Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:Deze moest ik even met jullie delen. Moeders vult ieder jaar kerstballen met fotos voor iedereen met het jaar erop geschreven
[ Afbeelding ]

Ezellover25 schreef:In mijn familie zouden ze de wond hebben gedaan.
Mijn familie is heel erg van de xwarte humor.
Maar leuk idee dat dit elk jaar gebeurd.
Heb je ook een soort plakboek waar je de foto in bewaard?
Normaal gesproken zijn het fotos van mijn katten enzo
Deze kerstvakantie daar dus weer hard mee geoefend.

Dit is wat heel veel mensen ook ervaren na een lange ziekenhuisopname. Het is heerlijk weer zover te zijn, het is heerlijk weer in je eigen plekje te zijn, maar je valt ineens ook in een gat en je moet je ineens ook écht alleen met alles redden....
DideH schreef:Dank voor al jullie lieve berichtjes! Doet me goed![]()
Denk dat ik gewoon nog te veel bezig ben geweest met "blik op oneindig" en maar doorgaan en dus nog niet echt bezig ben geweest met verwerken wat er allemaal is gebeurd en nog gaat komen en dat die tik nu dus ineens komt. Heb gelukkig nog wel op afstand kunnen werken de afgelopen tijd. Was al weer een heel eind onderweg naar fulltime. Dat scheelt op de werkdagen wel om de tijd te vullen.
In drukke perioden verlang je altijd naar gewoon lekker de tijd hebben voor serie kijken, lezen, tekenen, gamen of weet ik wat. Maar als je dan ineens niets anders dan tijd hebt is het allemaal stom.![]()
Maar dan lees ik af en toe die schrijnende verhalen hier op bokt op dit deel van het forum en dan denk ik over mezelf: komop, stel je niet zo aan, jij wordt tenminste weer beter.
Gelukkig komen er vanavond wat vriendinnen spelletjes doen en heb ik morgen en overmorgen ook 2 uitjes gepland staan. Beetje afleiding!
Ik zie dit topic en ik denk meteen 'oh nee hè
'
. Mijn stresslevels zaten al wat hoger dan normaal, toen ik uit bed kwam