Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Ik neem aan dat de pil niet door 8 meter darm heen komt in 3 minuten tijd...
Marly, wees niet bang, de pil gaat eerst je maag in, dan je darmen en daar word hij opgenomen in je bloed. Zelfs al zou je diaree hebben red je pil dat nog niet in 3 minuten.
Yessy schreef:Jep, gewoon bij de huisarts langs, die heeft zwijgplicht
Conny_ schreef:hey, ik slik sinds vorige week rigevidon (op verpakking staat vervanging van microginon 30) en ik ben dus vorige week voor het eerst begonnen met de pil maar nu ben ik al 1,5 week ongesteld en van te voren was ik het nooit zo lang.. Iemand meer last van gehad van langdurig ongesteld zijn in het begin met de pil slikken, en wat hebben jullie toen gedaan??
Watch_Me schreef:Ik ben 15 jaar en ik heb sinds kort seks met mijn vriend, met condoom.
Alleen ik heb een probleem; mijn ouders zien het niet zitten dat ik aan de pil ga, ik vind het zelf veel veiliger om met condoom te vrijen en de pil te slikken. Ik vind het heel vervelend dat ze zo tegenstribbelen, want ik voel me er veel fijner bij als ik het allebei heb.
Mijn moeder heeft borstkanker gehad en ze zegt dat de pil de kans op kanker vergroot, omdat er extra hormonen in je lichaam komen, zelf vind ik dit een beetje een vreemde reden.
Heb ik het recht om gewoon aan de pil te gaan zonder de toestemming van mijn ouders?
MSQuincyTE schreef:Yessy schreef:Jep, gewoon bij de huisarts langs, die heeft zwijgplicht
volgens mij niet voor een 15 jarige
Conny_ schreef:hey, ik slik sinds vorige week rigevidon (op verpakking staat vervanging van microginon 30) en ik ben dus vorige week voor het eerst begonnen met de pil maar nu ben ik al 1,5 week ongesteld en van te voren was ik het nooit zo lang.. Iemand meer last van gehad van langdurig ongesteld zijn in het begin met de pil slikken, en wat hebben jullie toen gedaan??
Bertuss schreef:Ik ga zo ook mn eerste pil slikken, maar slikken jullie meestal 's ochtends of 's avonds?
Ik heb Stediril30, heeft iemand daar al ervaring mee? En helpt het een beetje tegen puistjes? Ik zit niet helemaal onder maar zou wel fijn zijn als het iets minder kon
(heb trouwens niet het hele topic doorgelezen)
Bertuss schreef:Ik ga zo ook mn eerste pil slikken, maar slikken jullie meestal 's ochtends of 's avonds?
Ik heb Stediril30, heeft iemand daar al ervaring mee? En helpt het een beetje tegen puistjes? Ik zit niet helemaal onder maar zou wel fijn zijn als het iets minder kon