Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Mijn dochter is vanmiddag in het ziekenhuis opgenomen vanwege neurologische klachten. Het is nog niet duidelijk wat er precies is en of het met Corona te maken heeft of puur toeval is. Het is behoorlijk waardeloos dat ik er niet bij mag zijn, gelukkig mijn man wel.
Sharani schreef:Mijn dochter is vanmiddag in het ziekenhuis opgenomen vanwege neurologische klachten. Het is nog niet duidelijk wat er precies is en of het met Corona te maken heeft of puur toeval is. Het is behoorlijk waardeloos dat ik er niet bij mag zijn, gelukkig mijn man wel.
Sharani schreef:Hier zijn we nog niet veel wijzer. Wel veel (enge) dingen al uitgesloten zoals hersenvliesontsteking en op de CT scan konden ze geen bloedprop vinden, waar in eerste instantie aan gedacht werd. Morgen volgt nog een MRI scan. Vermoeden is nu toch een nare uiting van COVID. Gelukkig kan ze nu dankzij de goede pijnstilling wel slapen en ligt ze ook aan een vocht infuus, omdat ze uitgedroogd begon te raken.
idylle schreef:Maar de hamvraag, valt het slijm en hoesten onder 'de klachten' ik ben op woensdag gaan testen, dan was het gisteren 1 week plus vandaag 24 uur. Maarja, ik hoest nog steeds... Ben ik dan wel of niet besmettelijk. Ik werk op korte afstand van soms best wel oudere en kwetsbare mensen, dat is mijn grootste zorg. Anders bel ik morgen even naar de huisarts wat verstandig is.