Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:17

Le_onie schreef:
Jmc schreef:
Ik zag net bij life & cooking: Verwarm je oogpotlood, zo blijft hij langer zitten!!! (Even door het vuurtje van je aansteker halen)

eh, mijn oogpotloot is van hout, gaat dat niet branden? Vork

Alleeen het puntje Clown[/quote]

Handig topic Ja
ehhm, verbrand je je ooglid dan niet? Tong uitsteken Clown

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:56

Handige tips hier! Ga morgen het even helemaal van top tot teen doorlezen. Misschien kom ik wel de gouden tip tegen, haha!

Enne, ik ga even nadenken, misschien weet ik ook nog wel een goede tip! Nerd

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:06

Gowlan schreef:
Handig topic Ja
ehhm, verbrand je je ooglid dan niet? Tong uitsteken Clown

Slapen het puntje vliegt niet in brand, en 1 seconde in het vlammetje is meer dan genoeg, heet wordt het dus niet.. Lachen

Lianne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:11

Tip voor mensen met vet haar (niet heel goed koop maar heb het gister gekocht en het is geweldig!)

Ik heb bijna altijd vet haar. Nu heb ik van gliss kurr het herstellende haarmasker en herstellende spray gekocht. Geen vet haar meer (wat ik vaak krijg van haar producten!) en schitterende glans en zacht de hele dag! Van deze producten krijg je absoluut geen vet haar. Ik gebruikte nooit haarproducten behalve shampoo maar had gisteren zoiets van er moet toch iets zijn dus Gliss kurr en de haarspray van Ellnet. Echt de 2 uitvindingen! Geen vet haar meer, en mooi model!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:02

Ik weet niet of hij er al bij staat, maar vasaline op je wimpers smeren voordat je naar bed gaat, worden je wimpers dikker en steviger van.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:18

Lianne1990 schreef:
Tip voor mensen met vet haar (niet heel goed koop maar heb het gister gekocht en het is geweldig!)

Ik heb bijna altijd vet haar. Nu heb ik van gliss kurr het herstellende haarmasker en herstellende spray gekocht. Geen vet haar meer (wat ik vaak krijg van haar producten!) en schitterende glans en zacht de hele dag! Van deze producten krijg je absoluut geen vet haar. Ik gebruikte nooit haarproducten behalve shampoo maar had gisteren zoiets van er moet toch iets zijn dus Gliss kurr en de haarspray van Ellnet. Echt de 2 uitvindingen! Geen vet haar meer, en mooi model!

Ja en hoe vaak ben je van plan het te gaan gebruiken? Iets waardoor je haar niet meer vet is werkt pas echt als het na 1 keer gebruiken enkele dagen daarna nog resultaat geeft, anders ben je geen stap verder.

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:15

nog handige tips voor koorts lippen Boos!

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:28

tips om niet aan mijn nagels te bijten Tong uitsteken

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:34

een beugel nemen, dan kan het niet meer Nagelbijten / Gniffelen

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:35

iemand tips tegen snel rood worden??

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:39

lisaamor schreef:

Het is heel fout maar het helpt mij erg goed.
Het blaasje stuk maken. Denk goed om herbesmetting. Dus een zakdoekje erbij. Zover stuk maken dat het gaat bloeden. Dan sterilon erop. Bijt als een gek, moet je even doorheen.
Daarna komt er een korstje op en ben ik altijd van mijn koortsblaar af.
Als ik ga smeren met creme voor de koortblaren duurt het bij mij altijd een week of 3 voordat hij goed weer weg is

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:44

Leoni_ schreef:
Ik weet niet of hij er al bij staat, maar vasaline op je wimpers smeren voordat je naar bed gaat, worden je wimpers dikker en steviger van.

Ook langer! Heb ik ergens gehoord. Clown

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:45

Wendel schreef:
lisaamor schreef:

Het blaasje stuk maken. Denk goed om herbesmetting. Dus een zakdoekje erbij. Zover stuk maken dat het gaat bloeden. Dan sterilon erop. Bijt als een gek, moet je even doorheen.
Als ik ga smeren met creme voor de koortblaren duurt het bij mij altijd een week of 3 voordat hij goed weer weg is

oke
jaa miet die creme nee helpt iinderdaad niet

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:46

er erg goed om denken hoor dat je je zelf niet her-besmet

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:47

lisaamor schreef:

Als ik ga smeren met creme voor de koortblaren duurt het bij mij altijd een week of 3 voordat hij goed weer weg is[/quote]
oke
jaa miet die creme nee helpt iinderdaad niet[/quote]
jammer we hebben geen sterilon
maar wel jodium kan dat ook
en betaine
Laatst bijgewerkt door P_A_R_Love op 18-12-07 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_Simba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:59

K heb nog wat tips om zelf een gezichtsmasker te maken;

Honing yoghurt masker
Deze heerlijke masker is heel gemakkelijk te maken met maar 2 ingredienten.

