Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, of droom ik dat nou ) ga ik na stage er zeker heen
moet t/m 10 okt,, dus in oktober ga ik heen..
) 
Je ziet nog wel waar ze hebben gezeten, want lijkt net of er nog wat eelt ofzo op zit maar het voelt niet raar hard of wat dan ook
ik super blij natuurlijk.

maar ben allang blij dat die op me vingers weg zijn ja, zo raar gezicht
stom dat ik het niet eerder had gemerkt dat ze weg waren, bedoel zat er elke dag wel aan hi hi...
En ééntje lijkt ook steeds kleiner te worden en meer zoals de huid zegmaar dus dan heb ik er straks nog maar ééntje
crazy_funky schreef:ik had laatst in een blad gelezen dat dat sap van een paardenbloem ook schijnt te helpen..
stond in dat een vrouw het erop had gedaan en met 3 dagen was die weg..??
weet niet of het bij iedereen zo is.. maar ik kan nu hier geen paardenbloemen meer vinden dus kan het niet proberen helaas..

of weet nou ff niet of ik onzin breuzel als wel sorry alvast
maar heb geloof ik ook 's gehoord dat je 't kunt drinken
whahaha,, liever niet maarja als je in nood zit , dan moet je wel eens wat denk ik (lees vast zitten ergens, heb dat wel eens gehoord dat ze geen eten en drinken hadden en dat ze elkaars ...... gingen drinken...) oke nu loopt het wel genoeg uit whahah 

) goed zijn.. maar goed... dwaal weer wat af
hopelijk zet het door en gaan ze totaal verdwijnen
Sodeletuut schreef:Ik word echt gek van die rotdingen, ze komen steeds weer terug maar dan op andere plekken op mijn vingers, maar wel telkens dezelfde vingers. En op 1 vinger zitten er nu 2 op de plek waar er toen 1 zat.
Ik WIL dat wondermiddel om die lelijke rotdingen voor altijd weg te houden.
Iemand trouwens ervaring met weg laten snijden?
haha was wel onder me voet, maar ben blij dat ik 't heb gedaan toen, want wat was dat 'n klere hardnekkig ding zeg