Samantha_ schreef:Is startbaan Soesterberg! Is niet op de startbaan maar ervoor, op de startbaan loop ik regelmatig een rondje, heerlijk lopen!
Ik doe meestal zulke poeders van tevoren in een shake beker, dan overgieten in een soft flask en het schuim eruit laten lopen of paar slokjes nemen dat het schuim weg is.
Jeetje Germie, wat een afstand om zo na je werk nog te doen. Zulke loopjes doe ik liever ‘s morgens, knap gedaan!
Welke Carbon schoenen heb je?
Soesterberg ken ik niet. Wel van gehoord natuurlijk, maar nooit geweest.
Normaal doe ik dus na m'n werk trainingen tot max 2 uur en dan in het donker, dus na het avondeten, maar het is dit weekend dat ik geen andere optie zag dan het zo te doen. Ik had echt zo'n stress over vandaag, dat ik gewoon vandaag te weinig tijd zou hebben en morgen dus naar een beurs ga dat ik gewoon geen keus had. Het kwam ook ineens in me op hoor. Was 's morgens nog niet gepland, maar ik was er echt over aan het malen. En ben blij dat ik het zo gedaan heb. Ik heb vandaag nu ALLE tijd bij m'n paard. Een heerlijk gevoel.
Wel iets stijf overigens, maar absoluut geen spijt van de training.
Over het avontuur van de carbonschoenen:
Ik heb een poosje terug bij de Runx dus allerlei carbonschoenen getest. Ben gewoon op een zaterdag naar binnen gelopen, heb gezegd dat ik een trage loper ben, maar het eens wil ervaren. kreeg alle tijd, heb diverse mogen proberen, en ben zo op de Hoka Cielo X1 uitgekomen. Er zijn ook veel carbonschoenen waar het standaard inlegzooltje niet uit de schoen kan. Die vielen bij mij dus direct af, want dan ga ik gegarandeerd weer problemen met de peesplaat of de achillespees krijgen. Was een fijne verkoper, totaal niet wat opdringen en ook eerlijk zeggen dat niet bekend is of en hoeveel winst ik er mee zal hebben. Maar daar ging het me ook niet om, ik wilde het ervaren, en omdat ik dus die Cielo's ook wel lekker vond lopen heb ik ze gekocht om er langer mee te experimenteren.