waar zit jij dan op school ? ik kwam t umc tegen toen k een halte te laat was uitgestapt voor de faculteit

dit weer sucks echt.... ik mis mn mooie weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vampiregirl schreef:t was geen zonne allergiet kwam namelijk ook op plekken waar geen zon kwam...
vampiregirl schreef:waar zit jij dan op school ? ik kwam t umc tegen toen k een halte te laat was uitgestapt voor de faculteit![]()
dit weer sucks echt.... ik mis mn mooie weermaar misschien kan ik wel de rest van mn studie in Florida volgen!!!!!!
vampiregirl schreef:tsja... ik ben er maar niet tegenin gegaanzij is de arts... ik niet ^^ maar ik geloof er ook geen hol van, t gaat ook op een andere manier kapot...
bouwina schreef:k heb een vraagje...![]()
ik heb een navelpiercing (tot vanochtend) hij zat vast dus heb ik hem eruit gehaald(zat een dikke bult bij)..
toen zei mijn vriend zou het ook kunnen zijn dat je daarom eczeem hebt..
en toen dacht ik dat ik in groep 7 heb ik een neuspiercing gekregen en toen zat er ook zo`n bult bij..
en in groep zeven heb ik de eerste plekjes gekregen..
zou het dan door dat staal kunnnen gekomen zijn?
hebben jullie hier ervaring mee..
Kimmm schreef:vampiregirl schreef:tsja... ik ben er maar niet tegenin gegaanzij is de arts... ik niet ^^ maar ik geloof er ook geen hol van, t gaat ook op een andere manier kapot...
Wat gaat er kapot?
Kimmm schreef:vampiregirl schreef:waar zit jij dan op school ? ik kwam t umc tegen toen k een halte te laat was uitgestapt voor de faculteit![]()
dit weer sucks echt.... ik mis mn mooie weermaar misschien kan ik wel de rest van mn studie in Florida volgen!!!!!!
Off-topic: Hogeschool Utrecht faculteit GezondheidszorgDan heb je dezelfde halte als ik
@ bouwina: Daar heb ik helemaal geen ervaring meeMisschien iemand anders?
lovertje13 schreef:Ja dit weer werkt indd. niet zo prettig in combinatie met eczeem/psoriasis !Maar, zijn ernog meer mensen met psoriasis én eczeem? volgens mij is zoiets bijna altijd in combinatie namelijk, maar aangezien ik niet zo heel slim ben + blond ..
hihi !
Es79 schreef:lovertje13 schreef:Ja dit weer werkt indd. niet zo prettig in combinatie met eczeem/psoriasis !Maar, zijn ernog meer mensen met psoriasis én eczeem? volgens mij is zoiets bijna altijd in combinatie namelijk, maar aangezien ik niet zo heel slim ben + blond ..
hihi !
Yep, alleen ik weet niet of het nu exact eczeem is hoor, ik heb wel last van psoriasis en af en toe lijkt het ook eczeem in de holten, vroeger had ik last van eczeem.
Zijn er hier ook mensen die last hebben van psoriasis in hun gezicht?
Kimmm schreef:Nog even off-topic
@ vampiregirl: Diergeneeskunde is toch zo'n groot grijs gebouw? Dat staat schuin tegenover mijn schoolMisschien zijn we elkaar ondertussen al een keer tegengekomen
e_horse schreef:Ik ben een weekje weg geweest en lekker tot rust gekomen: gevolg: eczeem op mijn handen is weer erger. Het lijkt altijd wel of het in de vakanties alles eruit komt.