Dreamy schreef:Zijn jullie tijdens jullie periode altijd zwaarder of niet? En hoeveel verschilt dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Dreamy schreef:Zijn jullie tijdens jullie periode altijd zwaarder of niet? En hoeveel verschilt dat?![]()
Meestal 1,5 tot 2 kilo.
Jester_ schreef:Wat voor werk deed je hiervoor dan? Ino is horeca juist veel lopen haha. Knap hoor van je 31 kilo, respect!!
Ladyloe schreef:Goedemorgen! Mag ik mezelf hier ook melden?
Ben sinds half Mei begonnen met afvallen dmv gezonder en bewuster eten. Niet meer snoepen en snacken. Daar naast ook begonnen met fitness (krachttraining) 3x per week. Ik werk in de horeca en heb dus een lopend beroep. En rijd ook 5x per week paard.
Ik ben tot nu toe 13 kilo afgevallen, maar wil er nog 6 af hebben. Helaas sta ik vanaf September al stil in gewicht. In cm’s bijna overal 3 cm kwijt. Maar dat getal op de weegschaal doet maar niet mee.
Nu afgelopen week een weekmenu gemaakt voor mezelf. Met wat minder koolhydraten om te kijken of dat wat doet. Maandag is mijn weegdag.
Iemand nog tips tegen het stil staan in gewicht?
Ladyloe schreef:@Dreamy dat is wel een goede tip! Ik ga vandaag een nieuw weekmenu maken dus dan zal ik dat eens toepassen!
Ja ik weet dat ik moet blijven volhouden. Maar dat is soms zo demotiverend.