Uitleg die ik gekregen heb zoals het tegenwoordig hoort in verantwoord opvoeden.
Dus ja pas maar op

Ik denk niet dat die kinderen hier een dagje moeten zijn dat ik op pas, die komen met trauma thuis.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ze hebben wel eens mijn arm uit de kom getrokken.(Nee, dat is oneerlijk, kleintje aan het kruipen, mams pakte mijn arm om me tegen te houden en ik viel en toen zei het plop.)
lieveli schreef:Jouw bank? Hier laatst een kleuter die maar bleef klooien op mijn bank. Die heb ik op een kussentje op de vloer laten zitten. Kom maar terug als je groot genoeg bent om op een bank te zitten.
bruintje123 schreef:http://www.omroepbrabant.nl/?news/27058 ... itten.aspx
Hij zal wel als grote zeurdoos weggezet worden.
Maar ik begrijp hem wel. Ik zou het ook echt niet willen.
En het vergelijk met een gewoon gezin van 6 (is dat überhaupt gewoon) kinderen is natuurlijk idioot.
Die gaan op een gegeven moment ook naar school en heb je niet de hele dag aan het gillen en rennen naast je tuin.
Marjoow schreef:lieveli schreef:Maar ik vind een woonsituatie toch anders dan bedrijfsmatig. Echt sneu voor die man.
Klopt zeker, maar gezien dit gezin al zoveel herrie en overlast veroorzaakt, kan ik me goed voorstellen dat die man er ook helemaal klaar mee is
Magrathea schreef:MyWishMax schreef:Ze hebben wel eens mijn arm uit de kom getrokken.(Nee, dat is oneerlijk, kleintje aan het kruipen, mams pakte mijn arm om me tegen te houden en ik viel en toen zei het plop.)
Haha maar een kinderarmpje is ook zó uit de kom hoor. Vaak merken de ouders het niet eens. Alleen het kind gebruikt de arm dan ineens niet meer![]()
Gelukkig is het net zo makkelijk op te lossen: men laat het kind een filmpje zien op je telefoon, of iets anders met geluid dat ze afleidt, en in één vlotte beweging zit het er weer ingaat bij hele kleine kinderen vele malen makkelijker dan bij tieners en volwassenen.
MyWishMax schreef:Bij mij gaat het nog steeds zo makkelijk erin en eruitIets met erfelijk en hypermobiel enzo. Mijn ouders zijn toen meteen naar ziekenhuis gereden, die hadden geen idee hoe het terug moest hihi
topsylover schreef:Hier is de basisschool gesloten vlak voor ik er kwam wonen.Er staat nu een nieuw gebouw aan de andere kant van het woonblok.
Helaas wel 2 achterbuurkindjes die elke dag, alsof het hoort, eerst keihard gaan gillen, waarna het kleine broertje in keihard gejank uitbarst. Elke dag maar weer.. Ik snap echt niet dat die ouders daar niet horendol van worden.