Kimmie_girl schreef:hje kan toch ook lijntjes tekenen nmet potlood ofzo en dat weg scherennet zo als veel buitenlanders hebben emt hun baard
Lieve schat, een baard is wel wat anders als schaamhaar....alhoewel...sommige lijkt er wel op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_girl schreef:hje kan toch ook lijntjes tekenen nmet potlood ofzo en dat weg scherennet zo als veel buitenlanders hebben emt hun baard
faye schreef:Manon88 schreef:Ik ga echt morgen uitgebreid tegen een vriendin van me vertellen hoe grappig dit was. Wel vantevoren goed naar de wc natuurlijk!
neem tena lady mee!
Sundancer schreef:samflame schreef:ooo ooo oooo ik ben helemaal in de wolken jongens pfff lastig dan dat hard to get gedoe helukt me niet
de hele dag denk ik aan hem echt ziekelijk gewoon,,,, maar hij is zo sexy en leuk
alleen uhm wel 7 jaar ouderis dat HEEEEL erg niet kunnend?
Ligt eraan!
Sundancer schreef:samflame schreef:ooo ooo oooo ik ben helemaal in de wolken jongens pfff lastig dan dat hard to get gedoe helukt me niet
de hele dag denk ik aan hem echt ziekelijk gewoon,,,, maar hij is zo sexy en leuk
Ligt eraan!
samflame schreef:ooo ooo oooo ik ben helemaal in de wolken jongens pfff lastig dan dat hard to get gedoe helukt me niet
Sundancer schreef:Kimmie_girl schreef:hje kan toch ook lijntjes tekenen nmet potlood ofzo en dat weg scherennet zo als veel buitenlanders hebben emt hun baard
Lieve schat, een baard is wel wat anders als schaamhaar....alhoewel...sommige lijkt er wel op
Sundancer schreef:Kimmie_girl schreef:hje kan toch ook lijntjes tekenen nmet potlood ofzo en dat weg scherennet zo als veel buitenlanders hebben emt hun baard
terorita schreef:samflame schreef:ooo ooo oooo ik ben helemaal in de wolken jongens pfff lastig dan dat hard to get gedoe helukt me niet
daantjuhhh schreef:@ Dwaallicht.
ja en?
Ligt eraan!
Kimmie_girl schreef:ik geef een voorbeeld !!!!!!!!
of zal ik maar met foto`s komen
Kimmie_girl schreef:zullen we een thema maand doen!
Deze maand zijn het de sterretjes!
Kimmie_girl schreef:zullen we een thema maand doen!
Deze maand zijn het de sterretjes!
Navidad schreef:haha og og. gaat weer lekkerDe dames en heer? slaan helemaal door
dwaallicht schreef:daantjuhhh schreef:@ Dwaallicht.
ja en?
Ik wil het nog wel een keertje herhalen hoor voor je!
Maar je hebt het net toch ook gelezen?
Lijkt me dat ik best duidelijk was wat ik vond
En die mening blijft toch wel
samflame schreef:
opzich ben ik wel volwassen en hij kan nogal uhmm...
najahoe zouden we dat nou eens op een lieve leuke manier vertellen aan jullie
ahhaha
maar aan wat vind je het liggen:D?
srry dat ik opeens op dit onderwerp ga maar ik kreeg net een sms en me hart zat in me keel toen ik zag NIEUW BERICH....(zijn naam)
Onyx88 schreef:Ik vind gezichtsbeharing vies!