Het Charmed logo stond er al maar de vlindertjes waren doorgelopen en het water color was bijna weg...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juniores schreef:Wow knap zeg Wendy_Komen en een leuk kadootje voor jezelf. Ik heb mijzelf ook beloofd dat als ik nog 6 kilo afval ik mijn tattoo op mijn been mag uitbreiden. (Alleen gaat dat nog niet zo vlot
)
IvysToeter schreef:Nice!
Ik heb goede ervaringen met artcastle
Dakotha_ schreef:Hoi! Ik ben het topic aan het teruglezen.. Veel mooie dingen voorbij zien komen! Na jarenlang denken over en tattoo; een moment gekomen waarbij ik hoop dat deze mij weer positieve energie gaat geven. 18 juni mag ik naar Victor Herrero bij Art castle Zeist voor mijn Barong Ket masker. Hij komt op mijn rug en hij geeft aan dat hij er 4 uur over gaat doen. In kleur [ [url=m/AHBPlP.jpg]Afbeelding[/url] ]
njiloj schreef:Dakotha_ schreef:Hoi! Ik ben het topic aan het teruglezen.. Veel mooie dingen voorbij zien komen! Na jarenlang denken over en tattoo; een moment gekomen waarbij ik hoop dat deze mij weer positieve energie gaat geven. 18 juni mag ik naar Victor Herrero bij Art castle Zeist voor mijn Barong Ket masker. Hij komt op mijn rug en hij geeft aan dat hij er 4 uur over gaat doen. In kleur [ [url=m/AHBPlP.jpg]Afbeelding[/url] ]
O cool! Ik heb een Barong masker op mijn knie staan. Ik zou graag Rangda ook nog laten zetten, maar ik weet niet zo goed waar.
(Andere knie gaat niet passen, en knieholte durf ik niet, haha)
Dakotha_ schreef:Ha die heb ik voorbij zien komen inderdaad! Ben nog aan het teruglezen. Rangda is inderdaad best wel een stuk groter met de tong en andere versiering. Hoort er eigenlijk wel bij. Samen houden ze balans natuurlijk, al heb ik nu enkel een bewaker nodig tegen boze geesten en gedachten.
Wat is de achterliggende gedachten achter jouw Barong?![]()
Ben nog niet heel zenuwachtig, komt vast wel.. Pijn kan ik wel hebben over het algemeen, vooral het niet weten wat ik precies kan verwachten is killing.
njiloj schreef:Dakotha_ schreef:Ha die heb ik voorbij zien komen inderdaad! Ben nog aan het teruglezen. Rangda is inderdaad best wel een stuk groter met de tong en andere versiering. Hoort er eigenlijk wel bij. Samen houden ze balans natuurlijk, al heb ik nu enkel een bewaker nodig tegen boze geesten en gedachten.
Wat is de achterliggende gedachten achter jouw Barong?![]()
Ben nog niet heel zenuwachtig, komt vast wel.. Pijn kan ik wel hebben over het algemeen, vooral het niet weten wat ik precies kan verwachten is killing.
Ik wilde graag iets tofs op m’n knie, en toen kwam ik op het idee van een masker. De vertelling van Barong en Rangda vond ik interessant, en ik ben kwart Indonesisch. So: why not?