Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin__ schreef:@ Pinkybubble ; Wat een verhaal zegik weet verder niet echt wat ik erop moet zeggen...alleen heel veel sterkte en je kan het wel
@ Evikes ; Hmm raar van je vriendin.. Dat ze het dan na zo'n film doet.. Miss kan je toch een keer een goed gesprek met d'r voeren waarop jij jou verhaal verteld ofzo? of ben je dan bang dat het alleen maar erger word??
PinkyBubble schreef:Robin__ schreef:@ Pinkybubble ; Wat een verhaal zegik weet verder niet echt wat ik erop moet zeggen...alleen heel veel sterkte en je kan het wel
@ Evikes ; Hmm raar van je vriendin.. Dat ze het dan na zo'n film doet.. Miss kan je toch een keer een goed gesprek met d'r voeren waarop jij jou verhaal verteld ofzo? of ben je dan bang dat het alleen maar erger word??
Msschien is er gewoon niets meer op te zeggen...
Robin__ schreef:k zit er echt compleet doorheen nu....
Nicky__ schreef:evikes : ik begrijp je helemaal!
Ik heb mezelf ook gesneden, nu doe ik het niet meer, en het was ook niet zo erg, alhoewel ik soms heel erg behoefte heb.
ik deed altijd heel erg mn best het te verbergen, zelfs als het snikheet was had ik lange mouwen aan.
nu heb ik een vriend, zijn oudersgaan scheiden, en voor hem voelt het als het einde van de wereld.
nu kwam hij naar me toe, in een super drukke gang op school : kijk nicky, ik heb me gesneden.
met zoon big smile.
en toen ik het tegen een gezamelijke vriendin vertelde, zei ze dat hij het haar ook al had laten zien.
oftewel, hij was gewoon al zn vrienden langsgegaan en laten zien hoe 'stoer' hij wel niet was omdat hij 2 super minisclule niet eens bloedende bijna ontzichtbare sneetjes had.
toen nam ik hem in vertrouwen en heb hem er over verteld, maar hij geeft er niks om, en daar voel ik me dus best rot over..
B_rOwny schreef:Ik ben vandaag na die maatschappelijk hulp geweest, ik moet nu naar bureau jeugd zorg!, om te kijken welke hulp het beste is voor mij
Wat voel ik mij beroerd