Hahaha, ik snap dat de pijn voor iedereen anders maar sommige plekken zijn duidelijk gevoeliger als andere (bijvoorbeeld zo'n underboob in vergelijking met pols ofzo )
Niet mee eens, per persoon nog steeds verschillend. Ik vond mijn ribben om te janken, iemand anders in dit topic vond het echt goed te doen.
Ine23
Geplaatst: 15-07-16 21:21
Qua pijn vond ik ook de eerste keer mijn voet goed meevallen en helemaal niet lastig, maar heb hem na bijna 6 jaar volledig laten overtrekken en ik wist niet waar ik het had met de pijn . Echt vréselijk.
Binnenkant van m'n bovenarm viel erg goed mee, maar dat waren enkel een paar lijntjes. Was na 10 minuten klaar en ik had net daarvoor een uur gelegen voor mijn voet, dus mijn referentiekader was ook weer erg verschoven .
Ik denk altijd maar: beeld je de allerergste pijn in die je je kan bedenken, dan kan het alleen maar meevallen. En verder is het af en toe tanden bijten, ik zou nooit mijn tattooplek laten afhangen van de pijn dus dan maar gewoon hard zijn.
Komt goed, je 'vergeet' het toch snel genoeg wanneer je weer zin krijgt om een nieuwe te laten zetten haha .
_love12_
Geplaatst: 15-07-16 22:55
Ik heb m'n ontwerp zoals ik m wil, ik ben bliiiijj! Nu nog een goede tattoo artist zoeken, daar een goede schets laten maken (want mijn paint skills zijn niet echt super ), even sparen, en na de bevalling laten zetten!(dus dat zal denk ik december worden..) Dit wordt m, de rozen worden alleen wel een andere kleur en die onderste schadus wil ik niet zo aanwezig. De tekst die eronder staat en die blaadjes daarbij moet je even wegdenken en de roos bovenop wordt ietsjes kleiner (niet heel veel maar oké)
Edit: oké, nu heb ik uit blijheid dus ook gelijk de baby haar naam verklapt, mja... Familie weet die toch al dus maakt niet uit
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 16-07-16 10:01
Ik mag vanavond weer!!
Deze komt op mijn enkel. Alleen die kringeltjes aan de zijkant laat ik weg of maak ik veeetjes van. Wat zouden jullie doen?
Bontebonte, ik vond die stijl ook geweldig, daarom ga ik mijn overleden paard eerst en daarna mijn huidige twee paarden zo laten zetten. Op mijn rug, door Jules Blomen. Vind kleur echt geweldig!