[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:33

pfff ik moet ook alweer bijna Nagelbijten / Gniffelen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:16

Ik heb n hoop pagina's doorgelezen maar ben mijn vraag nog niet tegengekomen, en ik word moe van het lezen Vork :

Raken je tanden erg beschadigd van een tongpiercing?
Ik wil deze eigenlijk wel, alleen mijn beugel is er nu bijna een jaar uit en ik vind het zonde als mijn tanden zouden beschadigen.

Ik heb nu een navelpiercing, maar ik wil eigenlijk nog een piercing! Tong uitsteken
Zoiezo geen in mijn gezicht, ook niet op intieme plekjes dus ik kan zo niet echt iets verzinnen. Schijnheilig

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:58

Marly_ schreef:
Ik heb n hoop pagina's doorgelezen maar ben mijn vraag nog niet tegengekomen, en ik word moe van het lezen Vork :

Ik wil deze eigenlijk wel, alleen mijn beugel is er nu bijna een jaar uit en ik vind het zonde als mijn tanden zouden beschadigen.

Ik heb nu een navelpiercing, maar ik wil eigenlijk nog een piercing! Tong uitsteken
Zoiezo geen in mijn gezicht, ook niet op intieme plekjes dus ik kan zo niet echt iets verzinnen. Schijnheilig

Misschien een aparte in je oor Lachen Ook heel gaaf. Zie vorige pagina voor verschillende oorpiercings. Ik heb zelf de meesten in mn oren, namelijk:
Een:
Tragus
Industrial
Conch
Helix
En 10g oorlellen Haha!
Heb zelf ook een kleine lippiercing, en een tong piercing. En dat was het Haha! (Ow, en een ster tattoo Vork )

Of een tongpiercing schadelijk is voor je tanden.. Tja.. Ik heb zelf geen beugel gehad maar ben ge-'blessed' met hele mooie rechte tanden en heb zelf dus ook een tongpiercing. Geen tongpiercing is natuurlijk beter, maar echt je tanden verpesten doe je ook weer niet met een tongpiercing imo. Maar ik denk dat tandartsen daar anders over denken Knipoog

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 00:07

Oeh, in november ga ik met een vriendin naar Amsterdam om haar sternum surface te laten vervangen door microdermals omdat ze nogal wat last heeft met haar surface (ontstekingen). In België kunnen ze die namelijk nog bijna nergens zetten...

Maar dan zou ik ook graag nog een piercing erbij willen, maar ik weet niet welke... Dilemma. Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 00:18

hoi, ik had een vraagje. Ik zou heel graag een wenkbrauwpiercing willen, maar aangezien veel piercings soms nogal gruwelijke (vind ik) gevolgen hebben ben ik eerst gaan googelen naar de mogelijke nadelen (ik was ook aan 't kijken naar een labret maar daar kreeg ik gauw genoeg vervelende gevolgen waar ik geen behoefte aan heb) ik heb hier opzich niet echt iets kunnen vinden alleen dat die zou kunnen ontsteken (maar dat heb je met gewone oorbellen ook) en dat die kan uitgroeien (maar dat vind ik dan nog niet het grootste probleem) maar ik vroeg me af of iemand mij hier kan vertellen of er ook echt vervelende gevolgen aan vastzitten. Zoals bij de labret bijv. het terugtrekken van tandvlees. Alvast bedankt voor de reactie's Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:01

Ik wil graag een navelpiercing nemen, maar ik heb eerst wat vraagjes: doet het zetten erg veel pijn? meer of minder als bij oorbellen? (geloof me: ik ben echt een nut als het om pijn gaat, ik loop al te piepen voordat er iets gebeurd is Bloos ) hoelang moet je zo'n zweerknopje erin houden? wat is dat uitgroeien waar jullie het over hebben? heb je er last van met sporten?

alvast bedankt. Haha!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:05

Redrumfox schreef:
Ik wil graag een navelpiercing nemen, maar ik heb eerst wat vraagjes: doet het zetten erg veel pijn? meer of minder als bij oorbellen? (geloof me: ik ben echt een nut als het om pijn gaat, ik loop al te piepen voordat er iets gebeurd is Bloos ) hoelang moet je zo'n zweerknopje erin houden? wat is dat uitgroeien waar jullie het over hebben? heb je er last van met sporten?

alvast bedankt. Haha!

ik heb er nu 3 maanden een Lachen
pijn is voor iedereen anders, ik vond het tegenvallen eerlijk gezegd Nagelbijten / Gniffelen
maar, het is maar héél kort, daarna doet het niet meer pijn
Ik heb het 2 weken gevoeld met paardrijden, daarna had ik nergens meer last van Lachen
ben er zo blij mee Haha!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:29

MissToseland schreef:
Redrumfox schreef:

alvast bedankt. Haha!

ik heb er nu 3 maanden een Lachen
pijn is voor iedereen anders, ik vond het tegenvallen eerlijk gezegd Nagelbijten / Gniffelen
maar, het is maar héél kort, daarna doet het niet meer pijn
Ik heb het 2 weken gevoeld met paardrijden, daarna had ik nergens meer last van Lachen
ben er zo blij mee Haha!

