MarijeR schreef:Voor mijn gevoel gaat de dag wel snel voorbij, het is meer de avond en nacht die lang duurt.
En met eten probeer ik als ik niet al te misselijk ben een paar hapjes van vla of kwark of een kopje bouillon.
Soms ook helemaal niets. Heb ook echt totaal geen trek of dorst.
De sondevoeding gaat nu langzaam iets beter. De hoeveelheid of snelheid is nog lastig maar met goede anti misselijkheid medicatie via de picclijn is het overdag te doen. In de nacht valt het zwaarder.
Maar moet het straks ook zonder die medicatie of met pillen kunnen doen.
Dit weekend hoop ik dat het goed in te stellen is, ik sta nu op de wachtlijst voor een revalidatie plekje.
Geen idee of dat al snel na het weekend is, soms duurt het weken voor er plek is. Maar dan hoop ik voor die tijd direct naar huis te kunnen.
Vind het vooral raar dat ik straks heel de maand februari heb ‘gemist’.
Ben 29 januari opgenomen en volgende week is het al weer maart…
De dag gaat sneller omdat er dan toch wel vaak iemand binnenkomt, al zijn het maar de schoonmakers. Die picclijn gaat eruit voor je naar het revalidatiecentrum gaat? Of kunnen ze er daar ook mee overweg?
Wel fijn dat de sondevoeding nu ietsje beter gaat maar misselijk zijn is vreselijk naar, dus hopelijk trekt dat weg. En ja raar, je bent een stuk jaar kwijt. Ik ben eens een zomer kwijt geraakt, was winter toen ik zh in ging en najaar toen ik er weer uit ging. Maar dat ligt gelukkig ver achter me, in die zin niet zo verstandig om jouw topic mee te lezen. Maar ja, heb zo met je te doen.