Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:35

xNavatu schreef:
Wauw mooie palettes!

Trouwens, feeft iemand een clarisonic hier?
Ik wil er eigenlijk 1 gaan bestellen want mn huid is gewoon echt een ramp op het moment en zit er al heel lang op te azen xD

De Silk n sonic schijnt een net zo goed, maar goedkoper alternatief te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:35

xNavatu schreef:
Aahhh awesome! Die kat von D eyeliner is chill :j ik heb er ook 4 :+
Welk NARS product heb je?

Ja een blush, maar hij wilt niet zeggen welke kleur hij heeft meegenomen := Hij vindt de namen ongemakkelijk _O- _O- Vertelde ook dat hij het lijstje heeft opgedreund aan de winkelmedewerkster en dat zij alles voor hem gepakt heeft, maar dat hij toch wel eventjes wat minder blij was toen hij NARS orgasm en deepthroat moest zeggen _O- Ik heb tegen hem gezegd dat hij niet alles mee hoeft te nemen op mijn lijstje, werd wel erg duur dan :=

En ja die eyeliner ben ik heel benieuwd naar! Ik heb nu de Maybelline (uit mijn hoofd) eyeliner met iets met precize. Ik vind op één of andere manier van die pennetjes toch fijner werken dan vloeibare eyeliner of gel liner. Werkt een stuk preciezer en voor mijn gevoel zit het er vaak ook veel mooier en strakker op....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:39

Aranel schreef:
xNavatu schreef:
Wauw mooie palettes!

Ik wil er eigenlijk 1 gaan bestellen want mn huid is gewoon echt een ramp op het moment en zit er al heel lang op te azen xD

Goeie! Ik heb dus zelf de JML Ayvo gehad, die is wat goedkoper nog dan de Silk n Sonic maar die is wel echt troep. Ligt er misschien ook aan dat ik hem onder de douche had liggen hoor, maar gewoon... Nee.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:43

Emmaa_ schreef:
xNavatu schreef:
Aahhh awesome! Die kat von D eyeliner is chill :j ik heb er ook 4 :+
Welk NARS product heb je?

Ja een blush, maar hij wilt niet zeggen welke kleur hij heeft meegenomen := Hij vindt de namen ongemakkelijk _O- _O- Vertelde ook dat hij het lijstje heeft opgedreund aan de winkelmedewerkster en dat zij alles voor hem gepakt heeft, maar dat hij toch wel eventjes wat minder blij was toen hij NARS orgasm en deepthroat moest zeggen _O- Ik heb tegen hem gezegd dat hij niet alles mee hoeft te nemen op mijn lijstje, werd wel erg duur dan :=

En ja die eyeliner ben ik heel benieuwd naar! Ik heb nu de Maybelline (uit mijn hoofd) eyeliner met iets met precize. Ik vind op één of andere manier van die pennetjes toch fijner werken dan vloeibare eyeliner of gel liner. Werkt een stuk preciezer en voor mijn gevoel zit het er vaak ook veel mooier en strakker op....

Hahaha dat snap ik :'D ahh spannend dan!

Ik gebruik meestal een liquid van NYC, die heeft een heel dun aanbrengertje en werk zó fijn! Gebruik m vaker dan mn kat von d's. Daar heb ik wel eens mee dat ze niet helemaal lekker afgeven en daar word ik chago van lol. Als ze goed afgeven zijn ze wel echt perfect ja :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:44

Aranel schreef:
xNavatu schreef:
Wauw mooie palettes!

Dat klinkt interesting :D
Is dat die van de douglas of van de blokker? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:48

xNavatu schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik gebruik meestal een liquid van NYC, die heeft een heel dun aanbrengertje en werk zó fijn! Gebruik m vaker dan mn kat von d's. Daar heb ik wel eens mee dat ze niet helemaal lekker afgeven en daar word ik chago van lol. Als ze goed afgeven zijn ze wel echt perfect ja :j

Degene die ik nu gebruikt geeft nu nog (ook over mijn oogschaduw) perfecte kleur af. Wordt helemaal niet grijs maar is gewoon echt intens zwart. Had dat idd wel met bijvoorbeeld de liners van Catrice, die werden suuuper snel droog en als ik ze over oogschaduw heen wou gebruiken dan kon ik blijven proberen want dat lijntje werd dan gewoon lelijk.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:49

Bij de Blokker hebben ze m sowieso :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:54

Emmaa_ schreef:
xNavatu schreef:

Degene die ik nu gebruikt geeft nu nog (ook over mijn oogschaduw) perfecte kleur af. Wordt helemaal niet grijs maar is gewoon echt intens zwart. Had dat idd wel met bijvoorbeeld de liners van Catrice, die werden suuuper snel droog en als ik ze over oogschaduw heen wou gebruiken dan kon ik blijven proberen want dat lijntje werd dan gewoon lelijk.

