Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marly_ schreef:Ik heb n hoop pagina's doorgelezen maar ben mijn vraag nog niet tegengekomen, en ik word moe van het lezen:
Raken je tanden erg beschadigd van een tongpiercing?
Ik wil deze eigenlijk wel, alleen mijn beugel is er nu bijna een jaar uit en ik vind het zonde als mijn tanden zouden beschadigen.
Ik heb nu een navelpiercing, maar ik wil eigenlijk nog een piercing!
Zoiezo geen in mijn gezicht, ook niet op intieme plekjes dus ik kan zo niet echt iets verzinnen.
Redrumfox schreef:Ik wil graag een navelpiercing nemen, maar ik heb eerst wat vraagjes: doet het zetten erg veel pijn? meer of minder als bij oorbellen? (geloof me: ik ben echt een nut als het om pijn gaat, ik loop al te piepen voordat er iets gebeurd is) hoelang moet je zo'n zweerknopje erin houden? wat is dat uitgroeien waar jullie het over hebben? heb je er last van met sporten?
alvast bedankt.
MissToseland schreef:Redrumfox schreef:Ik wil graag een navelpiercing nemen, maar ik heb eerst wat vraagjes: doet het zetten erg veel pijn? meer of minder als bij oorbellen? (geloof me: ik ben echt een nut als het om pijn gaat, ik loop al te piepen voordat er iets gebeurd is) hoelang moet je zo'n zweerknopje erin houden? wat is dat uitgroeien waar jullie het over hebben? heb je er last van met sporten?
alvast bedankt.
ik heb er nu 3 maanden een
pijn is voor iedereen anders, ik vond het tegenvallen eerlijk gezegd
maar, het is maar héél kort, daarna doet het niet meer pijn![]()
Ik heb het 2 weken gevoeld met paardrijden, daarna had ik nergens meer last van
ben er zo blij mee
Skitter schreef:Marly_ schreef:Ik heb n hoop pagina's doorgelezen maar ben mijn vraag nog niet tegengekomen, en ik word moe van het lezen:
Raken je tanden erg beschadigd van een tongpiercing?
Ik wil deze eigenlijk wel, alleen mijn beugel is er nu bijna een jaar uit en ik vind het zonde als mijn tanden zouden beschadigen.
Ik heb nu een navelpiercing, maar ik wil eigenlijk nog een piercing!
Zoiezo geen in mijn gezicht, ook niet op intieme plekjes dus ik kan zo niet echt iets verzinnen.
Misschien een aparte in je oorOok heel gaaf. Zie vorige pagina voor verschillende oorpiercings. Ik heb zelf de meesten in mn oren, namelijk:
Een:
Tragus
Industrial
Conch
Helix
En 10g oorlellen
Heb zelf ook een kleine lippiercing, en een tong piercing. En dat was het(Ow, en een ster tattoo
)
Of een tongpiercing schadelijk is voor je tanden.. Tja.. Ik heb zelf geen beugel gehad maar ben ge-'blessed' met hele mooie rechte tanden en heb zelf dus ook een tongpiercing. Geen tongpiercing is natuurlijk beter, maar echt je tanden verpesten doe je ook weer niet met een tongpiercing imo. Maar ik denk dat tandartsen daar anders over denken
MissToseland schreef:hij moet sowieso 8 weken zitten, maar ik zou hem er langer in laten zitten, want na een 9 maanden tot een jaar is de piercing pas echt genezen!
ik heb mijn eerste piercing er nog in, en laat hem nog lekker zitten
ik had er gelijk een mooie in dus, met 2 kristallen
Myryana schreef:Tja kijk als je zo begint dan moet je misschien maar even wachten met een navelpiercing..
Je mag minimaal 6 tot 9 weken niet zwemmen meende ik.. Dus ik zou gewoon als ik jou was even wachten ermee.
Maartje1990 schreef:hoi, ik had een vraagje. Ik zou heel graag een wenkbrauwpiercing willen, maar aangezien veel piercings soms nogal gruwelijke (vind ik) gevolgen hebben ben ik eerst gaan googelen naar de mogelijke nadelen (ik was ook aan 't kijken naar een labret maar daar kreeg ik gauw genoeg vervelende gevolgen waar ik geen behoefte aan heb) ik heb hier opzich niet echt iets kunnen vinden alleen dat die zou kunnen ontsteken (maar dat heb je met gewone oorbellen ook) en dat die kan uitgroeien (maar dat vind ik dan nog niet het grootste probleem) maar ik vroeg me af of iemand mij hier kan vertellen of er ook echt vervelende gevolgen aan vastzitten. Zoals bij de labret bijv. het terugtrekken van tandvlees. Alvast bedankt voor de reactie's
Viva06 schreef:ik ben toen na 3 weken gewoon gaan zwemmen maar als ik het nou over zou kunnen doen zou ik er gewoon ff mee wachten tot na je vakantie... bij mij is het toen allemaal wel goed gegaan maar als ik kan kiezen zou ik het niet nog een keer doen
anniek_uc schreef:voor de mensen die een tong piercing hebben, hoe lang bleef jullie tong dik?
ik heb die van mij nu 3 dagen en er zit nog iets een bult om mijn piercing heen.. maar die is al heel veel dunner. Maar nu heb ik dus elke keer omdat de piercing zo groot is vanwege het zwellen.. dat die piercing door het gat glijdt wat ik dus eigenlijk een heel raar en vervelend gevoel vind. Omdat mijn tong nog wel gevoelliger is.. hebben jullie dit ook gehad?
en hoelang hadden jullie last met eten? het gaat nu wel al iets beter maar alsnog.. ook heb ik veel meer speeksel in mijn mond als dat ik normaal had.. ?
alvast bedankt..
@redrumfox ik vond de klem meer zeer doen dan de piercing zelf, die trekt aan je vel. Het piercen voelde ik dan weer haast niets van. Je hoeft het maar 1x mee te maken..daarna zit die er in toch.