Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amigos_ schreef:hallo,
weet niet of ik echt mee kan praten mijn ondergewicht komt namelijk door een eetstoornis. Wel doe ik nu heel erg me best weer aan te komen. Meerdere keren op een dag eet ik kleine beetjes, gezonde dingen maar ook wel snacks.
Helaas gaat het erg langzaam, en zie ik niet veel vooruitgang.
kaotictjinta schreef:amigos heb jij dat ook dat je totaal geen honger gevoel kent??
doordat je gewend bent om maar weinig eten in je maag te hebben?
ik kan rustig een dag zonder dat ik echt iets eet voel toch geen honger.
Breghje schreef:bietjuhh dat is idd een flink rugzakje wat je mee moet zeulen. Er is nu verder operatief niets meer wat ze voor je kunnen doen? kan je wel gewoon eten en slikken enzo?
Amigos_: tuurlijk mag je ook meedoen als je een eetstoornis hebt. Mag ik vragen wat voor stoornis, en heb je hulp om er vanaf te kunnen komen? Zo wie zo als je zelf inziet dat je een stoornis hebt ben je al op de goede weg, en daar heb ik alleen maar diep respect voor.
Broccoli schreef:@ Amigo: je hoeft niet per se gezonde dingen te eten hoor.
Ik ken die smoes...
Amigos_ schreef:Broccoli schreef:@ Amigo: je hoeft niet per se gezonde dingen te eten hoor.
Ik ken die smoes...
ik eet ook patat hoor, maar zeker als ik een paar dagen niks heb gegeten krijg ik daar enorme buikpijn van!
Runn_love_ schreef:Je bent nog maar 15. Dan gelden er anderen bmi-waarden. En gelukkig moet je nog echt goed door de puberteit. Meestal veranderd er dan eeamijn bmi is geloof ik 15..![]()
ondergewicht, maar ik kom ook niet aan wat ik ook doe. en mijn probleem is dat ik niet veel lust en wat ik errug lekker vind is licht verteerbaarkip / rijst
Amigos_ schreef:Breghje schreef:bietjuhh dat is idd een flink rugzakje wat je mee moet zeulen. Er is nu verder operatief niets meer wat ze voor je kunnen doen? kan je wel gewoon eten en slikken enzo?
Amigos_: tuurlijk mag je ook meedoen als je een eetstoornis hebt. Mag ik vragen wat voor stoornis, en heb je hulp om er vanaf te kunnen komen? Zo wie zo als je zelf inziet dat je een stoornis hebt ben je al op de goede weg, en daar heb ik alleen maar diep respect voor.
Ja dat mag je vragen hoorik heb anorexia heb al allerlei hulp gehad (ook in het ziekenhuis aan de sondevoeding gelegen) maar val meestal toch weer terug nu zit ik dan al wel gelukkig al een poosje op hetzelfde gewicht, maar dit is veel te weinig er moet echt wat bij!
patat eten e.d. krijg ik alleen maar last van ik kan beter gewoon veel kleine beetjes eten. en dan gezonde dingen. Ik kan nu na een lange tijd wel weer genieten van een stukje chocolade (heerlijk gevoel is dat)
Breghje schreef:Dat heel vaak kleine beetjes eten is idd veel beter voor jou (en voor iedereen overigens) dan je helemaal volstoppen, daar krijg je buikpijn van en ik kan me voorstellen dat dat je verhouding met eten meteen weer op scherp zet. EN niet alleen gezonden dingen eten, je hebt vet nodig om te kunnen aankomen. Weet je ook wat de oorzaak is van je anorexia? De echt, dieper liggende oorzaak bedoel ik dan.
Amigos_ schreef:Hoe gaat het bij jou nu qua gedachten?Breghje schreef:Dat heel vaak kleine beetjes eten is idd veel beter voor jou (en voor iedereen overigens) dan je helemaal volstoppen, daar krijg je buikpijn van en ik kan me voorstellen dat dat je verhouding met eten meteen weer op scherp zet. EN niet alleen gezonden dingen eten, je hebt vet nodig om te kunnen aankomen. Weet je ook wat de oorzaak is van je anorexia? De echt, dieper liggende oorzaak bedoel ik dan.
Ja ook dat weet ik, en ik eet ook ongezonde dingen hoor