Ja die Kat von D's worden niet snel droog ofzo, maar die heeft gewoon zn dagjes dat 'ie niet wil.. en aangezien ik dat dillemma in de vroege ochtend niet aan kan pak ik sneller naar die NYC, want het komt toch op hetzelfde resultaat. Allebei gitzwart en blijft beide een hele dag mooi zitten :j NYC is alleen ieetsje lastiger maar ook niet veel, vind die ook heel fijn werken. Vroeger was die liquid van essence mn holy grail maar sinds ik die NYC heb kan ik daar niet meer mee omgaan omdat dat puntje wat dikker is, en die van NYC is heel mooi dun en werkt gewoon super fijn. Als die Kat von D een goed dagje heeft ben ik daar echt verliefd op <3
Die pennen van catrice vind ik verschrikkelijk :"D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:58

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:01

Die van Blokker is het. Die tweede heet ook anders.

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:17

Oooh mooi Emma <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:59

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 01:58

Emmaa_, oeh nice!! Welke blushers van Nars had je op je wishlist staan? Ik heb er 3 van Nars en gebruik die eigenlijk alleen nog maar als blush of een van Cinema Secrets. Die van CS is mijn favoriet, jammer dat hij niet zo bekend is. Is eigenlijk theater makeup. Blijft dus mega goed zitten hihi. MAC gebruik ik eigenlijk nooit meer. Weet niet waarom.. spreekt me niet meer zo aan of zo. Blijft ook lang niet zo goed zitten als Nars en SC. Misschien pak ik ze binnenkort er wel weer eens bij :+

xNavatu, heb de Philips Visapure en die bevalt mij ook erg goed. Was voor 70 euro volgens mij (zat bij een abbo) En ben er onwijs tevreden mee. Als ik hem een dagje niet gebruik merk ik het meteen. Mocht hij ooit kapot gaan komt er meteen een nieuwe.

Deijs, ben benieuwd hihi. Is geen geld voor kwasten :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:22

Nee dat is zeker geen geld :D ik heb ook een soort namaak real techniques kwast, die is echt super fijn en kostte maar 2 euro :Y)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:00

Zien er nog best mooi en high end uit die kwasten! Ben ook benieuwd!

Ik heb de VisaPure toen idd ook bij de Vogue gekocht voor 70 volgensmij ja! Echt een fijn ding, gebruik 'm sinds kort weer iedere dag maar was voorheen te lui. Heb mezelf een schop onder m'n kont gegeven, het is verdorie maar 60 seconden en je gezicht is goed gereinigd. :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:21

Haha ik merk het meteen als ik de visapure niet gebruik! Had nooit verwacht dat je gezicht veel schoner zou worden met zo'n ding maar het is echt zo. Ik gebruik hem alleen savonds wanneer de make-up eraf moet. In de morgen gebruik ik alleen mijn handen met het reinigen.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:56

*kruipt uit meeleesmodus*
Hmm die Silk n sonic (of een ander merk) ziet er handig uit! Heb het wel eens zo half voorbij zien komen, maar verder nooit over nagedacht.
Ik heb vroeger behoorlijk erge acne gehad, nu heb ik daar van die vlekjes in mijn gezicht aan overgehouden. Dus ik doe daarom eigenlijk (vooral in de winter) bijna altijd foundation of BB cream op. Nu heb ik laatst de maybelline superstay 24h foundation ontdekt en die is echt perfect voor mij! Voel super fijn aan, dekt mooi maar niet te overdreven en blijft goed zitten. Alleen hij blijft zo goed zitten dat ik hem er weer lastig vanaf krijg.
Plus mijn voorhoofd blijft toch steeds een beetje onrustig met van die mini puistjes.
Misschien is dit hier dus ideaal voor! :D
*kruipt terug in meeleesmodus*

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:38

Ik heb ook de visapure, voordeel is dat de borsteltjes veel goedkoper zijn dan die van de Clarisonic.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:52

Gisterenavond een Zoeva palette besteld samen met een lip crayon en nog een kwast :) Ik kan al niet wachten ! :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:45

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:45

Van mijn lieve vriendin een mooie loreal lipstick gehad <3 echt precies mijn kleur!! En net 3 flomar oogschaduws gekocht!!! Helemaal happy

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:07

Leukleuk! :D

Bij douglas heb je 25% korting op foundation, lipstick en mascara/eyeliners. Ik kreeg zo'n folder in de bus dus ik weet niet of je alleen dan de korting hebt :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:49

Alleen met folder ja volgens mij, bij mij moest hij in ieder geval gescand worden.
Vind het altijd jammer van die acties dat er zoveel merken uitgesloten zijn :')

Morgen ontvang ik mij Zoeva Naturally Yours oogschaduw palletje <3

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:57

Make up acadamy komt in de kruidvat binnenkort :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:10

Oh die makeup merk ken ik niet :D