heel mooi! (Al is het niet my cup of tea ) Ik ben altijd zo benieuwd hoe zulke tattoo's in de loop vd tijd worden
Sall
Geplaatst: 22-01-15 22:48
Dat doe je snel lifaya Ik wacht al meer dan een half jaar Bewuste keuze btw Ik wist niet precies wat ik wilde en ik wilde hem persé bij point blank laten zetten
Bij de vorige tattoo belde ik en ik kon dezelfde dag terecht (bij schiffmacher)
Rennie89
Geplaatst: 22-01-15 22:56
Haha geluk dat het een starter is xD
Binnen een dag is idd snel!
Tamadine
Geplaatst: 22-01-15 23:27
Tamadine schreef:
Mijn opzetje... Van de week puntjes op de i en dan plaatsen maar. Op mijn onderarm binnenzijde.
[ [url=m/VMmfOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze trouwens laten maken bij JM Tattoo in Alkmaar
Ik ga als ik eindelijk geld heb en mijn doel heb gehaald (wil 5 kilo afvallen voor augustus) een tattoo laten zetten.
Rianne11_42
Geplaatst: 23-01-15 11:14
Nee, ik ook niet zo, ik ken mooiere (realistischere). Maar ik vind dergelijke tattoos wel wat hebben. Ik ben als de dood voor spinnen, ik zou een klein superrealistisch spinnetje ergens wel stoer vinden eigenlijk, hahaha.
Vannacht weer zo raar gedroomd Eerder had ik gedroomd dat ik mij liet tatoeëren en met een erg mooi gezette sleeve eindigde zónder de gewenste rozen Ipv het daarbij te laten ging ik door naar een andere tatoeëerder en ook daar kreeg ik een prachtige sleeve Helaas weer zónder rozen
Vannacht droomde ik dat mijn idee niet goed gekeurd was door een bond die bepaalde of iets origineel was of niet (en ook aan merk bescherming deed) Ook vannacht eindigde ik met een werkelijk unieke tattoo
Ik droom steeds dat ik eenmaal bij de gewenste tattooshop kom zonder voorbeeld van hoe ik het wil hebben. Terwijl ik dus meerdere foto's heb van mijn idee. Moet toch eerst nog sparen, haha.
Ja, ik wil dit weekend een nieuwe foto maken met goede camera en bij daglicht. Er komt nog een 'geometrische' achtergrond bij, maar moet nog plannen wanneer we dat gaan doen.
Anoniem
Geplaatst: 23-01-15 18:50
linoleum schreef:
Ben heel benieuwd naar je tattoo straks Rianne! Wil ook iets met paard. Wat heb je verder in gedachten voor tattoo?
Hoi allemaal, ik lees al heel lang mee maar wilde nooit zelf een tattoo, maar woensdag is mijn oma overleden. Zij woonde in Noordwijk, daar ben ik geboren en heb ik de eerste tien jaar van mijn leven gewoond. Daarna zijn mijn ouders maar Drenthe verhuist.
Nu wil ik dus een tattoo als nagedachtenis aan mijn oma en aan Noordwijk. Ik wil graag een schelp op mijn rechtervoet, onder mijn enkel zeg maar.
Mijn zusje heeft haar tattoo bij Rene van Lucky 7 in Assen. Hun hebben ook elke vrijdag een actie: voor 45 euro een tattoo van 1,5 bij 8 cm of een diameter van 4 cm. Nou hoor ik niet zulke goede verhalen over hem en wil ik niet beknibbelen op een tattoo. Ik ga in Zwolle naar school, heeft iemand ervaring met een shop daar?
Ik zal even een voorbeeld foto zoeken van wat ik wil.