Goeie dag gehad. Alleen nogal een welles/nietes-verhouding met de weegschaal zo nu en dan. Morgen is m'n officiële weegdag en dan es kijken of ie wat liefs te zeggen heeft of dat ik hem monddood maak.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Da's wel een attente kerel, die laat het meest gezonde niet verpieteren.
Goeie dag gehad. Alleen nogal een welles/nietes-verhouding met de weegschaal zo nu en dan. Morgen is m'n officiële weegdag en dan es kijken of ie wat liefs te zeggen heeft of dat ik hem monddood maak.
Roosch schreef:Aan de inzet lag het niet, heb 5 uren op Foxy gestaan en netjes gegeten, maar dat metabolisme van me snap ik af en toe geen ene jota van. Ik hoop vannacht op wonderbaarlijke wijze nog 3 kg te verliezen. Of gewoon die hele bulk tot aan mijn streefgewicht in een keer. Hoppa klaaaar.
ClaudiaHS schreef:Drink wel af en toe een smoothie, maar niet als maaltijdvervanger.
Ik ben van mening dat dat niet heel fijn voor de darmen is, vloeibaar voedsel en het is niet iets wat je je leven lang gaat volhouden.
Deed wel heel af en toe eens als ontbijt een shake, maar dat was vooral omdat ik smorgens vroeg moest werken, behoorlijk eind moest rijden met de auto.
Dan dronk ik die op in de auto.
Ik ben een vrij slechte ontbijter.