. Wilde me al afmelden voor de intervaltraining 'savonds (zie ik altijd wel een beetje tegenop), maar wel gegaan met het idee 'kan rondje meehobbelen'. Toch ging het vrij goed en raakte het rotgevoel kwijt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wilde me al afmelden voor de intervaltraining 'savonds (zie ik altijd wel een beetje tegenop), maar wel gegaan met het idee 'kan rondje meehobbelen'. Toch ging het vrij goed en raakte het rotgevoel kwijt.
. Twee rondes, de eerste van 14K met de loopgroep, en de tweede met hondje Nore die nog niet uitgelaten was door de uitslapende vakantiegangster. Dus riem om en een heel rustige 5K er achteraan geplakt.
twijfel heel erg of het niet te vroeg is, loop pas weer ruim een maand. En ik heb wel iets last van faalangst.. ik weet dat in de buurt komen van kijn PR niet kan nog maar toch ergens zit er een stemmetje die zegt dat ik het moet proberen.
.

. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is!
JesdaJinn schreef:Hoe zijn jullie begonnen met hardlopen als je 0,0 conditie hebt?