nog meer mensen met eczeem?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sam_Elena

Re: nog meer mensen met eczeem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:56

ja dat vind ik ook !!
waar zit jij dan op school ? ik kwam t umc tegen toen k een halte te laat was uitgestapt voor de faculteit Vork
dit weer sucks echt.... ik mis mn mooie weer Boos! maar misschien kan ik wel de rest van mn studie in Florida volgen!!!!!! Haha!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:41

Ja dit weer werkt indd. niet zo prettig in combinatie met eczeem/psoriasis ! Verward Maar, zijn ernog meer mensen met psoriasis én eczeem? volgens mij is zoiets bijna altijd in combinatie namelijk, maar aangezien ik niet zo heel slim ben + blond .. Vork hihi !

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:54

ik dacht ook dat een vorm van psoriasis had, maar mijn dermatoloog zei dat dit nooit samen zou kunnen Verward terwijl ik er zoveel mensen over hoor...

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:14

Eczeem en psoriasis niet samen Verward
Vreemd .. op m'n armen, knieholtes, elleboogholtes, scheenbenen en bovenbenen heb ik toch écht eczeem, op m'n hoofdhuid + in m'n navel psoriasis ..

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:17

tsja... ik ben er maar niet tegenin gegaan Tong uitsteken zij is de arts... ik niet ^^ maar ik geloof er ook geen hol van, t gaat ook op een andere manier kapot...

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:30

vampiregirl schreef:
t was geen zonne allergie Tong uitsteken t kwam namelijk ook op plekken waar geen zon kwam...

Tong uitsteken ik had wel begrepen dat het dat niet was. maar het ziet er wel een beetje zo uit, dat bedoelde ik Knipoog
Want bij mij kan het dat ook niet zijn, aangezien er op mijn bovenarm geen zon komt (momenteel).

Hoeveel dermatologen zouden er dan zitten op het UMC? Tong uitsteken

Mij lijkt trouwens dat psoriasis en eczeem gerust samen kunnen hoor.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:57

Ik heb ook zonneallergie, heb jaren geleden ook PUVA gedaan omdat dat goed was voor die allergie en de psoriasis, maar ben na 5x moeten stoppen omdat ik niet tegen de Puva kon Scheve mond

bouwina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:11

k heb een vraagje... Clown
ik heb een navelpiercing (tot vanochtend) hij zat vast dus heb ik hem eruit gehaald(zat een dikke bult bij)..
toen zei mijn vriend zou het ook kunnen zijn dat je daarom eczeem hebt..
en toen dacht ik dat ik in groep 7 heb ik een neuspiercing gekregen en toen zat er ook zo`n bult bij..
en in groep zeven heb ik de eerste plekjes gekregen..
zou het dan door dat staal kunnnen gekomen zijn?
hebben jullie hier ervaring mee.. Cool

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 18:46

vampiregirl schreef:
waar zit jij dan op school ? ik kwam t umc tegen toen k een halte te laat was uitgestapt voor de faculteit Vork
dit weer sucks echt.... ik mis mn mooie weer Boos! maar misschien kan ik wel de rest van mn studie in Florida volgen!!!!!! Haha!

Off-topic: Hogeschool Utrecht faculteit Gezondheidszorg Vork Dan heb je dezelfde halte als ik Ja

@ bouwina: Daar heb ik helemaal geen ervaring mee Clown Misschien iemand anders?

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 16:01

vampiregirl schreef:
tsja... ik ben er maar niet tegenin gegaan Tong uitsteken zij is de arts... ik niet ^^ maar ik geloof er ook geen hol van, t gaat ook op een andere manier kapot...

Wat gaat er kapot? Clown

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:59

bouwina schreef:
k heb een vraagje... Clown
ik heb een navelpiercing (tot vanochtend) hij zat vast dus heb ik hem eruit gehaald(zat een dikke bult bij)..
toen zei mijn vriend zou het ook kunnen zijn dat je daarom eczeem hebt..
en toen dacht ik dat ik in groep 7 heb ik een neuspiercing gekregen en toen zat er ook zo`n bult bij..
en in groep zeven heb ik de eerste plekjes gekregen..
zou het dan door dat staal kunnnen gekomen zijn?
hebben jullie hier ervaring mee.. Cool

Jaaaa! met m'n neuspiercing, heb ook 4 maal een neuspiercing gehad, maar steeds die bult erbij ..
Nu begin ik er ook niet meer aan Vork
Met m'n navelpiercing heb ik alleen last van eczeem/psoriasis ín m'n navel, maar denk niet dat dit iets met m'n piercing te maken heeft .. Knipoog

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:59

Kimmm schreef:
vampiregirl schreef:

Wat gaat er kapot? Clown

Je huid ?? Haha!

