Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lies_sparkle schreef:Wat komen er mooie foto’s voorbij! Ik heb vanochtend op de Tacx gefietst en ga morgen met iemand die ik heb ontmoet bij de zwemcursus samen zwemmen. Super leuk!
@danseresje, schudden, laten staan en dan lucht er uitzuigen
. Heb het nu al klaargemaakt, morgen nog een beetje water erbij en dus inderdaad het schuim/de lucht eruit zuigen.Samantha_ schreef:Is startbaan Soesterberg! Is niet op de startbaan maar ervoor, op de startbaan loop ik regelmatig een rondje, heerlijk lopen!
Ik doe meestal zulke poeders van tevoren in een shake beker, dan overgieten in een soft flask en het schuim eruit laten lopen of paar slokjes nemen dat het schuim weg is.
Jeetje Germie, wat een afstand om zo na je werk nog te doen. Zulke loopjes doe ik liever ‘s morgens, knap gedaan!
Welke Carbon schoenen heb je?

, dus uiteindelijk een kwartiertje later vertrokken met de auto. Was her en der behoorlijk mistig onderweg!
.
. Het eerste deel daarvan was wel echt prachtig langs de Waal.
, mag 77u herstellen
(laten we zeggen dat ik mezelf wel aardig gepusht heb en ik misschien met wandelen ook eens naar mijn zones moet gaan kijken
)

Wanneer is je run in Engeland of wat het Wales, ook alweer? Ik heb een tijdje in Cheddar gewoond en daar organiseren ze de Big Cheese, een 30 km of 30 mi run over de prachtige heuvels rond Cheddar. 't staat bekend om de kaas uiteraard, maar in engeland vooral bekend om de prachtige gorge die net buiten het dorpje ligt. Ik zou zo graag ooit daar aan mee willen doen, maar het is me nooit gelukt om me er echt voor te zetten 
Ik heb te paard genoten van het bos, morgen mag ik zelf een rondje rennen
8 km op de planning