Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s_v schreef:Wat fijn een goede echo, Daphne!
Ben je niet bang dat kolven net extra stimulans & dus productie op gaat leveren? Borstontsteking lijkt me wel echt heel naar en pijnlijk, hoop dat je er dit keer van gespaard blijft![]()
Wij weten trouwens ook al wat het wordt, na de nipt op 12 weken al
Oh moeilijke keuze, hagelslag. Qua kleding zijn er ook wel veel mooie neutrale dingen te vinden (ook op vinted enz), lijkt me zo zonde om de verrassing daardoor weg te nemen. Aan de andere kant, als je toch al twijfelt...
Jolliegirl schreef:Hoe deden jullie dat met werken en borstvoeding geven?
Als ik lees 13 maanden 20 maanden.
Krijg je daar ruimte voor van je werkgever? Hoe gaat dat in zn werk?
Jolliegirl schreef:Op basis van 6 uur werken zou ik dus 1.5 uur ruimte krijgen per dag?
Dat betekend tussendoor 1.5 uur vrij? Naar huis,mn ding doen, terug naar mn werk en verder gaan?
Ik werk in de zorg, huishoudelijke ondersteuning, dus ik ga van cliënt naar cliënt.
Zou dus betekenen dat mijn werkdagen langer worden, ik later thuis ben en extra uren kinderopvang nodig heb ( ruim die 1.5 uur dus)
Is op 4 dagen toch 6 uur wat je extra moet betalen aan opvang..
iirrssjjee schreef:Jolliegirl schreef:Op basis van 6 uur werken zou ik dus 1.5 uur ruimte krijgen per dag?
Dat betekend tussendoor 1.5 uur vrij? Naar huis,mn ding doen, terug naar mn werk en verder gaan?
Ik werk in de zorg, huishoudelijke ondersteuning, dus ik ga van cliënt naar cliënt.
Zou dus betekenen dat mijn werkdagen langer worden, ik later thuis ben en extra uren kinderopvang nodig heb ( ruim die 1.5 uur dus)
Nee, die 1,5u is in je werktijd totdat je kindje 9mnd is! Dus niks extra nodig
iirrssjjee schreef:Jolliegirl schreef:Op basis van 6 uur werken zou ik dus 1.5 uur ruimte krijgen per dag?
Nee, die 1,5u is in je werktijd totdat je kindje 9mnd is! Dus niks extra nodig
Solleke_Noah schreef:Mijn vriendinnen hebben allemaal borstvoeding gegeven en die bouwden af als ze terug aan het werk gingen (na 3 of 4 maanden borstvoeding geven dus). Bedoel niet dat je dat verplicht bent he! Maar dat het vaak inderdaad ingewikkeld is eens het werk terug start. Ze hadden ook jobs waarmee het echt moeilijk te combineren viel (arts bv).
S_imonee schreef:Bedankt voor alle borstvoeding/kunstvoeding antwoorden. Erg fijn om te lezen dat ieders keuze/mening gerespecteerd wordt![]()
In onze vriendengroep zitten een paar moedertjes die zeer pro borstvoeding zijn![]()
Ik ben nogal bang voor de meningen en reacties die ik ga krijgen als ik ga vertellen dat ik zeer waarschijnlijk flesvoeding ga geven.
En aan de andere kant: ik heb natuurlijk een goede reden als bv überhaupt niet lukt.