Van 10 jaar geleden,
Hij moest gecovert worden

Vandaar ook de dikkere lijnen,
10 jaar geleden waren die niet zo fijn als nu!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Angeliquee18 schreef:Nou ik moet ook eerlijk bekennen dat ik zelf nooit zo 1 2 3 hier voor zou kiezen hoor haha
Ben ten eerste al bang van vogels
Maar ik wou iets ter herrinering van me papa,
Adelaar was z'n lievenlings dier, die e k is voor en achternaamn
En you are free, vond ik wel mooi, weer ter verbintennis met die adelaarsnapje nog
Ik zal vanavond even foto's plaatsen, zit op telefoon en gaat zo lastig haha,
Het gaat wel steeds beter moet ik zeggen, gaat steeds strakker
Al heb ik laatst wel m'n mama verknoeit
Maar goed die is nog wel makkenlijk op te knappen.....
Voordat ik het zeg, weet dat ik niet weet hoe jij je voelt en daar ook niet over oordeel. Maar... Je hebt al je onderarm voor je vader, zou je nou wel al die tatoeages ter ere van hem doen? Je bent nog zo jong, je moet nog zoveel meemaken. Voor mij en ik denk ook voor jou, zijn tatoeages een soort van stenen die je op je levenspad vindt. (oooh ik hoor hoe lame dit klinkt, maar goed) Je moet nog zoveel stenen vinden en meemaken, ik zou er in ieder geval nog even mee wachten. Want straks heb je op al je opvallende plekken je vader, maar waar blijf je zelf dan?
Tutti_Frutti schreef:Ik heb 2 weken terug een tattoo laten zetten in Bangkok, een wereldbol waarop een buddha-boom groeit.
Ben er heel erg blij mee! Is echt iets wat ik al heel lang wou.
Mij adviseerde ze eerste paar dagen geen zeep erlangs tijdens het douchen en kreeg een heel klein potje met creme van ze mee. Daarmee 5 dagen 1-2x per dag dunnetjes mee ingesmeerd. Had er een uurtje folie opzitten.
Olikea schreef:Tutti_Frutti schreef:Ik heb 2 weken terug een tattoo laten zetten in Bangkok, een wereldbol waarop een buddha-boom groeit.
Ben er heel erg blij mee! Is echt iets wat ik al heel lang wou.
Mij adviseerde ze eerste paar dagen geen zeep erlangs tijdens het douchen en kreeg een heel klein potje met creme van ze mee. Daarmee 5 dagen 1-2x per dag dunnetjes mee ingesmeerd. Had er een uurtje folie opzitten.
Dat vind ik echt super dapper van je.. Heb daar een paar shops gezien waarbij ik enorm twijfelde aan de hygiene.
Was het moeilijk een goede te vinden? aangezien er in bangkok op elke straathoek 3 zitten?
Ben ook heel benieuwd naar een foto..
Goof schreef:Angeliquee18 schreef:Tattooeeren is niet zo moeilijk als het lijkt.. als je goed kan tekenen, en een vaste hand heb, ben je al een heel eind!
Nou bokkers, laten we dan gewoon allemaal wat bij gaan klussen als het zo makkelijk is.