Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yesterday schreef:@ doubtless, ben benieuwd of je voorgevoel klopte! Gaan jullie het bekend maken?
Hier alles rustig, heb vakantie en het lijkt wel alsof ik nu ineens flink begin te groeien! Het wordt steeds echter allemaal.
Rensjee schreef:Ik lees al een hele tijd mee maar nog niet gereageerd. Vanochtend eerste echo gehad.. het is nog niet openbaar maar durf het nu wel aan!
Alles wat goed vanochtend en ik ben nu op 8.4 gezet, iets verder dan ik zelf dacht. Datum staat nu op 24-3. We hebben al een zoontje van nu bijna 20 maanden
EmptyWords schreef:Ik kan ook niet wachten on de baby te voelen. Helaas duurt dat nog even.
Rensjee schreef:De vorige keer lag mijn placenta voor dus het bleef vrij beperkt wat ik voelde. Geen last gehad in ieder geval. Heel benieuwd hoe het nu gaat zijn. Ik miste het eerst echt om niet meer zwanger te zijn .. voelde zo leeg haha.
19marjo90 schreef:Zo leuk om het te voelen! Het scheelt inderdaad als je weet wat je moet voelen. Ik heb de placenta ook voor, maar als ik op mijn buik lig, voel ik nu sinds een paar dagen kriebeltjes bewegen. Als ik niet al eerder zwanger was geweest, wist ik waarschijnlijk niet dat dit het was…