bent geweest?

Als je het steiler en gladder wil zou je het beste kunnen gaan voor een zware, verzorgende shampoo en conditioner. Bijvoorbeeld van Aussie. Blijf af van volumeshampoos, want die maken je haar vaak juist weer wat pluiziger.

Hmm, ik ben net naar de kapper geweest, 2 week geleden ongeveer. Bedankt voor de tips! Daar ga ik even op googelen.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 19:29

Ik geloof dat Andrelon glad en stijl heeft. die zou je kunnen proberen en uit zo'n pompje in je haren doen :) *ik weet even de naam daar niet van _O- *

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:32

Astaloca schreef:
Ik geloof dat Andrelon glad en stijl heeft. die zou je kunnen proberen en uit zo'n pompje in je haren doen :) *ik weet even de naam daar niet van _O- *

dat spul had ik vroeger, hielp goed tegen pluis.
Als je echt super stijl haar wilt, moet je naar een stijltang gaan kijken denk ik.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:36

Smileyy schreef:
Hallo allemaal,

Ik kom hier even binnenvallen met een paar vraagjes.
Ik heb dik haar met slagen en het pluist best veel. Er zitten geen laagjes in. Ik vroeg me af wat voor producten of tips die ik kan gebruiken om het stijler te krijgen en glad, dus minder pluizig. Ik zou graag stijl haar willen i.p.v al die slagen.

Alvast bedankt :)

Kan je niet proberen van dat Antiklit spul voor in je haar en maarmaskers

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:28

Ik heb van de primark een soort van buisjes gehaald, hele kleine flesjes met arganolie spul is dat. Geen idee wat er precies in zit maar het ruikt super lekker en mn haar is de hele dag glad en pluisvrij! Het wordt niet vettig ofzo, echt fijn. Ze kosten 3 euro en liggen bij de haarspullen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 00:20

Argan olie werkt erg goed, dat gebruik ik ook altijd op nat haar. Je mag er wel echt niet teveel van gebruiken, een paar druppels is genoeg voor een hele haarbos. Ik heb zo'n flesje van €12 van de Etos, maar daar doe ik zonder overdrijven 5 jaar mee :+

Afbeelding

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:56

Organix ❤️ Heel fijn spul!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:18

Is dat allemaal, voor zo weinig geld, pure argan olie? Die van de primark lijkt me niet toch? Die van de etos, zal ook niet puur zijn of wel? Ik hebb pure van de tuinen. 25 euro, voor inderdaad een paar jaar :j

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:36

Die van de primark is ook echt een heel klein flesje heh, 18 ml zit erim. Maar omdat je inderdaad maar een paar druppels per keer nodig heb doe je er onwijs lang mee. Tenzij je hem om laat vallen zoals ik :') er staat op het flesje dat het Keratin Proteïn is, was even in de war met argan want die hebben ze ook bij de primark.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:40

Yasmine schreef:
Argan olie werkt erg goed, dat gebruik ik ook altijd op nat haar. Je mag er wel echt niet teveel van gebruiken, een paar druppels is genoeg voor een hele haarbos. Ik heb zo'n flesje van €12 van de Etos, maar daar doe ik zonder overdrijven 5 jaar mee :+

[ Afbeelding ]

Bedankt voor de tips allemaal! Hebben ze deze Argan olie ook in kleinere hoeveelheden? Want om meteen een fles van 12 euro te kopen is ook zo wat. Ik wil het eerst gewoon proberen, om te kijken of het bevalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:59

Argan olie gaat je hoe dan ook bevallen :D is ook echt magisch voor je huid

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:41

Let wel op dat t pure argan olie is en geen blend

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:29

ik heb ook krullend, soms pluizend haar. mijn redmiddel : stijlspray ! als ik gewoon mooie krullen wil (en niet extreem pluizig) doe ik er gewoon heel veel in me haar, laten opdrogen, en dan heb je dus een beetje golfjes/krul haar, super mooi ! als ik het wel helemaal stijl wil doe ik net iets meer stijlspray, en daarna snel stijlen met de stijltang. dan is je haar perfect stijl voor 3 dagen ! ps. stijlspray is van loreal volgens mij

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:30

Liesjeex schreef:
ik heb ook krullend, soms pluizend haar. mijn redmiddel : stijlspray ! als ik gewoon mooie krullen wil (en niet extreem pluizig) doe ik er gewoon heel veel in me haar, laten opdrogen, en dan heb je dus een beetje golfjes/krul haar, super mooi ! als ik het wel helemaal stijl wil doe ik net iets meer stijlspray, en daarna snel stijlen met de stijltang. dan is je haar perfect stijl voor 3 dagen ! ps. stijlspray is van loreal volgens mij

Wordt je haar daar niet dood of vet van?

Wat is het verschil kwa werking met echte argan olie en blend?

Ik heb op google ook wel verhalen gelezen over je haar 'stijl' föhnen. Iemand daar ervaring mee?
Ik stijl mijn haar ook wel eens, maar daar raakt je haar beschadigd van en na een tijdje lijkt je haar dood en ziet het er ook uit alsof je het elke dag stijlt. Ik zou het graag wat 'natuurlijker houden'. Een beetje golvend haar is niet erg, maar dat van mij ziet eruit als een ontplofte pluizenbol. Ik heb dan ook wel erg dik haar.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:56

Hoi allemaal, poosje terug hier een bericht geplaatst dat ik mijn haren weer kort ging knippen en dat is gelukt. :D Ben er heel blij mee, maar eigenlijk ook weer niet. Nee, het moet nog korter namelijk!
Nu wil ik heel graag dit kapsel:

Afbeelding

Maar schijt hem 7 kleuren want ben bang dat het mij niet zal staan. Iemand hier die ook kort haar heeft?

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:58

Ken wel een aantal mensen met kort haar en die mistaat het zeker niet!
En anders: het is toch zo weer aangegroeid toch?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:01

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:04

Als het mega snel groeit zal ik me er al helemaal niet druk om maken!
Binnenkort lekker zomer en dan is het alleen maar fijn een lekker kort kapsel, toch?
Daarnaast denk ik niet dat het jou zal misstaan!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:21

Ik vind je huidige kapsel ook erg leuk staan. Dat korte ben ik niet zo weg van, maar dat is smaak verschil :)
Misschien is een bob met de voorkant even lang als dat het nu is en de achterkant korter.
Ik vind je trouwens wat weg hebben van Cameron Diaz. Dat is een compliment in mijn ogen haha!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 19:28

elkee schreef:
Ik vind je huidige kapsel ook erg leuk staan. Dat korte ben ik niet zo weg van, maar dat is smaak verschil :)
Misschien is een bob met de voorkant even lang als dat het nu is en de achterkant korter.
Ik vind je trouwens wat weg hebben van Cameron Diaz. Dat is een compliment in mijn ogen haha!

Mijn god _O- Je bent niet de eerste die dat zegt. Haha, maar bedankt!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:08

Ik heb het een tijdje zo kort gehad, geloof dat er wel een paar foto's in dit topic :)

Edit: toch niet, alleen van mijn sidecut en pre-hele korte kapsel.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3877_n.jpgAfbeelding

Afbeelding

Zijn deze te zien? Ik heb het ook nog zo kort gehad dat het omhoog kon, maar daar heb ik geen foto's van.