Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Pfoe musicjohn,... dat is niet niks
Die ken ik!
je ziek melden om uiterlijke inperfectie
Daar had ik echt geen vrij voor gegeven
Mijn professor heeft mij ook vrij gegeven voor verplichte werkcollege en wenste mij zelfs beterschap! Normaal moet je altijd een hele doktersverklaring hebben als je ziek bent voor werkcollege, maar nu gelukkig een keer niet
Nu mag ik een keer gewoon ziek zijn zonder allerlei verklaringen te hoeven in te leveren! 
Welshcobfan schreef:Ik heb deze week vrij gekregen van werk om lekker uit te ziekenMijn professor heeft mij ook vrij gegeven voor verplichte werkcollege en wenste mij zelfs beterschap! Normaal moet je altijd een hele doktersverklaring hebben als je ziek bent voor werkcollege, maar nu gelukkig een keer niet
Nu mag ik een keer gewoon ziek zijn zonder allerlei verklaringen te hoeven in te leveren!
Pubelia: op die leeftijd al bijna volledig afgekeurd te moeten zijn... vreselijk! Hersenbeschadiging lijkt mij ook het allerlastigste om mee om te moeten gaan... het beinvloed zoveel!
) Maar ik vergeet afspraken, dingen die ik in huis moet doen, belangrijke dingen die ik moest onthouden. voorbeeld is dat mijn zadel gestolen is, en mijn vader me in dingen helpt om die mensen aansprakelijk stellen enzo. , en dan heb ik hem aan de telefoon en dan zegt hij dan moet je dit en dat zeggen en dan zo doen en dit doen, maar ja ik vergeet het
Dus of mijn vriend luistert dan mee, of ik vraag of hij me dan ff wil mailen. 

)