Jou gezicht is ook heel bol he aan de onderkant, mijne ook. Heb jij kleine hechtinkjes gehad aan de buitenkant?
Ik heb 2 rotdagen nu, mijn maag kan zich maar niet vullen. Heb de hele dag zo'n leeg en sloom gevoel. Energieloos... Ik slikte al bijna geen pijnstillers meer maar heb behooorlijk last dus ben weer begonnen. Het is niet operatie of wondpijn, ik kan het niet beschrijven. Heb zo'n raar gevoel in mijn wangen en kin, mijn kin voelt heel dood aan de buitenkant en mijn tandvlees ook onder. Er zit een rij hechtingen in mijn onderkaak links en rechts en het is zo'n gedoe om mijn mond schoon te krijgen na het eten.
Maar goed het ergste is dat rottige tintelige, overgevoelige gevoel in mijn onderkaak. Om gek van te worden en pijnstillers werken daar niet tegen...
Megan_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-09 14:41
Zondag
Maandag
Dinsdag
Ik heb net de chirurg gebeld voor andere pijnmedicatie. Echt heel raar, eerst slikte ik geen pijnstillers meer zowat en nu weer volop.. Het zou toch juist beter moeten worden.. Voor mijn gevoel wordt het juist minder. Ben benieuwd.
megan, ziet er wel al goed uit, die pijn die jij beschrijft is bij mij dus blijvend, hoop dat het snel wegtrekt maar zijn in principe de zenuwen die nu xtra heftig reageren op kleine dingen.. maar nogmaals vind het er echt al heel goed uitzien, wel klo te dat je je maag niet gevuld krijgt
Hier een bericht van een zwaar beroerd iemand Ik heb sinds gister nieuwe medicatie, heftig spul hoor. Heb een partij last van bijwerkingen ( droge mond, suf, ontzettend misselijk, moe ). Heb de hele dag nog niet gegeten, enige beetje was vla vanmorgen en dat kwam er binnen een half uur weer uit.. Voel mij echt ziek gewoon. Dus vrees dat ik toch maar voor de pijn ga en die pijnstillers laat liggen.
Haha, ik hoop het. Maar die operatie vind ik niet zo erg. Of in ieder geval, die chirurg vertelde dat de meeste mensen bij hem meer pijn hadden gehad met het verwijdere van die verstandkiezen als met de operatie en de pijn daarna.
ik zal je één tip geven geloof niet alles wat de chirurg zegt er kunnen ook veel meer dingen misgaan dan bij het trekken van een verstandskies.. alleen vertellen ze dat er niet bij van ter voren
Nee inderdaad, dat is zo. Ik ga er maar even niet bij nadenken wat er allemaal verkeerd zou kunnen gaan, moet er maar niet aan denken Ik lees hier wel dat de meeste moeite hebben met eten.
ach je valt wat af maar dat is er vrij snel weer aan wanneer je weer normaal kan eten, grootste prbleem zijn de zenuwletsels die kunnen ontstaan bij de operatie en die meer dan eens leiden tot blijvende schade aan deze zenuw
kelliiee1993
Geplaatst: 29-01-09 22:01
Ja inderdaad, Ja, dat had ik al begrepen, dat ie vlak langs een zenuw bezig moet zijn dan. Ik zie het al zo gebeuren dat ie zo recht in die zenuw snijd.