Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novice schreef:Laura24 weet jij toevallig of je op MRI kan zien als ruggemerg beschadigt is
Novice schreef:Dat is idd vervelend Bowien. Ik denk overigens niet dat je de enige bent die daar last van heeft in de nederlandse gezondheidszorg. Hier zit er nog 1 namelijk.word je ervan!
Wat ik ook graag wilde weten van onze experts Laura24 en/of Revanches: Kan je ook zien wanneer er vocht op een bepaalde plek zit wat er niet hoort waardoor er evt zenuwen worden verdrukt?
Kiim__x schreef:Heel veel sterkte! Het rare is alleen dat je 3 maanden niet mag paardrijden. Ik had mijn scheenbeen net boven de enkel gebroken (stukje ingescheurd + verbrijzeld) en ik mag 8/9 maanden niet rijden van de chirurgen. Nou iig veel succes
Laura24 schreef:Novice schreef:Dat is idd vervelend Bowien. Ik denk overigens niet dat je de enige bent die daar last van heeft in de nederlandse gezondheidszorg. Hier zit er nog 1 namelijk.word je ervan!
Wat ik ook graag wilde weten van onze experts Laura24 en/of Revanches: Kan je ook zien wanneer er vocht op een bepaalde plek zit wat er niet hoort waardoor er evt zenuwen worden verdrukt?
Oei, da's een goeie voor Revanches... Volgens mij wel, maar met de MRI heb ik niet heel veel te maken gehad, en zeker niet met het beoordelen van de plaatjes... Meeste kennis komt uit boeken en een beetje van mijn stage... Maar even vanuit beredenatie gezien: op een mri kan je goed heb verschil zien tussev verschillende "weke delen", daar hoort vocht ook bij. Dus vocht op een plek waar dat niet hoort zou wel te zien moeten zijn... Hoe dat met zenuwen zit weet ik niet precies...
Novice schreef:Ook namens mij revanches, bedankt voor de uitleg!
Ik moet woensdag terug voor controle en wil eigenlijk een MRI scan eisen. Ik heb regelmatig tintelingen in mijn armen, bovenbenen en rug, en dat hoort natuurlijk niet.
De orthopeed zei de vorige keer dat "waarschijnlijk" mijn ruggemerg beschadigd is maar ik wil het eigenlijk wel zeker weten