. Maar begrijp dat jou dat niet gaat lukken.@Karin: klopt dat intervallen goed is voor een betere snelheid, maar ik ga hard genoeg met 9-10 km per uur
. Wil nu de afstand langer maken. Kan óók met interval, maar ook door gewoon langer te rennen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar begrijp dat jou dat niet gaat lukken.
. Wil nu de afstand langer maken. Kan óók met interval, maar ook door gewoon langer te rennen
.
start to run. gisteren even mee gerend. zaterdag weer. dat is de standaard rendag volgens de app. en dan krijg ik ook 1/2x per week 'huiswerktrainingen'. vind het wel erg fijn.

) maar m'n benen voelen al een stuk beter dus ik ga het maar weer proberen, wel rustiger aan. Laatste keer 5km in 31min gelopen, wil nu eerst sowieso de 3km halen en daarna kijken of de 4km lukt, dat vind ik wel genoeg voor het begin. Motivatie is er gelukkig zeker 
Citaat:Maar ik vind het een heerlijk gevoel om mijn grenzen te verleggen, lekkere conditie op te bouwen en gewoon sportief bezig te zijn. Doet een mens goed.
mellen95 schreef:Het ging erg lekker, 6km in 40 min, dat is sneller dan verwacht.
Ik heb een site gevonden waar je 1x per maand gratis een mix kunt downloaden, de site heet rock my run.
Lekkere muziek om bij te hardlopen.
na een hoop goede trainingen natuurlijk
KarinvdM schreef:Dat ligt er natuurlijk ook aan hoelang je niet gelopen hebt.

Vandaag een rondje van 3km gelopen die niet al te best ging, maargoed ik heb hem uitkunnen lopen en na 2,5 week niet gelopen te hebben en mezelf vol gevreten te hebben met kerst heb ik niks te klagen
) een keer gemeld omdat ik toen best fanatiek bezig was. Was toen begonnen met rennen met Evy en was bij les 18, alleen toen kwamen mijn examens eraan en ben ik gestopt en vervolgens helaas niet meer begonnen. Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om weer te gaan beginnen dus ik kom me weer melden
.Ik heb nu trouwens de Iphone van mijn moeder overgenomen en ik vroeg me af welke app ik nu heb beste kan gebruiken, iemand tips?
. Dat vond ik bij Evy namelijk wel fijn. Anders moet ik even op jacht naar goede liedjes.