Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Als ik weer een vaste woon- en verblijfplaats over de grens heb, lijkt het mij ook leuk om een keer zoiets te organiseren!Waarschijnlijk wordt het dan wel kamperen in de woonkamer, maar als mensen daar geen bezwaar tegen hebben, vind ik het allemaal prima.
Ghostattack schreef:Hilary, als het een keer uitkomt wandel ik wel een keer mee met jouw ponys! Die van mij laat ik thuis, te stuiterbal om te hendelen met een burnout
pien_2010 schreef:Polie is wandelen gewend en ook om mee te gaan ad hand toen ik Hercule nog had. Ze maakte toen veel km.
Dilan93 schreef:Ghostattack schreef:Hilary, als het een keer uitkomt wandel ik wel een keer mee met jouw ponys! Die van mij laat ik thuis, te stuiterbal om te hendelen met een burnout
Dilan93, wel een mooi uitzicht zeg! Lekker wijds
Dat wel idd. Zitten in een nieuwbouwwijk. Even naar links zit het plaatsnaambord al
Hilary schreef:Doen we. Neem jij m'neer mee. M'vrouw heeft soms de rem een beetje stuk.
Dilan93 schreef:Moet ik die tzt wel hebben.Mkango schreef:Als ik weer een vaste woon- en verblijfplaats over de grens heb, lijkt het mij ook leuk om een keer zoiets te organiseren!Waarschijnlijk wordt het dan wel kamperen in de woonkamer, maar als mensen daar geen bezwaar tegen hebben, vind ik het allemaal prima.
In de tuin kan ook prima
Mijn wandelingen gaan momenteel tot aan de keuken. Maar hierbij toch even een foto van de lucht
[ [url=m/q7U229.jpg]Afbeelding[/url] ]
pien_2010 schreef:Dit zie ik dus echt helemaal voor me.Citaat:Je reed dan Hercule en Polie liep dan ook los mee toch?
dat ging paar keer goed tot ze te vaak over de akker ging galopperen. Het varken .........dus die ging weer snel aan de teuer.