Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:Mooi die folie
Hier weer de peel-off update
Ik ben zeer verbaasd.
Het zat bijna overal nog als een huis... maar ging er vrij makkelijk af. Beetje bij het randje omhoog wippen en je trekt het er zo vanaf. Er blijft een soort plakkerig onderlaagje over.
De peel off base wel 2 lagen doen, op de eerste 2 vingers had ik 1 laag gedaan en daar kwam het iets lastiger vanaf.
Maar voor nu ben ik erg blij verrast.
Nagels zagen er prima uit.
[ [url=m/xxfgLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:c_alsemgeest schreef:Mooi die folie
Hier weer de peel-off update
Ik ben zeer verbaasd.
Het zat bijna overal nog als een huis... maar ging er vrij makkelijk af. Beetje bij het randje omhoog wippen en je trekt het er zo vanaf. Er blijft een soort plakkerig onderlaagje over.
De peel off base wel 2 lagen doen, op de eerste 2 vingers had ik 1 laag gedaan en daar kwam het iets lastiger vanaf.
Maar voor nu ben ik erg blij verrast.
Nagels zagen er prima uit.
[ [url=m/xxfgLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van je natuurlijke nagel?
LadyMadonna schreef:Foto van je natuurlijke nagel?
Yellowbird schreef:[ [url=m/COe9iO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel gerimpelde huid van in bad te zitten
De lower arch moet altijd recht zijn. Afhankelijk van welk model nagel je gaat maken, moet je je sjabloon naar beneden laten gaan, recht vooruit of zelfs omhoog.
Mijn wijsvinger is een haviksnagel dus daar heb ik altijd ruzie mee.
DemDeempel schreef:Ik heb de peel off set ook besteld, ik ben benieuwd.
Wat ik op hun Facebook heb gelezen is dat er meer mensen last hebben van een soort plaklaagje dat achter blijft na het verwijderen, maar dit zou met een cleaner heel snel te verwijderen moeten zijn.
Celiien schreef:ik vraag me af of het wat is voor mij.. ik heb dit namelijk na een week standaard al (ook zoals hij eraf is in 1 stuk), maar dan zonder gek laagje ertussen maar een 'droge' nagel eronder zegmaar, onbeschadigd.
moet zeggen, kan het met de rubberbase wel rekken naar 1,5 week, dus dat scheelt weer een paar dagen.
DemDeempel schreef:Celiien schreef:ik vraag me af of het wat is voor mij.. ik heb dit namelijk na een week standaard al (ook zoals hij eraf is in 1 stuk), maar dan zonder gek laagje ertussen maar een 'droge' nagel eronder zegmaar, onbeschadigd.
moet zeggen, kan het met de rubberbase wel rekken naar 1,5 week, dus dat scheelt weer een paar dagen.
De enige keer dat ik dat had kwam er ook een spiegelgladde nagel onder vandaan. De keer erna had ik hem iets meer opgeruwd, niet tot het pijn doet maar wel het glanslaagje eraf, en dan blijft het super goed zitten.