Huidtypen: Alle huidtypen.
Benodigheden: 1 theelepel honing ( eventjes een minuutje in de magnetron voor harde honingsoorten) en 1 theelepel yoghurt (geen dieet of light maar gewone yoghurt).
Bereiding: Mix de twee ingredienten samen en smeer het dan royaal over je gezicht. Laat het dan voor 15 minuten op je gezicht. Was daarna je gezicht met een gestoomde washandje. Droge huid? Doe dan 2 theelepels honing inplaats van 1. Vette huid? Doe dan enkele druppels limoensap erbij.

Gezichtsmasker van kattenzand
Gezichtsmasker gemaakt van kattenzand, met een duurzame werking (geen grap!). In kattenzand zit hetzelfde soort klei dat ze in dure spa's ook gebruiken voor hun kleimasker.[/H]

Huidtypen: Alle huidtypen.
Benodigheden: 1 zak kattenzand (moet bestaan uit 100% natuurlijke klei), water, enkele druppels van je favoriete essentiele olieén.
Bereiding: Mix de water met wat eetlepels kattenzand en enkele druppels essentiele olieen bij elkaar (De olieen gebruiken we om het wat minder kat achtig te maken en wat lekkerder te laten ruiken). Doe het dan royaal over je gezicht en laat het voor 15 minuten. Was het dan eraf!

Banana masker
Banana masker voor de vette huid. Deze masker ontspant de huid.

Huidtypen: Vette huid.
Benodigheden: 1 banaan, het liefst een rijpe, 1 theelepel honing, een sinaasappel of limoen.
Bereiding: Mix de banaan en de honing samen, breng wat druppels van de sinaasappel of limoen eraan toe. Breng het voor 15 minuten toe aan je gezicht. Reinig je gezicht voor het aanbrengen goed.

Wortel masker
Wortel masker, goed voor een onzuivere huid.

Huidtypen: Onzuivere huid.
Benodigheden: 2 tot 3 grote wortels, 2 en half eetlepels honing.
Bereiding: Kook de wortels en als ze gaar zijn dan pureer je ze. Mix het met de honing en als het op jouw temperatuur is doe het dan voor 15 minuten op je gezicht. Was het later met koud water eraf.

Perzik masker
Perzik masker voor de normale huid.

Huidtypen: Normale huid.
Benodigheden: 1 middelgrote perzik, 1 eetlepel honing en havermeel.
Bereiding: Kook de perzik zodra het zacht genoeg is pureer het dan met je vork. Meng dan de honing en havermeel toe zodat het een stevig, glad en dik goedje wordt. Doe het dan voor 10 minuten op gezicht en was het dan met gekoelde water af.

Avokado masker

Avokado masker voor de droge huid.

Huidtypen: Droge huid.
Benodigheden: Een halve avokado en half klein kopje honing.
Bereiding: Een klassiek recept voor een droge huid. Pureer de avokado in een schaal en roer er dan de honing doorheen. Smeer het dan over je gezicht en laat het 10 minuten zitten. Reinig je gezicht later met een gekoelde washandje.

Melk masker

Melk masker voor de droge huid.

Huidtypen: Droge huid.
Benodigheden: 1 theelepel poedermelk, 1 theelepel honing, 1 theelepel Aloe vera gel en 2 druppels essentiele olie.
Bereiding: Mix de ingredienten goed met elkaar. Laat het dan op je gezicht voor 15 minuten, was het daarnna af met een warme washandje. Dit recept is goed twee personen.

Suiker masker

Goed werkende gezichtsmaker voor de wat oudere huidtypen.

Huidtypen: Oudere huidtypen.
Benodigheden: 2 theelepels suiker en 3 theelepels warm water.
Bereiding: Roer de suiker in het warme water totdat het geheel gesmolten is. Kijk goed dat alle klontjes verdwenen zijn anders kan het je huid beschadigen. Breng het dan aan op je gezicht en masser het goed in met draaiende bewegingen. Reinig het dan met een stomende washandje (eventjes in de magnetron, kijk uit dat het niet te heet is).

