Heb net een half uur geleden mijn eten op maar heb nu weer kei erge honger =\ Moet ook erg vaak naar de wc xD heb een glas met water naast me staan! Dat heb ik genoeg binnen ... Hopen dat mijn snoepafkick geval ook snel stopt! Ik wil me nu ook wegen .. wil weten hoeveel ik weeg en hoeveel ik binnen zoveel dagen kwijt ben!
Vroeg me af.. wat vinden jullie een net gewicht voor iemand van 1.76m? Ben namelijk best wel afgevallen en nu zelf wel redelijk tevreden. Maar wil er als ik het gevoel heb dat ik het kan doorzetten nog een paar kilootjes er af. Zelf wil ik er nog zo'n 5 kilo af, maar ben benieuwd of dat redelijk is
Voor 1.76 idd 65+ kilo sowieso... Maar ligt er denk ik ook maar net hoe je gebouwd bent... Ik ben 1.72m, ben nu 68 kilo... wil dus eerst naar de 64 kilo.
58,5 kilo is al een mooi gewicht voor zo'n lengte! Het is zelfs al aan de lage kant ,,
Maar wat word hier snel gepost zeg Ik heb vandaag ernstig gezondigd .. Mja,, Morgen maar weer overnieuw dan Een meisje uit mn klas doet nu ook met me mee
Dat is heel goed zeg! wendy15 Ik weet niet hoeveel ik weeg maar ik ben 1,83 en ik denk dat ik tussen de 80 en 85 kilo weeg echt veel maarja .. gelukkig heb ik in gezien dat het slecht voor me is!
Het gaat idd niet om 'het ideale gewicht' maar om het gewicht waar je je prettig bij voelt
Voel me nu ik ben afgevallen wel zekerder van mezelf. Maar voor het mooie wil ik er nog wat af. Heb er alleen geen haast mee Als ik zin heb ik een patatje dan haal ik dat
Pffff.... vanavond mag ik volgens het "sonjabakkeren" niks hebben, alleen water. Ik ben ook nog alleen thuis en dan is de verleiding nóg groter. Op tijd naar bed dan maar....