Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
badeendje schreef:Hmm ik heb net een appel en een mandarijn op, zo lekker. Vorig jaar ben ik ook gaan afvallen, toen kreeg ik ineens geen menstruatiepijn meer. Waarschijnlijk doordat ik geen cola meer dronk, geen chips meer at en heel veel noten, fruit en groenten at. Ben benieuwd wat er volgende week gebeurd...
Danseresje schreef:Ik had nog niet bijgelezen toen ik mijn stuiterberichtje hier plaatste, maar mizora, je eer echt te weinig en te eenzijdig hoor!dit is absoluut niet goed voor je lichaam!
Madeira, de Thai heeft curry's en vaak eet je er rijst bij. Rijst eet ik momenteel heel weinig....maar met curry's hou ik best van pittig en dit wil je natuurlijk blussen met iets, de rijst.....misschien maar kiezen voor een iets minder pittige curry! En niet het hele bakje leeg willen eten! Maar ja, daar zit bij mij dan ook altijd een probleem.....vind het zonde als er eten weggegooid moet worden!
badeendje schreef:Danseresje schreef:Ik had nog niet bijgelezen toen ik mijn stuiterberichtje hier plaatste, maar mizora, je eer echt te weinig en te eenzijdig hoor!dit is absoluut niet goed voor je lichaam!
Madeira, de Thai heeft curry's en vaak eet je er rijst bij. Rijst eet ik momenteel heel weinig....maar met curry's hou ik best van pittig en dit wil je natuurlijk blussen met iets, de rijst.....misschien maar kiezen voor een iets minder pittige curry! En niet het hele bakje leeg willen eten! Maar ja, daar zit bij mij dan ook altijd een probleem.....vind het zonde als er eten weggegooid moet worden!
Ik zou zeggen, gewoon lekker eten, niet tot je vol zit maar tot je verzadigd bent. Kauw goed, maar vooral: geniet. Je gaat niet iedere week uit eten! Het is niet bevorderlijk voor het afvallen als je meer inneemt dan je verbruikt, maar als je evenveel inneemt kom je niet aan en val je niet af.
Zie het als alcohol: Geniet, maar eet met mate!
badeendje schreef:Las ook net dat artikel! Grappig. Klinkt wel lekker, maar heb zo iets; even chips compleet vermijden. Eerst is dat flut, maar daarna heb je er geeneens interesse meer in.