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 22:03

Ik hou van dit topic! Haha!
dat van die vaseline op je wimpers, werkt dat echt?
en die maskertjes zijn ook leuk!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 00:13

Wat een geweldig topic.

Veel van 'mijn' tips heb ik hier al zien staan (heb het hele topic doorgelezen Clown), maar ik heb nog wel een kapseltip voor mensen die het haar plat op de kop hebben.

Zelf heb ik heel veel laagjes in mijn haar, op mijn kruin zijn het best korte plukjes. Toupeer deze en spuit er wat haarlak onder, daarna even voorzichtig een borstel over de bovenste haren en het zit heel mooi in model!

Iemand nog tips tegen rode bultjes en ingegroeide haartjes? Ik srub elke dag met dode-zee-scrub dinges van Hema, epileer zoveel mogelijk, piel ingegroeide haartjes eruit, scheer vervolgens met een scherp mesje en die dure scheergel of olie, maar blijf het houden. :@
En ik barst van de meeëters op m'n neus, ik krijg ze zelfs niet weg met zo'n lepeltje omdat ze ook echt op m'n neusvleugels zitten waar ik dus niet goed kan 'knijpen'.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 00:17

Wendel schreef:
lisaamor schreef:

Aah, als ik er al aan denk gaat me lip al pijn doen.. dat prikt volgens mij ontzettend Lips are sealed

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 18:06

Lizzle schreef:
Wat een geweldig topic.

Veel van 'mijn' tips heb ik hier al zien staan (heb het hele topic doorgelezen Clown), maar ik heb nog wel een kapseltip voor mensen die het haar plat op de kop hebben.

Zelf heb ik heel veel laagjes in mijn haar, op mijn kruin zijn het best korte plukjes. Toupeer deze en spuit er wat haarlak onder, daarna even voorzichtig een borstel over de bovenste haren en het zit heel mooi in model!

Iemand nog tips tegen rode bultjes en ingegroeide haartjes? Ik srub elke dag met dode-zee-scrub dinges van Hema, epileer zoveel mogelijk, piel ingegroeide haartjes eruit, scheer vervolgens met een scherp mesje en die dure scheergel of olie, maar blijf het houden. :@
En ik barst van de meeëters op m'n neus, ik krijg ze zelfs niet weg met zo'n lepeltje omdat ze ook echt op m'n neusvleugels zitten waar ik dus niet goed kan 'knijpen'.

zowiezo is elke dag scrubben al niet goed dat moet je 1 in de week doen. Tkan best zijn dat het door bacterien komt. Als je bv je mesje meer keer gebruikt, met je vingers dus in die ingegroeide haartjes gaat zitten pielen. Elke keer een schoon mesjes gebruiken en daarna kan je er wat lotion op doen (wat desinfecteerd) met een watje. Maar blijf zoveel mogenlijk met je handen van die plekjes vandaan. er zitten zoveel bacterien op je handen en onder je nagels. Ook moet je niet elke dag scheren.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:11

Lizzle schreef:

Die meeeters op mn neus had ik ook last van. Heb van die strips gekocht (soft clear-up strips van Nivea Visage) en dat helpt geweldig! Heb het al weken geleden gedaan, en ze zijn nog steeds weg... Echt goedkoop zijn ze niet, maar het resultaat mag er wezen!!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:16

Chrissie_ schreef:
Wendel schreef:

Aah, als ik er al aan denk gaat me lip al pijn doen.. dat prikt volgens mij ontzettend Lips are sealed[/quote]

Prikken kan ik het niet meer noemen. Het doet gewoon echt pijn. Maar het is bij mij de enige oplossing voor als ik er snel vanaf wil

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:19

Laura24 schreef:
Lizzle schreef:

Die meeeters op mn neus had ik ook last van. Heb van die strips gekocht (soft clear-up strips van Nivea Visage) en dat helpt geweldig! Heb het al weken geleden gedaan, en ze zijn nog steeds weg... Echt goedkoop zijn ze niet, maar het resultaat mag er wezen!!

Dat hoor ik van meerdere ja dat die zo fijn zijn...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:21

wel een ranzig gezicht trouwens, als je die eraf haalt, zitten er echt allemaal van die "punten" op Tong uitsteken

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:25

Ieks ... Clown
Heb ze nog nooit gebruikt.. Knipoog