Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Jaa stofferen is gelukt! Heb geen foto van onder want moest gisteren nog lijm verwijderen..![]()
Vanmiddag nog de plintjes geplakt in de babykamer en die is nu ook klaar. Volgende (en hopelijk laatste) projectje is de box opnieuw schilderen.
Trap en vergelijking met tapijt in de kamers. Vind het nu heel mooi matchenDe licht bruine/taupe kleur hebben we in alle slaapkamers op de vloer.
[ [url=m/MvGWFd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CdE6yi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de babykamer nog zonder meubeltjes. Niet heel bijzonder en best wat schoonheidsfoutjes, maar inmiddels zit er zoveel werk in dat ik er mega trots op ben.
[ [url=m/g1FTym.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oj1c6b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Domi_94 schreef:Heel mooi J0anieke!
Hier gisteren de 20-weken gehad en het geslacht is bekend (een meisje). De echoscopist vond het er wel goed uitzien, wel is haar hoofd heel klein (hersenen/buik/ benen zijn gemiddeld tot bovengemiddeld). De vorm zag er wel goed uit en aanvullend onderzoek is niet nodig. Eerst zocht ik er niks achter (hoofd van m’n vriend is ook behoorlijk klein), maar nu begin ik toch weer te twijfelen… zucht
Solleke_Noah schreef:Domi_94 schreef:Heel mooi J0anieke!
Hier gisteren de 20-weken gehad en het geslacht is bekend (een meisje). De echoscopist vond het er wel goed uitzien, wel is haar hoofd heel klein (hersenen/buik/ benen zijn gemiddeld tot bovengemiddeld). De vorm zag er wel goed uit en aanvullend onderzoek is niet nodig. Eerst zocht ik er niks achter (hoofd van m’n vriend is ook behoorlijk klein), maar nu begin ik toch weer te twijfelen… zucht
Ahw daar zou ik ook over lopen stressenmaar ze sturen je tegenwoordig snel door voor een extra echo als ze het niet vertrouwen, dus het zal vast wel helemaal goed zitten!
san4nie schreef:Jeetje, niet te doen zo snel gaat het en op iedereen reageren!
Welkom nieuwe meepraters!
Fijn om te lezen dat het overal goed gaat!
Las nog iemand die het geslacht geheim houdt voor de buitenwereld. Weet nog dat wat mensen hier vroegen of ik dat niet lastig vond, maar het gaat ons tot nu toe eigenlijk heel makkelijk af.
Mooi die trap Naomi!
En zo fijn voor iedereen die weinig of geen klachten heeft. Ik ben nog steeds wel dagelijks misselijk en begin wat bandenpijn te krijgen. Maar met mijn balans en activiteiten nu gaat het best goed zo. (Behalve dat ik er soms eventjes heel zat van ben als ik misselijk ben.)
J0anieke - uitgerekend 17 oktober - jongen
XladyX - uitgerekend 20 oktober - jongen
Pieneappel - Uitgerekende datum: 22 oktober - Jongen
Equitation - Uitgerekende datum 26 oktober - geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Marlou91 - Uitgerekende datum: 26 oktober - Jongen
San4nie - Uitgerekende datum: 26 oktober -wij houden het geslacht een verrassing
Zebraatje - uitgerekende datum: 27 oktober - geslacht nog onbekend
Domi_94 - uitgerekende datum: 28 oktober - geslacht nog onbekend
Jolien87 - uitgerekende datum: oktober - Tweeling: jongen & meisje
Sweetgirl1- uitgerekende datum 2 november ( eerst schatte ze het 30 okt ) - geslacht nog onbekend, mn vriend wil graag een jochie
Inwonderland - uitgerekende datum 4 november - Er is nog discussie over geslacht weten
Krabburger- uitgerekende datum 7 november- geslacht bijft onbekend
Zira 1994 -Uitgerekende datum: 11 november - Meisje
xLeoniee - uitgerekende datum: 19 november - Jongen
Horsii - Uitgerekende datum: 16 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Eskimo - Uitgerekende datum: 17 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Sannens - Uitgerekende datum: 18 december
Hennos -Uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Solleke_Noah - Uitgerekende datum: 3 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Naomi_Jortje - Uitgerekende datum: 9 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten