Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaapje

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:40

de laatste keer was ik 47 ofzo dacht ik
maar toen had ik net in ziekenhuis gelegen en daar achter aan een goed griep

hoop dat ik nu weer richting de 50 zit

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:50

Heb niet meer op de weegschaal gestaan, maar afgelopen weekend keihard kunnen werken in de wei (5 volle kruiwagens horseshit eruit, kan ie bemest worden met koeiepoep) de wei opnieuw ingedeeld, alle palen eruit en de meiden met de kop in het gras, de muren geschuurd na het stuuken (nee, niet zelf gedaan) en vandaag alle muren geverfd van onze slaapkamer, lakwerk 1e laag en primer op de metalen deurkozijn.

Gisteren naar de Mac geweest en nu zit ik met een heeeeel erg verdient pak koekjes (van die nepPims van de Lidl, heeeeeerlijk) te kanen en bij te komen.

Maar ik voel me super, dus vermoed dat ik niet afgevallen ben. Zal morgen wel eens kijken.

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:57

breghje: dan moet je er gewoon niet op gaan staan en je super blijven voelen!!!

Gaapje: das juist een hele goede , weegschaal bij je moeder... Haha!

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:11

hallo,
ik wil me eigelijk aanmelden voor dit topic..
ik zal even wat vertellen over me zelf.

Ik en geboren met een slokdarm afwijking, ik ben toen ik geboren ben 2 uur later aan geopereerd. ze hebben dus me slokdarm uitgerekt en vast gezet aan het anderen stukje.
Hier door ben ik ook altijd heel erg mager. ik mag hopen dat ik nu 37 kilo weeg maar wil er natuurlijk meer bij hebben en probeer het ook hard. mijn streef gewicht is nu eerst maar 40 dan ben ik al heel erg blij. Alles is bij mij na gekeken en de doctoren zeggen zelf Het hoort bij je.

Als jullie vragen hebben mogen jullie die stellen ; ik ben overigens 16 jaar.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:16

Dat lijkt me zwaar voor je, Bietjuhh!
Sterkte ermee!

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:26

Dankje Brocollie,

Weet je wat trouwens ook een goeiede tip is tenminste helpt bij mij overigens wel wat, Bambix eten

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:29

hallo,
weet niet of ik echt mee kan praten mijn ondergewicht komt namelijk door een eetstoornis. Wel doe ik nu heel erg me best weer aan te komen. Meerdere keren op een dag eet ik kleine beetjes, gezonde dingen maar ook wel snacks.

Helaas gaat het erg langzaam, en zie ik niet veel vooruitgang.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:52

bietjuhh dat is idd een flink rugzakje wat je mee moet zeulen. Er is nu verder operatief niets meer wat ze voor je kunnen doen? kan je wel gewoon eten en slikken enzo?

Amigos_: tuurlijk mag je ook meedoen als je een eetstoornis hebt. Mag ik vragen wat voor stoornis, en heb je hulp om er vanaf te kunnen komen? Zo wie zo als je zelf inziet dat je een stoornis hebt ben je al op de goede weg, en daar heb ik alleen maar diep respect voor.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:10

Amigos_ schreef:
hallo,
weet niet of ik echt mee kan praten mijn ondergewicht komt namelijk door een eetstoornis. Wel doe ik nu heel erg me best weer aan te komen. Meerdere keren op een dag eet ik kleine beetjes, gezonde dingen maar ook wel snacks.

Helaas gaat het erg langzaam, en zie ik niet veel vooruitgang.

Ik ook...
Heb al een heel end gehad qua aankomen, en de laatste kilo's willen niet.
Ook omdat ik voor mijn eetstoornis al te dun was. De gedachten zijn bij mij al minder, veel minder.
Hoe gaat dat bij jou?

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:11

hoi bietjuhh en amigos welkom!
Iedereen doet in dit topic een poging dikker te worden, jullie beiden ook dus pas je hier prima.

Heb net naarstige poging gedaan om wat frietjes te eten, helaas ben ik te ziek en kwam bijna alles er weer uit.
Daar baal ik altijd zo van!!!! Misselijk

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:11

edit: sorry dubbelpost Bloos bokt viel opeens weg, maar blijkbaar was mijn bericht toch geplaatst
Laatst bijgewerkt door Amigos_ op 09-06-08 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:13

amigos heb jij dat ook dat je totaal geen honger gevoel kent??
doordat je gewend bent om maar weinig eten in je maag te hebben?
ik kan rustig een dag zonder dat ik echt iets eet voel toch geen honger.

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:34

kaotictjinta schreef:
amigos heb jij dat ook dat je totaal geen honger gevoel kent??
doordat je gewend bent om maar weinig eten in je maag te hebben?
ik kan rustig een dag zonder dat ik echt iets eet voel toch geen honger.

ja ik kan rustig een aantal dagen! zonder eten heb dan ook geen honger gevoel, Op dagen dat ik gewoon lekker eet word ik heb ik meestal wel last van buikpijn enzo.

IS bij jullie kleren kopen ook zo een drama? ik kan echt heel moeilijk goed passende kleren vinden!

