Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skitter schreef:Oke.. zo zit het. Ik was net klaar met mijn ongesteldheid, 10e dag van mijn cyclus. Onveilig seks gehad, maar hij kwam niet in mij klaar. Volgende dag de morning after pil gehaald, de eerste genomen, toen naar de dokter (had de afspraak al tijdje staan), daar kreeg ik de prikpil, en de 2e morning after pil moest ik dus 12 uur later nemen. Niet gedaan![]()
Wat denken jullie? Ik las dat tussen de 10-14e dag de eisprong plaats vindt.. Zou dit tot een zwangerschap kunnen leiden? Ik heb geteld en als het goed is moet ik eind deze week ongesteld worden.. Tot nu toe een beetje PMS bui-en en wat vreetbuien..maar verder..![]()
Nogmaals, ik WEET hoe dom dit was, en ik ben het zat, ik laat ZSM een spiraaltje plaatsen als ik niet zwanger ben...
Maar wat denken jullie...
poes schreef:Hoe lang is dat geleden van die MAP? je mag die tot 72u na de seks nog nemen e! Kan het nog de moeite zijn om die 2e alsnog te nemen?
Skitter schreef:Dit alles vond plaats zo'n bijna 2 weken geleden. De 2e pil heb ik genomen maar die moest ik om 9 uur s'avonds nemen en ipv daarvan heb ik die ong om 7 uur sochtends de volgende dag genomen.... Je moet er 2 nemen, 1 zo snel mogelijk en de 2e 12 uur later...
poes schreef:Eerder hoeft niet, maar idd doorbraakbloedingen..