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:34

si Tong uitsteken Haha! goed geraden Tong uitsteken ach tis gewoon raar ....

bouwina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:32

@ lovertje13 k had ook een eczeem plek bij mijn mond en daar zit ook staal Clown vanwege de beugel zelf denk ik wel dat het er iets mee te maken heeft Bloos ,,, want dat plek trekt nu helemaal weg Vork

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 01:20

Kimmm schreef:
vampiregirl schreef:

Off-topic: Hogeschool Utrecht faculteit Gezondheidszorg Vork Dan heb je dezelfde halte als ik Ja

@ bouwina: Daar heb ik helemaal geen ervaring mee Clown Misschien iemand anders?

is dat zo? Tong uitsteken ik heb geen idee hoor, ik moest bij de faculteit diergeneeskunde zijn Vork

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 01:26

lovertje13 schreef:
Ja dit weer werkt indd. niet zo prettig in combinatie met eczeem/psoriasis ! Verward Maar, zijn ernog meer mensen met psoriasis én eczeem? volgens mij is zoiets bijna altijd in combinatie namelijk, maar aangezien ik niet zo heel slim ben + blond .. Vork hihi !

Yep, alleen ik weet niet of het nu exact eczeem is hoor, ik heb wel last van psoriasis en af en toe lijkt het ook eczeem in de holten, vroeger had ik last van eczeem.
Zijn er hier ook mensen die last hebben van psoriasis in hun gezicht?

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 13:52

Nog even off-topic Bloos

@ vampiregirl: Diergeneeskunde is toch zo'n groot grijs gebouw? Dat staat schuin tegenover mijn school Knipoog Misschien zijn we elkaar ondertussen al een keer tegengekomen Vork

En weer on-topic Lachen

@ lovertje13 en bouwina: Ik heb ook een aantal jaar een beugel gehad - dus ook staal in mn mond, maar ik heb nooit last gehad van eczeem bij of in de buurt van mn mond. Denk ook niet dat je daarvan eczeem kan krijgen, maargoed, het kan natuurlijk ook wel zo zijn Knipoog Dat weet ik niet precies. Iedereen is natuurlijk anders en reageren anders op bepaalde dingen Ja

bouwina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:00

ja inderdaad ik denk dat ik maar weer eens eer allergietest laat doen Vork ... dan kijken wat er uitkomt.. maar iniedergeval bedankt Knipoog

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 14:11

Graag gedaan Lachen

bouwina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:38

Es79 schreef:
lovertje13 schreef:

Yep, alleen ik weet niet of het nu exact eczeem is hoor, ik heb wel last van psoriasis en af en toe lijkt het ook eczeem in de holten, vroeger had ik last van eczeem.
Zijn er hier ook mensen die last hebben van psoriasis in hun gezicht?

zelf heb ik het niet... wel een beetje eczeem maar een buurvrouw van mij heeft het wel in haar gezicht en haar handen en voeten benen lijf bijna overal... Ach gut

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:36

Ik ben een weekje weg geweest en lekker tot rust gekomen: gevolg: eczeem op mijn handen is weer erger. Het lijkt altijd wel of het in de vakanties alles eruit komt.

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:06

Kimmm schreef:
Nog even off-topic Bloos

@ vampiregirl: Diergeneeskunde is toch zo'n groot grijs gebouw? Dat staat schuin tegenover mijn school Knipoog Misschien zijn we elkaar ondertussen al een keer tegengekomen Vork

Idd nog even offtopic Tong uitsteken
Ik ben er maar 1 keer geweest hoor Knipoog 2 weken geleden op dinsdag om precies te zijn Tong uitsteken tis idd een groot grijs gebouw, tis echt heel anders wel dan dat ik verwacht had !

Ontopic:
@e-horse
Ja das echt zo, ik had er op mn stage/ vakantie (ja lekker warm land Knipoog ) veel zonnen en zwemmen in de zee geen last meer van (op 1 hardnekkige pink na die helemaal niet over wil Verward ) maar na 1 week back in holland was t raak...

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 11:23

e_horse schreef:
Ik ben een weekje weg geweest en lekker tot rust gekomen: gevolg: eczeem op mijn handen is weer erger. Het lijkt altijd wel of het in de vakanties alles eruit komt.

Heel irritant, ik ken het ook! Scheve mond Maar na een paar dagen is het weer minder en uiteindelijk trekt het vaak helemaal weg. Had het op vakantie ook, vreselijk. Zat echt helemaal onder, maar ben daarna nog nooit zolang schoon geweest Lachen En waar het door komt? Zon, denk ik Clown

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:34

Haha! Beste mensen, hierbij herinner ik jullie eventjes aan de meeting die we graag zouden organiseren.
Dus als je geinteresseerd bent, dit is het topic:

[Besloten] Boktmeeting voor mensen met eczeem Lachen

[Edit:] Dus ook mensen met Psoriasis, of andere huidklachten
Laatst bijgewerkt door Laar op 05-03-07 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 12:35

En natuurlijk is iedereen welkom Ja Haha!