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:37

Breghje schreef:
bietjuhh dat is idd een flink rugzakje wat je mee moet zeulen. Er is nu verder operatief niets meer wat ze voor je kunnen doen? kan je wel gewoon eten en slikken enzo?

Amigos_: tuurlijk mag je ook meedoen als je een eetstoornis hebt. Mag ik vragen wat voor stoornis, en heb je hulp om er vanaf te kunnen komen? Zo wie zo als je zelf inziet dat je een stoornis hebt ben je al op de goede weg, en daar heb ik alleen maar diep respect voor.

Ja dat mag je vragen hoor Knipoog ik heb anorexia heb al allerlei hulp gehad (ook in het ziekenhuis aan de sondevoeding gelegen) maar val meestal toch weer terug nu zit ik dan al wel gelukkig al een poosje op hetzelfde gewicht, maar dit is veel te weinig er moet echt wat bij!

patat eten e.d. krijg ik alleen maar last van ik kan beter gewoon veel kleine beetjes eten. en dan gezonde dingen. Ik kan nu na een lange tijd wel weer genieten van een stukje chocolade (heerlijk gevoel is dat) Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:45

Kleding kopen gaat steeds beter Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:47

@ Amigo: je hoeft niet per se gezonde dingen te eten hoor.
Ik ken die smoes...

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:20

Broccoli schreef:
Ik ken die smoes...

ik eet ook patat hoor, maar zeker als ik een paar dagen niks heb gegeten krijg ik daar enorme buikpijn van!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:30

Amigos_ schreef:
Broccoli schreef:
Ik ken die smoes...

ik eet ook patat hoor, maar zeker als ik een paar dagen niks heb gegeten krijg ik daar enorme buikpijn van!

Je moet ook niet een paar dagen niet eten.
Koppie op! Laat je niet gek maken door die an!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:31

Ik ben ook zoéén die van veel/vet/niet gezond eten niet dik wordt. Ben nu wel aan een andere pil en iets aangekomen, zit nu op 60 kilo met 1.80m. Hyper! Ben ik erg blij mee, is minimaal BMI. Knipoog

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:34

mijn bmi is geloof ik 15.. Boos!
ondergewicht, maar ik kom ook niet aan wat ik ook doe. en mijn probleem is dat ik niet veel lust en wat ik errug lekker vind is licht verteerbaar Boos! kip / rijst

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 08:02

Passende kleren vinden vind ik niet zo'n probleem meer. Je moet alleen wel wat verder kijken als de H&M enzo. Ik kan bij g-star altijd hele goed passende kleding vinden. Ik heb taille maat 27 en lengte maat 34 dus geen standaard maten maar hun verkopen ze gewoon.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:24

Runn_love_ schreef:
mijn bmi is geloof ik 15.. Boos!
ondergewicht, maar ik kom ook niet aan wat ik ook doe. en mijn probleem is dat ik niet veel lust en wat ik errug lekker vind is licht verteerbaar Boos! kip / rijst
Je bent nog maar 15. Dan gelden er anderen bmi-waarden. En gelukkig moet je nog echt goed door de puberteit. Meestal veranderd er dan eea Knipoog Er is nog hoop. Knipoog

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:36

Amigos_ schreef:
Breghje schreef:

Ja dat mag je vragen hoor Knipoog ik heb anorexia heb al allerlei hulp gehad (ook in het ziekenhuis aan de sondevoeding gelegen) maar val meestal toch weer terug nu zit ik dan al wel gelukkig al een poosje op hetzelfde gewicht, maar dit is veel te weinig er moet echt wat bij!

patat eten e.d. krijg ik alleen maar last van ik kan beter gewoon veel kleine beetjes eten. en dan gezonde dingen. Ik kan nu na een lange tijd wel weer genieten van een stukje chocolade (heerlijk gevoel is dat) Haha!

Dat heel vaak kleine beetjes eten is idd veel beter voor jou (en voor iedereen overigens) dan je helemaal volstoppen, daar krijg je buikpijn van en ik kan me voorstellen dat dat je verhouding met eten meteen weer op scherp zet. EN niet alleen gezonden dingen eten, je hebt vet nodig om te kunnen aankomen Knipoog . Weet je ook wat de oorzaak is van je anorexia? De echt, dieper liggende oorzaak bedoel ik dan.

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:32

Breghje schreef:
Dat heel vaak kleine beetjes eten is idd veel beter voor jou (en voor iedereen overigens) dan je helemaal volstoppen, daar krijg je buikpijn van en ik kan me voorstellen dat dat je verhouding met eten meteen weer op scherp zet. EN niet alleen gezonden dingen eten, je hebt vet nodig om te kunnen aankomen Knipoog . Weet je ook wat de oorzaak is van je anorexia? De echt, dieper liggende oorzaak bedoel ik dan.

Ja ook dat weet ik, en ik eet ook ongezonde dingen hoor Knipoog

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:28

Amigos_ schreef:
Breghje schreef:

Ja ook dat weet ik, en ik eet ook ongezonde dingen hoor Knipoog
Hoe gaat het bij jou nu qua gedachten?
Bij mij is het al een stuk verbeterd!
Mag ook wel na 7 jaar, maar goed Clown
Ik wil er echt vanaf!