Hoi, ik vond een navelpiercing zetten ongeveer net zo zeer doen als een prikje van het bloedprikken het is maar een prikje en verder heb je er geen last meer van. ik heb met paadrijden er een pleister op gehad en toen had ik nergens last van. heb hem nu 4 jaar. het uigroeien waar we het over hadden is dat als je een piercing laat zetten je lichaam hem niet accepteerd en dan groeit hij er gewoon uit.. kan bij een wenkbrauw piercing ook gebeuren

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:34

Oke bedankt allemaal. Denk dat ik het maar gewoon ga doen. (eerst even moed verzamelen Bloos ) Hoe lang moet dat zweerknopje erin blijven zitten? Ik ga 18 oktober namelijk op vakantie, dan wil ik hem graag ''normaal'' hebben. Lachen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:46

hij moet sowieso 8 weken zitten, maar ik zou hem er langer in laten zitten, want na een 9 maanden tot een jaar is de piercing pas echt genezen!
ik heb mijn eerste piercing er nog in, en laat hem nog lekker zitten Lachen
ik had er gelijk een mooie in dus, met 2 kristallen

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:21

heel vaak krijg je gelijk een helemooie piercing dus kun je hem makkelijk langer laten zitten... toen ik hem net had ging ik ook op vakantie en heb ik hem wel lekker laten zitten en toen heb ik met zwemmen voor de zekerheid maar een badpak aan getrokken (was bang dat ik ergens achter zou blijven hangen)

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:34

Skitter schreef:
Marly_ schreef:

Misschien een aparte in je oor Lachen Ook heel gaaf. Zie vorige pagina voor verschillende oorpiercings. Ik heb zelf de meesten in mn oren, namelijk:
Een:
Tragus
Industrial
Conch
Helix
En 10g oorlellen Haha!
Heb zelf ook een kleine lippiercing, en een tong piercing. En dat was het Haha! (Ow, en een ster tattoo Vork )

Of een tongpiercing schadelijk is voor je tanden.. Tja.. Ik heb zelf geen beugel gehad maar ben ge-'blessed' met hele mooie rechte tanden en heb zelf dus ook een tongpiercing. Geen tongpiercing is natuurlijk beter, maar echt je tanden verpesten doe je ook weer niet met een tongpiercing imo. Maar ik denk dat tandartsen daar anders over denken Knipoog

Een tongpiercing is niet ontzettend schadelijk voor je tanden(vertelde mijn pa net en die is tandarts).. Het enige wat wel schadelijk is voor je tanden als je er continu mee aan het spelen bent, dan gaat het glazuur ofzoiets eraf(heb er zelf geen verstand van)..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:39

MissToseland schreef:
hij moet sowieso 8 weken zitten, maar ik zou hem er langer in laten zitten, want na een 9 maanden tot een jaar is de piercing pas echt genezen!
ik heb mijn eerste piercing er nog in, en laat hem nog lekker zitten Lachen
ik had er gelijk een mooie in dus, met 2 kristallen

Wow.. dat duurt wel heel lang dan.. Mag je er wel mee zwemmen enzo?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:44

Je mag de eerste paar weken niet zwemmen er mee, ook geen sauna etc omdat het helemaal niet goed is voor het genezen van je piercing.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:48

hoeveel weken is dat? want als ik met 30 graden op vakantie ben wil ik natuurlijk wel het zwembad in. Clown

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:10

officieel mag je 12 weken niet zwemmen geloof ik Bloos

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:17

Tja kijk als je zo begint dan moet je misschien maar even wachten met een navelpiercing..

Je mag minimaal 6 tot 9 weken niet zwemmen meende ik.. Dus ik zou gewoon als ik jou was even wachten ermee.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:13

ik ben toen na 3 weken gewoon gaan zwemmen maar als ik het nou over zou kunnen doen zou ik er gewoon ff mee wachten tot na je vakantie... bij mij is het toen allemaal wel goed gegaan maar als ik kan kiezen zou ik het niet nog een keer doen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:59

Myryana schreef:
Tja kijk als je zo begint dan moet je misschien maar even wachten met een navelpiercing..

