Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OlimpicDiaz schreef:Hai Madeira....jeetje meid, wat een pech!!
Hoe gaat het nu met die brace om? Heb je minder pijn en is het al wat stabieler?
Nog een maandje en dan word je gelukkig geholpen!
Sterkte!
Uthrick schreef:Balen Madeira!
Ik had zowel mijn kruisband, mediale band en meniscus (compleet) afgescheurd en daardoor last van een "zwevende" knieschijf. Daarom moest ik in de weken tussen het ongeluk en de operatie een speciaal aangemeten brace dag en nacht om. Die hield de knieschijf op zn plek, anders floepte die steeds uit de kom. Ben nu 4 maanden geleden geopereerd en zit voorlopig nog niet op de knol! Gelukkig heb ik een héle fijne/goede/betrouwbare bijrijder voor hem.
Wil je (alvast) sterkte wensen!
Madeira_ schreef:ik vrees beetje voor de pijn wat je voelt gelijk na de operatie... brrr.
OlimpicDiaz schreef:Madeira_ schreef:ik vrees beetje voor de pijn wat je voelt gelijk na de operatie... brrr.
Het bijkomen van de operatie ging bij mij echt niet fijn....maar toen de morfine begon te werken viel de pijn natuurlijk super mee. Maar ik was de pijn ook relatief snel weer vergeten toen ik voor het eerst op mijn been kon gaan staan en merkte dat hij opeens weer stabiel was.....supergevoel was dat!!!