Je mag minimaal 6 tot 9 weken niet zwemmen meende ik.. Dus ik zou gewoon als ik jou was even wachten ermee.

Inderdaad Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:23

Damn, dat wordt dan inderdaad even wachten. Na jah, bedankt voor de info. Anders was ik straks van een koude kermis (lees: hete vakantie zonder zwemmen) thuis gekomen. Lachen

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:06

voor de mensen die een tong piercing hebben, hoe lang bleef jullie tong dik?
ik heb die van mij nu 3 dagen en er zit nog iets een bult om mijn piercing heen.. maar die is al heel veel dunner. Maar nu heb ik dus elke keer omdat de piercing zo groot is vanwege het zwellen.. dat die piercing door het gat glijdt wat ik dus eigenlijk een heel raar en vervelend gevoel vind. Omdat mijn tong nog wel gevoelliger is.. hebben jullie dit ook gehad?
en hoelang hadden jullie last met eten? het gaat nu wel al iets beter maar alsnog.. ook heb ik veel meer speeksel in mijn mond als dat ik normaal had.. ?

alvast bedankt..

@redrumfox ik vond de klem meer zeer doen dan de piercing zelf, die trekt aan je vel. Het piercen voelde ik dan weer haast niets van. Je hoeft het maar 1x mee te maken..daarna zit die er in toch. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:09

Maartje1990 schreef:
hoi, ik had een vraagje. Ik zou heel graag een wenkbrauwpiercing willen, maar aangezien veel piercings soms nogal gruwelijke (vind ik) gevolgen hebben ben ik eerst gaan googelen naar de mogelijke nadelen (ik was ook aan 't kijken naar een labret maar daar kreeg ik gauw genoeg vervelende gevolgen waar ik geen behoefte aan heb) ik heb hier opzich niet echt iets kunnen vinden alleen dat die zou kunnen ontsteken (maar dat heb je met gewone oorbellen ook) en dat die kan uitgroeien (maar dat vind ik dan nog niet het grootste probleem) maar ik vroeg me af of iemand mij hier kan vertellen of er ook echt vervelende gevolgen aan vastzitten. Zoals bij de labret bijv. het terugtrekken van tandvlees. Alvast bedankt voor de reactie's Knipoog

een hele simpele en vanzelfssprekende, hangen.
Van aan je kussensloop blijven hangen tot aan je mouw. me ex had er altijd last van en heeft nu een heel groot litteken omdat hij er uitscheurde

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:11

Viva06 schreef:
ik ben toen na 3 weken gewoon gaan zwemmen maar als ik het nou over zou kunnen doen zou ik er gewoon ff mee wachten tot na je vakantie... bij mij is het toen allemaal wel goed gegaan maar als ik kan kiezen zou ik het niet nog een keer doen

ik ook na 2 weekjes gaan zwemmen ik heb nergens last van gehad ook niet met me 2de kon gewoon zwemmen, hield hem goed schoon en in de zee zwemmen vond hij ook niet erg Haha!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:13

anniek_uc schreef:
voor de mensen die een tong piercing hebben, hoe lang bleef jullie tong dik?
ik heb die van mij nu 3 dagen en er zit nog iets een bult om mijn piercing heen.. maar die is al heel veel dunner. Maar nu heb ik dus elke keer omdat de piercing zo groot is vanwege het zwellen.. dat die piercing door het gat glijdt wat ik dus eigenlijk een heel raar en vervelend gevoel vind. Omdat mijn tong nog wel gevoelliger is.. hebben jullie dit ook gehad?
en hoelang hadden jullie last met eten? het gaat nu wel al iets beter maar alsnog.. ook heb ik veel meer speeksel in mijn mond als dat ik normaal had.. ?

alvast bedankt..

@redrumfox ik vond de klem meer zeer doen dan de piercing zelf, die trekt aan je vel. Het piercen voelde ik dan weer haast niets van. Je hoeft het maar 1x mee te maken..daarna zit die er in toch. Knipoog

mijn tong was een goeie week dik
en heb pas na 3 weken ongeveer er een korter staafje in gekregen
ook had ik in het begin last van meer speeksel in me mond nu heb ik dat
niet meer.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:08

dankjewel, kon jij in het begin ook je tong niet meer omhoog doen.. zeg maar dubbel vouwen tegen je tanden..
en had jij ook zo'n spierpijn in je kin (na waar je spieren zitten zeg maar). hihi ik wil echt alles weten. Sigaar